1

اگر سه سخنرانی رهبر انقلاب در ایام اغتشاشات را مرور کنیم، محکمات تحلیلی ایشان به‌دست می‌آید. این محکمات مبنای تحلیل ایشان در حوادث مشابه است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

********

روزنامه‌های امروز پنجشنبه ۲۱ مهر در حالی چاپ و منتشر شد که بازتاب سخنان مهم رهبر انقلاب در جمع اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، بررسی تحلیلی اغتشاشات و سوءاستفاده گازی یانکی‌ها از اروپایی‌ها در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روزنامه همشهری در سرمقاله خود به تحلیل سه سخنارانی حضرت امام خامنه‌ای در مدت زمان اغتشاشات پرداخته و می‌نویسد:

اگر ۳سخنرانی رهبر انقلاب در ایام اغتشاشات را مرور کنیم، محکمات تحلیلی ایشان به‌دست می‌آید. این محکمات مبنای تحلیل ایشان در حوادث مشابه است. و اما محکمات ثابت در هر ۳ سخنرانی چیست؟ به این فهم عدم‌ اشاره مستقیم در سخنرانی اول نیز مرتبط به همین محکمات است. ملاک اهمیت یک مسئله در جمهوری اسلامی فهم و عملکرد مردم است. مردم اگر دچار شبهه و خطای محاسبه شوند، می‌شود فتنه. اگر مردم قوی ظاهر شوند صدمات عمیق نیست. مردم در این حوادث از همان ساعت اول صف‌شان را جدا کردند؛ حتی اگر اعتراض داشتند.

در ادامه این یادداشت آمده است:

در سخنرانی دوم فرموند به این مردم ظلم شد ولی آنها قوی ظاهر شدند. مظلوم مقتدر برای اینجاست. این تعبیر را پیش‌تر درباره حضرت امام(ره) نیز فرموده بودند. به همین دلیل در سخنرانی اول هیچ اشاره‌ای به حوادث روز نکردند، چون روشن بود. سخنرانی دوم نیز اساسا تبیینی نبود و بلکه بیشتر از هر چیز سهم‌دهی و تعیین تکلیف دشمن و اخلالگران در سطوح مختلف بود. در سخنرانی سوم نیز فرمودند حواشی، حواس‌تان را از اصل کار و تلاش پرت نکند.

چرا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ / اغتشاش‌گران زیر ذره‌بین پهپادهای پلیس

روزنامه کیهان با تیتر «اغتشاش‌های پراکنده طراحی انفعالی دشمن در مقابل پیشرفت‌های بزرگ ملت ایران است» سخنان دیروز رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌ و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را پوشش داده و در تیتر یک خود آورده است:

«رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند این‌گونه مسائل آنها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.

چرا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ / اغتشاش‌گران زیر ذره‌بین پهپادهای پلیس

روزنامه ایران نیز سخنان دیروز رهبر انقلاب را عکس یک کرده و نوشته است:

رهبر معظم انقلاب وقایع اخیر را واکنش ابلهاانه و ناشیانه دشمن در برابر ابتکار ملت ایران عنوان کردند». این روزنامه برا پوشش سخنان رهبری تیتر زده «اغتشاش برنامه دشمن مقابل پیشرفت» و به نقل از ایشان تاکید کرده که «تا آنجایی که ممکن است فضا نباید امنیتی شود اما کار فرهنگی جای خود و کار قضایی و امنیتی هم در جای خود». ایشان همچنین تاکید کردند که «مسئولان مراقب باشند وقایع اخیر حواس آنها را از سازندگی پرت نکند.

چرا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ / اغتشاش‌گران زیر ذره‌بین پهپادهای پلیس

الیاس حضرتی، مدیر روزنامه اعتماد در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی با اشاره به رخدادهای اخیر مطرح کرد؛ این فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشته است:

نگذارید به راحتی خبرنگاران و جوانان و دانشجویان را به بهانه‌های بعضا واهی دستگیر کنند. انقلاب اسلامی با رای اکثریت قاطع و عجیب و غریب همین مردم بر سر کار آمد و برای نگهداری این مرزوبوم از دست تهاجم دشمن خارجی خون‌ها داده شد و همه خانواده‌ها داغدار شهدای از دست رفته‌شان شدند، چه شد که از اصلاح ناامید شدند و دل به تغییرات اساسی‌تر بستند؟

در ادامه این نامه آمده است:

هر آن بوی امید و اصلاحات اساسی و شنیدن خواسته‌های‌شان به مشام همین معترضین برسد فضا تا حدود بسیار زیادی می‌تواند آرام‌تر شود، فقط زمان را از دست ندهید. آزادی رسانه‌ها، انتخابات آزاد، فضای آزاد سیاسی، اجتماعی و دانشگاه و آزادی بیان از شاخصه‌های ذاتی جمهوری اسلامی بود که یکی‌یکی داریم از دست‌شان می‌دهیم.

چرا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ / اغتشاش‌گران زیر ذره‌بین پهپادهای پلیس

لازم به دکر است که در هفته‌های گذشته تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های به‌ظاهر اصلاح‌طلب به دلیل نقش داشتن در آشوب و التهاب و تهیه خوراک خبری مدنظر رسانه‌های معاند، بازداشت شدند. بازداشت این افراد با اعتراض رسانه‌های «سعودی-انگلیسی-اسرائیلی» مواجه شده و آن‌ها چندین بار خواستار آزادی این افراد شدند. اما در این میان شبکه‌ها، تلویزیوناینترنشنال صراحتاً به اصل مسئله اعتراف کرد و گفت: در شرایطی که شماری از خبرنگاران برای گزارش اعتراضات ایران بازداشت شدند و دسترسی رسانه‌های خارجی به داخل ایران تقریباً غیرممکن است و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور هم هیچ دفتر و خبرنگاری در ایران ندارند، پوشش دقیق اخبار داخل ایران از همیشه سخت‌تر به نظر می‌رسد!

یک سؤال؛ مگر افراد دستگیرشده، خبرنگاران نیابتی و خبرنگار میدانی رسانه‌های دشمن و ازجمله اینترنشنال سعودی بوده‌اند که این رسانه ضد ایرانی این‌چنین با عصبانیت نسبت به بازداشت آنان اعتراض می‌کند!؟ چرا کار اینترنشنال سعودی سخت‌تر شده است؟ پاسخ به این سوال را باید به امثال افرادی چون حضرتی واگذار کرد که در طی دو دهه گذشته برای این شبکه‌های ضد انقلاب نیرو تربیت کرده است.

روزنامه هم میهن در تیتر یک امروز خود به نقل از روان‌شناسان و جامعه‌شناسان درباره «خطر افزایش خشونت» هشدار داده است. این روزنامه اصلاح‌طلب به نقل ناصر قاسم زاد مدیرعامل انجمن حمایت از سلامت، بهداشت و روان جامعه نوشته است:

«صحبت از خانه ملی گفت‌وگوی آزاد می‌شود اما مشخص نیست سازوکار آن چگونه است. نکته مهم‌تر این است که ما در سال گذشته احزاب و نهادهای مستقل مدنی نداشته‌ایم. دولت نباید نسبت به فعالیت این بخش‌ها احساس خطر کند، باید صدای مخالف و معترض شنیده شود. ما باید دنبال مقاوم‌سازی جامعه از درون باشیم.

چرا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ / اغتشاش‌گران زیر ذره‌بین پهپادهای پلیس

ابتکار ملت در خیابان

 روزنامه جوان در شماره امروز خود از بدون دستاورد بودن از بزرگترین فراخوان دشمن که دیروز بود، گفته است. این روزنامه ا با عنوان «ابتکار ملت» نوشته است:

به جهت گستردگی فراخوان و به‌جهت کم‌محلی به آن، قابلیت ثبت در گینس را پیدا کرد! دیروز فراخوان گسترده‌ای از طرف موساد، انگلیس، فرانسه، ارتش سایبری پنتاگون و رسانه‌های سعودی داعشی و عوامل منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تک‌تک مقامات اروپا که اعلام کردند «کنار مردم ایران ایستاده‌ایم» و برخی عوامل داخلی آن‌ها برای اغتشاش گسترده در ایران اعلام شد که از مردم می‌خواستند به خیابان بیایند.

در ادامه این گزارش آمده است:

 اما حتی یک تصویر از یک تجمع بالای ۵۰ نفر هم (اغتشاشگر و تماشاچی روی‌هم!) سهم همه خبرگزاری‌های منتظر جهان و شبکه‌های فارسی‌زبان سعودی و انگلیسی و سهم ارتش فضای مجازی دشمنان مردم ایران نشد! دیدن چهره مجریان غول رسانه‌ای غرب که در پس اعلام «تظاهرات گسترده در ایران» نمی‌توانستند چیزی بیشتر از تصاویر این‌سو و آن‌سو دویدن چند نوجوان را به نمایش بگذارند، اسناد تاریخی دیگری برای پژوهشگران عرصه رسانه به تاریخ علم ارتباطات افزود!

چرا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ / اغتشاش‌گران زیر ذره‌بین پهپادهای پلیس

روزنامه وطن امروز در یکی از گزارش‌های امروز خود نیز با عنوان «اغتشاشگران زیر ذره‌بین» نوشته است: تمام گردان‌های یگان ویژه مجهز به ریز پرنده شناسایی عناصر آشوب شدند.

در این گزارش تاکید شده است:

به موجب ماده ۱۲۶ قانون مجازات اسلامی اقداماتی از قبیل ترغیب، تحریک، دسیسه یا فریب، تسهیل و آموزش طریقه ارتکاب جرائم مربوط به اغتشاش و تخریب اموال و مصادیقی از این قبیل معاونت در جرم است. در این باره رئیس دستگاه قضا در دستوری خطاب به مقامات قضایی سراسر استان‌های کشور اعلام کرده است افرادی را که به انحای مختلف از جمله تسبیب، مشارکت و مباشرت، موجبات وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و مردمی و خصوصی فراهم آورده‌اند، به موجب قانون، محکوم کنند تا خسارت اموال آسیب‌دیده از ناحیه آنها تادیه شود.

چرا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ / اغتشاش‌گران زیر ذره‌بین پهپادهای پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    58 5
    اصلاحات غده ی سرطانی ست که در صورت جراحی آن ایران از رنج و گرفتاری نجات پیدا خواهد کرد. تا الان عزمی برای نابودی این جریان ضد ایرانی نبوده و هر بار فرصتی به دست آوردن ضربه ی خودشون رو به ایران زدن.
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      35 7
      اصلاح طلب وجدان ندارد... شک نکنید
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      26 1
      سردبیر اینترنشنال را بشناسید علی اصغر رمضانپور سردبیر شبکه معاند ایران اینترنشنال (سعودی) است. وی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت خاتمی فتنه‌گر و رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده است!
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      22 5
      برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      20 4
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      6 9
      دشمن و اصلاح طلبی و انترنشنال و موبایل جرثونه هیا فسادند و مرغ منجمد توزیع میکنیم و تقصیر روحانی است. خلاصه کامتهای مشرق.
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      12 0
      اصلاح طلب ها از اینترنشنال پول مبگیرند.
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      9 4
      گشت ارشاد چرا دیگر به وظیفه قانونی و شرعی خود اهتمام نمیورزد؟
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      8 0
      تقصیر انترنشنال و اصلاح طلبان و روحانی است و دولت داره تلاشش رو میکنه و زمان میبره. کلا
    • CA ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      4 0
      علی اصغر رمضانپور یک خائن است امیدوارم این اصلاحطلب خائن به سرنوشت نیما زم دچار شود.
  • کارشناس سیاسی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    25 4
    به هر قیمتی شده جلوی شبکه سعودی اینترنشنال که هدایت کننده جوانان کم تجربه است را بگیرید با هر ابزاری که بتوان این رسانه معاند و لجن پراکن را کنترول و خفه کرد را انجام دهید. وهابیون ال سعود با پولهای باد آورده حاصل از فروش نفت در جهت اخلاگران در کشور ثالث عمل میکنند که خود نوعی جنگ سرد محسوب میشود آنها به یک مشت فاسد وطن فروش پولهای هنگفتی مییدهند تا هر چه به دهانشان میرسد از ایران بد بگویند کارشناسان آنان هم همان فراری ها و ضد ملت ایران هستند که برای بقای خود برای عربهای ال سعود خوش رقصی میکنندآنها با دروغ پراکنی و بزرگ نمایی امنیت مردم را برهم زدند.
    • US ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      1 2
      تیک تاک هم در کنترل چین هست بدتر از اینترنشنال هست.
    • CA ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      5 0
      دستگیری یک مساله هست مهم تر از اون مجازات متناسب با هزینه وارد شده به کشور جان محافظان امنیت و بازدارنده هست؟؟
    • CA ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      6 2
      دستگیری یک مساله هست مهم تر از اون مجازات متناسب با هزینه وارد شده به کشور جان محافظان امنیت و بازدارنده هست. باید رضایت خانواده بسیجی شهید و سایر شهدا رو بگیرن. و در دادگاه علنی باید جواب بدن تک تک جان این شهدا و هزینه مالباختگان از کسبه و مردم و کسی که ماشینش ضربه خورد. شاکی خصوصی داره این قضیه. جرمش از جاسوس خبرنگار بودن خیلی بالاتره.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    26 3
    الیاس حضرتی نامرد چی داره میگه؟! اگر یه ذره وجدان در وجودش بود این آزادی ها رو کتمان نمی کرد و با نفاق آشکار خواستار اونها نمیشد. آخه نامرد کجای دنیا این فضای باز وجود داره تا هر آن چیزی بر ضد امنیت و دین رسمی کشور هست شما روزنامه های فاسد می نویسد بنویسند و کسی باهاشون کار نداشته باشه؟ الان هر کجا در هر مