۸ نفر از اشرار مسلح ناامنی‌های زاهدان بازداشت شدند

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشتند، دستگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در رابطه با حوادث روز گذشته زاهدان که از حمله به یک پاسگاه آغاز شده بود گفت: در ابتدا ماموران حاضر در پاسگاه مورد اشاره سعی کردند با مدیریت فضا عکس العملی نسبت به متعرضان و حمله کنندگان نشان ندهند اما افراد معاند نظام در ادامه اقدامات مجرمانه خود اقدام به تخریب درب پاسگاه کرده و با به آتش کشیدن یک خودرو، چند نفر از ماموران فراجا را مصدوم می‌کنند.

شمس آبادی با اشاره به اینکه افراد متعرض و حمله کننده وابستگی سازمانی به گروهک‌های معاند داشته‌اند، افزود: حمله کنندگان به پاسگاه انتظامی وابسته به گروهک‌های معاند و تجزیه طلب بوده‌اند و گروهک‌های ضد تمامیت ارضی کشور از آن‌ها اعلام حمایت کرده‌اند این اقدام آن‌ها هیچ ارتباطی به مردم نداشته است. این افراد در اقدامی تروریستی با اسلحه وارد خیابان شده و به سمت ماموران و حتی مردم عادی تیراندازی کردند و با ادعای حمایت از مردم فهیم بلوچ چند پاساژ متعلق به همین مردم فهیم و بانک‌ها را آتش زدند.

وی گفت: این افراد با هدف قرار دادن حافظان امنیت و مردم عادی قصد ناآرامی و شورش داشتند و در حال حاضر در رصد اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی قرار دارند. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حال شناسایی کامل افراد مسلح روز گذشته هستند و دستور دستگیری برخی اشرار شناسایی شده نیز صادر شده است.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در مورد اقدامات دادگستری استان ادامه داد: در بدور امر و با ارائه گزارش‌های اولیه، دستگیری افراد مسلح که اقدام به ناامنی کرده بودند در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشتند، دستگیر شده‌اند.

شمس آبادی گفت: بر مبنای گزارش‌های اولیه، افرادی قصد داشتند بعد از ایجاد ناامنی به هر طریقی از منطقه خارج شوند که این افراد در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستم اطلاعاتی کشور قرار گرفته‌اند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر امنیت در استان برقرار است. هدف معاندین نظام برهم زدن وحدت بین شیعه و سنی است و هم علمای اهل تشیع و هم مولوی‌های اهل تسنن از اقدامات این گروهک معاند نظام اعلام بیزاری و برائت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    10 3
    خب بهترین فرصت الان فراهم شده تا تمامی ارارل و اوباش و ضد انقلاب و... همه رو با هم جارو کرده و به سزای اعمالشون رسوند ردون اغماض و مماشات. از این فرصت ها دیگر کم مهیا میشه پس نیروهای امنیتی قدر بدونن.
    • حسین IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      4 0
      ارازل درست کردن مگ سخته؟ یه عده سرمایه دار حروم خور نفری 100 میلیون بدن بگن برو یه شیشه بنزین بنداز فلان جا چند نفر اینکار ومیکنن؟ نظام باید سر مار و قطع کنه ببینه شریان مالی از کجاس.
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    3 0
    هر چه آشوبگر و لیدر است را به عنوان آجر در دیوارکشی اطراف مرزی های کشور استفاده کنید.
  • DE ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    شرور مسلح ؟؟
  • US ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 0
    لطفا به هوش باشید که در اینجا منافقین و سلطنت طلبها و امثال مصی علی نژادها دارند واژه هایی نظیر تخریب شرافتمندانه - کشتار شرافتمندانه - آتش زدن شرافتمندانه - تیراندازی شرافتمندانه و این جور کلمات را جا می اندازند . میخواهند بگویند این کارهایی که اغتشاشگرها میکنند تخریب و کشتار به معنای بدش نیست شرافتمندانه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس