1

عملکرد چهره‌های مشهور نه‌تنها کمکی به کاستن از التهابات و احساسات و هدایت آن به مسیر درست و قانونی نکرده است بلکه عملاً لیدری برخی اغتشاش‌ها که در انقلاب‌های رنگی نیز مسبوق به سابقه است!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

********

روزنامه‌های امروز شنبه دوم مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که پاسخ قاطع مردم به اغتشاش‌گران؛ بازگشت رئیس‌جمهور از آمریکا و نقدها و تحلیل‌هایی درباره جنگ در اوکراین و سرما در اروپا در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

مردم در سراسر کشور با حضور در خیابان‌ها در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر خواستار رسیدگی قوه قضائیه به جرائم آشوبگران و اغتشاشگران شدند. این واقعه تاریخی از سوی روزنامه‌های مختلف پوشش داده‌شده است.

روزنامه کیهان با اشاره به حضور ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور برای محکوم کردن تجمعات و ناآرامی‌های اخیر نوشته است:

به دنبال چند شب اغتشاش در برخی نقاط کشور به بهانه فوت خانم مهسا امینی و آتش زدن قرآن، مسجد، بقعه متبرکه و پرچم جمهوری اسلامی ایران، تخریب آمبولانس‌ها، تخریب اموال عمومی و شهادت چند تن از مدافعان امنیت، مردم آگاه و پادررکاب ایران اسلامی پس از نماز جمعه در سراسر کشور به میدان آمدند و تودهنی محکمی به فتنه‌گران و اغتشاشگران زدند.

کیهان در ادامه می‌نویسد:

مواضع افراطیون مدعی اصلاحات ازجمله خاتمی، کرباسچی، جهانگیری، عبدالله نوری، احزاب مدعی اصلاحات ازجمله اتحاد ملت (فتنه‌گران و بقایای حزب منحله مشارکت) و حزب کارگزاران، رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات و نیز برخی سلبریتی‌ها با مواضع آمریکا و اسرائیل و انگلیس و رسانه‌های معاند ضدانقلاب شبیه یکدیگر است، وقت آن است که این‌ها به‌عنوان پادوهای آمریکا و تحریک گران به آشوب در پیشگاه عدالت بازخواست و مجازات شوند.

اغتشاشگران علاوه بر مجازات باید خسارت هم بدهند! / چرا چپ‌های خط امامی با آشوب‌ها مرزبندی نمی‌کنند؟

روزنامه ایران با تیتر «دفاع از امنیت» اقدام قاطع مردم علیه اغتشاش‌گران را مورد ارزیابی قرار داده و می‌نویسد:

مردم ایران اسلامی روز گذشته در واکنش به هتک حرمت مقدسات و برهم زدن نظم عمومی توسط اوباش راهپیمایی کردند از ابتدای شروع برخی تجمع‌ها، حمایت گروه‌های تروریستی مانند گروهک منافقین و کومله در کنار تعطیل کردن برنامه‌های عادی شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه نشان می‌داد که دشمن برای هزینه‌تراشی برنامه جدی و البته خشنی را پیگیری می‌کند. به‌سرعت مشخص شد علاوه بر تخریب‌گری، شعارهای رادیکال سیاسی و تخریب بوی خون نیز به مشام می‌رسد. ضدانقلاب و گروه‌های معاند با سوارشدن بر فضای ساخته‌شده در رسانه‌های بیگانه ماشین کشتار خود را در شهرهای مختلف به راه انداختند تا جایی که تاکنون خبر شهادت هفت نفر در رسانه‌ها مخابره شده که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌شده است.

اغتشاشگران علاوه بر مجازات باید خسارت هم بدهند! / چرا چپ‌های خط امامی با آشوب‌ها مرزبندی نمی‌کنند؟

روزنامه «جام‌جم» تصویری از راهپیمایی دیروز مردم برای محکوم کردن اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر را عکس یک خود کرده و با تیتر «اتمام حجت» نوشته است:

بررسی اعتراضات تهران که رفته‌رفته به اغتشاشات تبدیل شد، دیتاهای مهمی به ما می‌دهد. در روزهای گذشته هسته‌های اولیه تجمعات در دسته‌های ۲۰-۱۰ نفره در محدوده شکل گرفت اما نکته قابل‌توجه این بود که در هیچ‌یک از تجمعات تهران، جمعیت در یک نقطه به ۵۰ نفر نمی‌رسید؛ بنابراین به دلیل شکل نگرفتن موج اغتشاش تعدادی از اوباش اقدام به سنگ‌پرانی و رادیکال کردن فضا می‌کردند.

جام جم در ادامه و با انتقاد از نوشته است:

تحلیل وضعیت میدانی تجمعات برگزارشده نشان می‌دهد که میزان «خشونت رفتاری» معترضان افزایشی بوده و مقایسه میان روند اغتشاشات در سراسر کشور نشان‌دهنده این گزاره است که درگیرترین نقاط به ترتیب استان تهران، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بوده است. مردم ایران اسلامی دیروز پس از برپایی نماز جمعه در محکومیت اهانت به ساحت مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی و تعرض به نیروی انتظامی راهپیمایی کردند و توهین به ساحت قرآن کریم را محکوم کرده و با سردادن شعار «لبیک یا حسین» انزجار خود را از توهین‌کنندگان به مقدسات نشان دادند.

اغتشاشگران علاوه بر مجازات باید خسارت هم بدهند! / چرا چپ‌های خط امامی با آشوب‌ها مرزبندی نمی‌کنند؟

روزنامه همشهری نیز عکس یک خود را به راهپیمایی مردم انقلابی در سراسر کشور اختصاص داده است. این روزنامه راهپیمایی دیروز را «نه قاطع مردم به اغتشاشگران» خوانده و نوشته: مردم در سراسر کشور دیروز با شرکت در راهپیمایی پس از نماز جمعه، اغتشاش‌ها و حرکات هنجارشکنانه چند روز اخیر را محکوم کردند.

همشهری در گزارش دیگری اما با عنوان «شغل جدید: آتش‌بیار» به بررسی عملکرد برخی چهره‌های مشهور هنری و ورزشی در جریان اغتشاشات اخیر پرداخته است و می‌نویسد:

علی کریمی، مهران مدیری و برخی دیگر را عکس کرده و نوشته: در جریان اتفاقات اخیر عملکرد چهره‌های مشهور نه‌تنها کمکی به کاستن از التهابات و احساسات و هدایت آن به مسیر درست و قانونی نکرده است بلکه عملاً لیدری برخی اغتشاش‌ها که در انقلاب‌های رنگی نیز مسبوق به سابقه بوده است را تداعی می‌کند. «علی کریمی» یکی از همین چهره‌هاست. او که این روزها از سوی اغتشاشگران تشویق می‌شود با خط دادن به آنان تلویحاً از کشتن مأموران امنیتی حمایت کرده است. کریمی گرچه مدعی شده است منافق و ضدانقلاب نیست اما در عمل مدیریت جریان اغتشاش و کمک به آن‌ها را در دستور کار دارد.

اغتشاشگران علاوه بر مجازات باید خسارت هم بدهند! / چرا چپ‌های خط امامی با آشوب‌ها مرزبندی نمی‌کنند؟

مرز بندی با دشمن چگونه است؟

روزنامه جمهوری اسلامی که از مدت‌ها قبل تریبون ستاد بایدن به فارسی شده است، در یادداشتی به قلم مدیرمسئول خود نوشته است که باید با اغتشاش مرزبندی کرد! این روزنامه در حالی که در سه روز اول از اغتشاش نیروی انتظامی را تضعیف می‌کرد در سرمقالبه خود نوشته است:

نارضایتی‌های انباشته در وجود مردم، زمینه مساعدی برای شعله‌ور شدن آتشی بود که با جرقه کوچکی از قبیل آنچه در واقعه اخیر رخ داد. این نارضایتی‌ها را وقتی خیرخواهان تذکر می‌دادند، متولیان امر جدی نمی‌گرفتند و چه‌بسا تذکردهندگان را بدخواه می‌دانستند و در جبهه دشمن قلمداد می‌کردند!

در ادامه سر مقاله روزنامه جمهوری اسلامی آمده است:

می‌دانیم که از هر اعتراض و تجمعی امکان سوءاستفاده وجود دارد. افراد و گروه‌هایی در کشور وجود دارند که اموری از قبیل برخورد نامناسب فلان دستگاه را بهانه‌ای برای تحقق مطالبات خودشان قرار می‌دهند. کاملاً طبیعی است که این افراد و گروه‌ها منتظر فرصت باشند و در زمان مناسب، اهداف خود را دنبال کنند و از آب گل‌آلود ماهی مقصودشان را بگیرند. در چنین مواردی است که همه باید هوشیار باشیم و مرزها را مشخص کنیم. با اعتراض برای اصلاح امور و احقاق حق خود همراهی کنیم ولی هرگز اجازه ندهیم کسانی که این قبیل امور را بهانه قرار می‌دهند تا اصل نظام را نفی کنند، میدان‌دار صحنه‌ها باشند.

ادعای مرزبندی با اغتشاش در حالی از سوی اصلاح‌طلبان مطرح شده است که چپ‌های ستادی در هسته سخت با ایجاد ابهامات دروغین چون «قتل» برای مهسا امینی رمز شورش درست کرده و لیدرهای آن با بیانیه نویسی جاده اغتشاش را هموار کردند.

اغتشاشگران علاوه بر مجازات باید خسارت هم بدهند! / چرا چپ‌های خط امامی با آشوب‌ها مرزبندی نمی‌کنند؟

هزینه اغتشاش را پرداخت کنید!

روزنامه جوان در ستون ویژه خود به نقل از یک منبع آگاه نوشته است:

بررسی یکی از نهادهای امنیتی منجر به مشخص شدن هویت بیش از ۲۷۰۰ نفر از لیدرهای میدانی و سرشبکه‌های آشوب در کل کشور شده است. با تجمیع داده‌های موجود میدانی و فنی، به‌جز آشوبگرانی که در میانه اغتشاشات بازداشت‌شده‌اند، مشخصات کامل تعداد یادشده از عناصر هدایتگر اغتشاش و محل اقامت آن‌ها احصا گردیده و در اختیار مراجع ذی‌صلاح قضایی قرارگرفته تا با رعایت تشریفات لازم تحت پیگرد قرار گیرند. بر این اساس حکم جلب تعدادی از آن‌ها صادرشده و به‌تدریج در چنگال قانون گرفتار می‌گردند.

اغتشاشگران علاوه بر مجازات باید خسارت هم بدهند! / چرا چپ‌های خط امامی با آشوب‌ها مرزبندی نمی‌کنند؟

در ادامه این خبر قابل‌تأمل آمده است:

فهرستی از عناصر سیاسی رسانه‌ای و نیز به‌اصطلاح سلبریتی‌های دخیل در شایعه‌پراکنی و تحریک و تشویش افکار عمومی در رویدادهای اخیر تهیه‌شده و در دستور پیگرد حقوقی و قضایی قرارگرفته است. بر اساس شنیده‌ها قرار است با ارزیابی خسارات وارده مالی و جانی اغتشاشات اخیر، علاوه بر مجازات قانونی برهم زنندگان امنیت کشور، مدعی‌العموم تحریک‌کنندگان و تشویق‌کنندگان به اغتشاش و نیز عوامل میدانی اعم از لیدرها و دنباله‌روها را به پرداخت خسارات وارده به اموال عمومی و خصوصی وادار سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    15 10
    وقتی خودیها اقاها واقازاده های غارتگر فاسد جنایتکاروخاین به کشور ومردم وبیت المال خسارت دادنند مردم هم خسارت بیت المال خودشان را میدهند
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 7
      انقدر مردم مردم نکن، مردم شرف دارن نسبت به بیشرفهایی که بیت المال رو تخریب میکنن و با چاقو آدم میکشن.
    • بختیاری IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 4
      بعضی از این خائنین شناخته شده سنگ پا، وقتی دیدن این بار بازخواست ومحاکمه میشن سریع تغییر مسیر دادند و اصلا بفکر کشور ومردم نیستند که اگر بودند از روز اول اشک تمساح نمیریختند و تحریک نمیکردند.کسانیکه برای رهایی دوست قاتل خودشون از هیچ کار وتهمتی نسبت به مقتول دریغ نکردند.ودر نهایت با پول های حلال و نتیجه دسترنج خودشون دیه را پرداخت کردند واصلا قتلی صورت نگرفته بود. واقعا در عجبم از افرادی که این دروغگوهای هزاررنگ ( سوروسی گوش مخملی ) را الگو قرار دادند و راحت حرف های مجانی انها را قبول میکنند.؟؟؟ انشاالله همه خائنین وتحریک کنندگان محاکمه ومجازات خواهند شد بدون کوچکترین گذشتی
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      10 8
      خیلی مایلید خودتون رو به مردم بچسبونید ؟ وقتی اموال همین مردم و بیت المال را تخریب میکردید این حرفها را نمی زدید شما جزو دارو دسته سعودی ها و بیبی سی ها هستید مردم هیچ موقع اتوبوس پر از زن و بچه خودشان را با سنگ و آجر مورد حمله قرار نمی دهند الا که بادتون را خالی کردهاند و از نفس افتادید موقع حساب پس دادن به همین مردم است
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 3
      از کی تا حالا داعشی صفت های بی... شدند مردم؟ شما تعیین نمیکنی کی خسارت میده قانون معرکه گیران بالاشهر نشین رو مجبور به پرداخت خسارتی عبرت آموز خواهد کرد
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 2
      امثال دکتر پزشکیان باید از مجلس و هیأت علمی عزل شوند بدون شک
    • خردمند IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 2
      اغتشاشگران علاوه بر مجازات باید خسارت هم بدهند! مگر رافت اسلامی اجازه می دهد که این عزیزان مجازات شوند و خسارت بدهند؟؟؟!!!
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 5
    انتظار داریم تمام نهادها و کارشناسان مطرح جلسات فوق العاده و راهبری برای فرهنگ و اخلاق نوجوانان و پوشش عمومی که عمدا یا سهوا توسط دولت های خاتمی و روحانی آسیب دید برگزار کنند و تصمیمات جدی بگیرند.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 4
    چه مرزبندی بکنن وقتی یک پایه اصلی این فتنه ها و آشوبها دست خود افسادطلبان است بعبارت دیگر افسادطلبان دیکته می کنند و سلبریتی های فاسد در فضای مسموم مجازی منتشر می کنند
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 5
    اول سلبریتی ها
  • abbas IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    15 7
    تو رو به اون قران ازشون بگیرید در راس اش هم کل اموال علی کریمی نامرد عالمید اگر نگیرید باید اینا ادب بشن
    • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 4
      علی کریمی اغتشاش گر است
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 2
    طومار اغتشاشگران پیچیدید یا نه؟ فاصله اعتراضات و ناآرامی ها از ۹۶ به بعد کمتر شده است چرا؟
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 3
      فاصله کمتر شده چون به اصطلاح لیدر و خط دهنده ی مردم آدمای نخود مغزی مثل علی کریمی شدن
  • یزدان IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 3
    دزدا چی دزدا نباید تاوان بدن
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 6
    فقط مصادره اموال باد آوردهِ‌ی این نو کیسه‌ها بهترین جریمه برای ایناست.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 4
    خودت می گویی چپ های خط امامی و آشوب گرها .اگر مرزی نیست چگونه دو گروه را نام می بری ؟
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 6
    ازضدانقلاب.منافق.کومله.انتظاری نیست بالاخره دشمن هستند.ولی امثال.سران اصلاحات سلبریتی هاسالهاازسفره انقلاب استفاده زیادی برده اندانهابایدبه اشد مجازات برسند و تمام اموالی که همه آن نامشروع است باید به بیت المال برگردد.بلکه تسکینی باشدبردل زخم دیده امت انقلابی.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 5
    دقیقا باید خسارت اموال عمومی رو حداقل از سلبریتی های که واضح دعوت به اغتشاش کردن بگیرین!!!!
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 3
    تمام خسارت را از این سلبریتی ها باید گرفت
  • ali IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 4
    بخصوص سران اصلاح طلب و سلبرتی ها و مدعیان هنر که تحریک کردند باید حساب پس دهند
  • باران IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 6
    الآن وقت تسویه حساب های جناحی و گروهی نیست . همه در یک کشتی نشسته ایم.
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      3 1
      حرف مفت نزن
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      2 4
      آلبانی ضد و غربگداهای انقلابی نما باید از نظام جدا شوند.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    باید تمام خسارات وارده محاسبه و از انها گرفته شود انهایی هم که ندارند ببینیم سلبریتی ها و امثال علی کریمی دل میسوزانند براشون هزینشونو بدهند یا نه؟
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    تمسخر غیبت تهمت توهین ممنوع احیانا
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    از اونی که تحریک کرده بگیر اون معترضین همه جوون و خام بودن سلبریتی مثل مهران مدیری علی کریمی
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    قتل و غارت رفتار آمریکایی است.
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 3
    ترکیه رو به خاطر بیارید بعد از کودتا دها هزار نفر از عوامل دخیل رو دستگیر و زندانی و از کار بر کنار کرد..ما هم باید بدون هیچ گونه مماساتب با تمام کسانی که در این حادقه به طور مستقیم و غیر مستقیم دخیل بودند برخورد شدید کنیم...ورنه عدم برخورد قاطع نتیجش میشه پررویی و پیشروی و تکرار حادثه توسط این عوامل..تمام سلبریتیها و سیاسیونی که با حرف یا عملشون نقش داشتند رو باید به پای میز محاکمه بکشونید و از عواقبش هم نترسید
  • شریف زاده IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 3
    1. انهایی که پیام دادند ، مثل آن آقایی که خود را مرجع علیقدر دانستند و یا امثال پزشکیان که در تلویزیون اطلاعات غلط داد و یا خاتمی و علی کریمی و حتی این بازیگر زن بی بوته و آتش بیار معرکه شدند.باید تاوان دهند اول خسارت بعد اشد مجازات 2.نوجوانانی که تحت تاثیر شبکه های مجازی و ماهواره ای شدند.اگر خرابکاری نکرده اندو دچار هیجان شده انداول تاوان این عملشان را بدهندو آنهایی که عملکردشان منجر به این شده این همه خسارت و تلفات انسانی به مردم و نظام تحمیل کنند. اول باید کل خسارات را از این معاندین اخذ کنید. اگر نقش آنها در این خرابکاری ها زیاد بوده در همان مکانی که این خرابی را بوجود اورده اند مجازات شوند. ولی اگر نقش کمرنگی داشته اند بایداز کلیه خدمات اجتماعی مثل داشتن حساب ، موبایل،شغل ، خودرو، خانه و..... محروم شوند. 3. از آقایانی که گرا دادند، پیام دادند، جو را به هم زدند و اطلاعات غلط دادندو مردم را جری کرده اند هم باید پاسخ گو باشند و هم خسارات را از این قبیل قماش بگیرند تا دیگر به خود اجازه ندهند تا تقی به توقی بخورد خود را وارد گود کنند. و از اینها حمایت کنند.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 1
    چون رو دنده چپند ..!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    این"خبر فوری ها"و برخی رسانه های همسو ...؛ با انتخاب و بزرگ نمایی برخی تیترهای خبرب و مصاحبه بعضی افراد و خواص معلوم الحال و یا انتخاب برخی نوضع گیری های امتحان پس داده و یا خام سیاسی و هنری و فرهنگی و وررشی ... و جاسازی و نمایش برخی فیلم و اسلایدها.‌( مثل فیلم مقایسه ای قطع اینترنت در کشورهای خاص ) قصد دارند. چه چیزی را ثابت کنند؟؟!!!!؟! برخی از شما رسانه ای ها ( مثل خبر فوری و اعتماد و هم میهن...) با اینگونه کارهای به اصطلاح علمی و روشنفکرانه درشرایط خاص و بحرانی کشورمان می خواهبد.چه چیزی را به مردم و آغتشاشگران الفاء نمائید ؟؟؟!!! چرا برخی از اینگونه رسانها.اینقدر بی شعور و بی بصیرت بازی در می آورند؟! ای بی بصیر تها! چرا درک نمی کنید. وقتی که کل سازمان های جاسوسی و امنیتی استکبار جهانی و نوچه های کدخدانشین و اروپا و آلبانی..... نشین شان مصمم به نابودی ایران و انقلاب اسلامی کشورمان هستند. و شب و روز با هر طرفندی به خصوص ابزار اینترنت و گوگل و ...و فضای مجازی و ....قصد دارند..جان و‌ مال و فرهنگ. تاموس ... ایران را به تباهی بکشانند؟! از شما رسانه های ایرانی روشنفکر نما انتظار نداریم. که در این دوران حساس و بحرانی با انتخاب برخی تیترها و نمایش بعضی اسلایدها و فیلم های. ذهن و فکر و روح مردم را بیش از بیش نسبت به نظام و مدیریت سیاسی و .... بدبین کنید.!!!! واقعا براتون متاسفیم. شماها چه جور مدعی روشنفکری دارید. و نمی دانید.‌که هر بچه ای در ایران که خواندن و نوشتن بلد هست. می داند.که اینترنت و فضای مجازی و آزاد ی رسانه ای و همه و‌ همه خوب هستند. اما نه برای زمانی که ار آنها برای جاسوسی و ملتهب ساختن جامعه و آموزش ساختن موادآتش زا و آتش زدن اموال عمومی و کشتن مردم‌ عادی و‌ سر و گردن بریدن پلیس و... استفاده شود.‌!!!! اینقدر خود را عقل کل ندانید. و با برخی رویکردها و رفتار تان. نوجوانان و جوانان مردم را به انحراف نکشید. برای برخی از شماها متاسفیم. که قدر آزادی قلم و رسانه خودتان را در ایران اسلامی نمی دانید.!!!! واقعا اگه مثلا شماها در کشورهای کدخداپرستان و نوچه هایش بودید.و به فرض آن کشورها بحران زده می شدند. و به فرض محال شما ها چنین رفتاری می کردید! خدا می داند.که با شما چه کار می کردند.‌خودتان بهتر می دانید که حداقل جرم و مجازات شما ها زندگی در زندان های گمنام بود.
  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    اول :در تمام دنیا بررسی کنید از اقشار مختلف خوانندگان ، رقاصان ، قاریان قران در حین تلاوت قران، وزرا ، وکلا ، دانش آموزان زیر بیست سال ورزشکار یا بالای بیست سال، فوتبالیست های حرفه ای جوان ، ممکن است بدلیل مشکلات عروقی مغزی یا قلبی و بدون هیچ سابقه ای دچار مرگ ناگهانی یا سادن دث شوند ، و فوت کرده اند دوم در نیروی انتظامی و در بین همه اقشار جامعه افراد فاسد وجود دارد قاضی فاسد ، مهندس و پزشک بد ، وزیر و وکیل فاسد ، تعمیر کار و کارگر دزد، کوهنورد و ورزشکار منحرف ، معلم فاسد در فیلم خانم مهسا امینی مشخص است بدون درگیری و سالم و سرحال ناگهان دچار سادن دث و مرگ ناگهانی شد ما و شما هم ممکن است حتی در خانه و بدون استرس دچار پدیده مرگ ناگهانی شویم این خانم تومور مغزی داشته عمل شده صرع داشته دیابت بی مزه داشته سوم . نوید افکاری هم یک کشتی گیر فاقد عناوین قهرمانی بود که با چاقو پیرمردی را سلاخی کرد و کل فضای مجازی از او قهرمان ساخت بعد مشخص شد نوید افکاری خیلی ها را چاقو زده و حتی قرار بوده با اون چاقو برادرش را بکشد و بالاخره یک پیرمرد بیگناه را سلاخی کرد و اعدام شد پس جو گیر فضایم مجازی نشویم چهارم در فیلم خانم مهسا امینی مشخص است بدون درگیری و سالم و سرحال ناگهان دچار سادن دث و مرگ ناگهانی شد ایشان سابقه عمل تومور و سرطان مغز سابقه صرع سابقه دیابت بی مزه داشته چندین بار بدلیل افت هوشیاری بستری شده اند و تقدیر این بوده در این موقعیت فوت کنند و اصلاحطلبان و غول های رسانه جهان با تمام قدرت مرگش را سیاسی کردند در حالیکه رییس اصلاحطلبان محمد علی نجفی خانمش میترا استاد را کشت و چون جز باند و مافیای رسانه دشمن بود آب از آب تکان نخورد پنجم عکسی از ایران بشدت ویرال شده که کل حوادث منفی های جامعه را نشان داده اید مثل این است یک کشتی گیر که ده تا مدال جهانی را گرفته ازش حرف نزنیم در همین یک ماه ایران مقام دوم کشتی آزاد مقام چهارم کشتی فرنگی مقام اول شطرنج مقام اول تا سوم المپیاد زیست و کامپیوتر و ریاضی و شیمی و ....بدست آورد چرا غول رسانه ای و ملت جو گیر نقشه ایران را مزین به این همه مقام نمی کنند
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    در فیلم خانم مهسا امینی مشخص است بدون درگیری و سالم و سرحال ناگهان دچار سادن دث و مرگ ناگهانی شد ایشان سابقه عمل تومور و سرطان مغز سابقه صرع سابقه دیابت بی مزه داشته چندین بار بدلیل افت هوشیاری بستری شده اند و تقدیر این بوده در این موقعیت فوت کنند و اصلاحطلبان و غول های رسانه جهان با تمام قدرت مرگش را سیاسی کردند
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    شرکت انرژی قطر روز شنبه اعلام کرد که قراردادی با شرکت توتال فرانسه برای توسعه میدان گازی شمال-جنوب (پارس جنوبی) امضا کرده که دوحه آن را بخشی از بزرگ‌ترین پروژه گاز طبیعی مایع در جهان می‌داند.
  • . IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 2
    بیت المال بیت المال نکنین. اختلاس رو میبینین.4تا سطل اشغال رو میبینین؟
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 2
      کوری یا نفهم از چهارتا سطل زباله گذشته کلی ادم مرده برو گمشو
  • من IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 1
    آقای شهاب حسینی آقای علی دایی آقای مهران مدیری آقای علی کریمی ، سلبریتی های تریلیاردر علی کریمی و مهران مدیری ، شهاب حسینی ،علی دایی پول های بیت المال به جیب زدند الان فکر کردن حکومت داره عوض می شه دارن با این حرفاشون خودشون را برای حکومت خیالی بعدی شیرین می کنند این ها زالو صفت و منافق هستند خودشان آماده می کنند برای غارت بیت المال در حکومت خیالی بعدی ، سلبریتی هایی که باعث تحریک مردم به اغتشاش شده اند باید مصادره اموال شوند تنها را جلوگیری از اغتشاشات فیلتر اینستاگرام واتساپ تلگرام برای همیشه است و مصادره اموال تحریک کنندگان به اغتشاش منجمله خاتمی ابطحی علی کریمی مهران مدیری و سلبریتی ها و محمود صادقی و حسام آشنا و بقیه هاکان شوکور اسطوره فوتبال ترکیه بعد از آنکه در ترکیه توسط رئیس‌جمهور این کشور رجب طیب اردوغان به حمایت از کودتاچیان کودتای نافرجام ترکیه متهم شده کارزاری همه‌جانبه توسط دولت ترکیه علیه او به راه افتاد اموالش مصادره شد به گونه‌ای که برای گذران زندگی‌اش در آمریکا مجبور شده به مسافرکشی رو بیاورد مهسا امینی در شش سالگی سرطان مغز عمل کرد هر جای دنیا بود بعد از عمل بیش تر از ده سال بعد از عمل عمر نمی کرد نه ضربه ای خورد نه کتکی فقط بهانه ای شد برای منافقان و شغاد ها برای کشتن رستم ، ولی رستم دیگر نمی میرد و شغاد ها را به تیر غیب به جهنم خواهد فرستاد و اموال سلبریتی ها مصادره خواهد شد و دولت باید این کثافت سرای اینستاگرام و واتساپ را تعطیل کند
  • ژيان IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    ضد انقلابها و گروهكهاي مخالف جمهوري اسلامي ايران با پشت گرمي همين خائنين افساد طلب به مرزهاي ايران حمله مي كنند. اين خائنين داخلي از اسرائيل و آمريكا بدترند زيرا آنها براي پيشرفت كشور خودشان تلاش مي كنند و اين نامردها بر عليه كشور ايران تلاش و كوشش دارند.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    باید روزنامه های مزدور نویس ، سلبریتی های خائن ، شخصیت های وابسته و مزدور که اتش بیار معرکه اند و سرتیم های اغتشاش محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند
  • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    چرا آشوب گری که دستگیر میشود فقط با تعهد آزاد میشود یا در نهایت زندانی شود در صورتیکه غیر قابل تحملترین تنبیه مقابله با دنیای یک دنیا طلب است یعنی جریمه و گرفتن خسارت از آنهاست جریمه نقدی برای انها بازدارنده است مگر امام نگفت اگر با دین ما مقابله کنید با دنیایتان مقابله میکنیم
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    جناب شریعتمداری اگر به عقب برگردیم به نظرم مشکلات فعلی ایران ریشه در دشمنی بین ایران و رژیم آل سعود است. به نظر بنده هنگامی که ترامپ به عربستان سفر کرد و رشوه ۶۰ میلیار دلاری دریافت کرد ،عربستان تقاضای تحریم ایران را داشت و ترامپ هم همین کار را کرد و تقاضای بعدی عربستان هم به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود که آن هم ترامپ عمل کرد. چرا عربستان بابت ایران نگران است و اعتماد ندارد؟
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    وزارت کشور و شخص وزیر بسیار تاخیری و ضعیف عمل کردند. نباید کم کاری کنیم که رهبر انقلاب مجبور به مداخله شود
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    ضررهای مردم جبران کنند
  • عمو IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 1
    چرا فقط چسبیدید به این بیچاره های بدبخت(یه تعدادی که از عوامل ماجراها هستند به کنار)یه شکایت نامه هم تنظیم کنید از کشورهایی که حامی ایجاد این نا امنیها و خسارات جبران ناپذیر بودند به هر شکل که تونستن غلطهاشون و انجام بدن.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    کی چپها مرز بندی کردند که حالا بکنند؟؟؟ ضمن اینکه چپ و راست نهایتا به یکجا میرسند مگه اینکه آرمانهای اسلام رو به خودخواهی و جناح طلبیهاشون ترجیح بدند
  • شریف نیا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    1- اول خسارات را کامل از اینها بگیرند 2- برخورد با اشد مجازات 3- غیر از این باشد دفعه بعد شدید خرابکاری خواهند کرد. مماشات با اینها خیانت است به خون شهدا
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    البته بنده تمام نظریات را خواندم اکثرا خوب بودند ولی اصل مشکل ما آموزش و پرورش ماست اگر می خو اهیم این مسائل تکرار نشود حتما باید در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تغییرات اساسی بوجود بیاید ولی چند ماه دیگر کاسه همان کاسه و آش همان آش
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر قرار باشد خسارات های وارده به اموال عمومی از بیت المال پرداخت شود بازهم ظلم شده به قشر ضعیف کشور. پس عدالت اسلامی حکم میکند اموال سلیبریتی هایی مانند علی کریمی، مهران مدیری، علی دایی، شهاب حسینی، ... که بانیان این اغتشاشات بودند مصادره و مصروف خسارتهای وارده شوند
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    بعنوان یک معلم دانشگاهی که سالها با طیف مختلف جوانان سروکار داشته ام حساب جریان معترض و منتقد را از این آشوبگران جدا دانسته و مواردی بقرار ذیل بعنوان راهکار تنبیهی پیشنهاد می کنم. اگر این تنبیهات اجتماعی علیه آشوبگران اعمال گردد هزینه وحشیگری این جماعت بالا رفته و درس عبرتی برای اطرافیان و ... خواهد شد. بهتون قول می دهم دیگر جرات این کار را نخواهند داشت این قوانین را باید مجلس انقلابی برای حفظ کیان نظام تصویب و دولت ها را ملزم به اجرای دقیق این موارد نمایند 1- ممنوعیت مادام العمر از شرکت در کلیه آزمون های سراسری و اخراج از دانشگاه محل تحصیل در هر مرحله تحصیلی که هستند 2- اخراج از محل کار دولتی با شبه دولتی درصورت اشتغال در این سازمانها 3- ممنوعیت مادام العمر از اعطای هرگونه تسهیلات بانکی و خدمات بانکی 4- ابطال کلیه سوابق بیمه تامین اجتماعی یا بیمه دولتی و مصادره کلیه سوابق واریزی به نفع دولت جهت جبران بخشی از صدمات مالی به شهرا 5- ممنوعیت صدور هرگونه دسته چک و محرومیت از خدمات سامانه صیاد 6- ممنوعیت و محرومیت مادام العمر از هرگونه خدمات درمانی دولتی و عدم پذیرش در مراکز درمانی دولتی 7- ممنوعیت مادام العمر جهت صدور بلیط هواپیما و قطار برای این افراد ستاره دار 8- ممونعیت و محرومیت مدام العمر از ارائه هرگونه خدمات قضایی و ثبتی مانند تعویض پلاک و ... این افراد باید بصورت ستاره دار و بعنوان اوباش شناسایی گردند و انگ اوباش و آشوبگر تا پایان زندگی منجر به محرومیت خدمات اجتماعی گردد.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    چون ریشه اغتشاشات در وجود خط امامی‌های چپ کرده است
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شما چی فکر می‌کنی
  • NL ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    هروقت آقای رییسی حامی محرومان پاسخ سفره های خالی شده مردم را داد اونوقت اینجور طلبکار باشید از مابقی
  • NL ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    کابر ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - احتمالا جنابعالی هم از این آقازاده های غارتگر
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    از هر نفر دستگیر شده باید صد میلیون اول بگیرید بعد دو ماه زندان و کار اجباری
  • علی US ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر فقط یک بار روزهای حتی ساعات. اولیه مسول سیاسی یا نظامی با قبول مسولیت عذر خواهی((.حتی بصورت ظاهر ویرایش مصلحت نظام...))))میکردند کجای دنیا خراب میشد..بجای عذر خواهی هر کسی از راه چیزی برای سخنوری دستش دادند فقط تهدید به ....مردم خلاص...الان هم هر وقت ماهی را از آب بگیری تازه است
  • محمد عطاران IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    خسارت ما تریدر ها رو کی میده این وسط...سرمایمون اونور خوابیده نت بین‌المللی رو هم که زدید وصل نمیکنید ..به دروغ میگن وصله ولی او استور و گوگل پلی و غیره قطعه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس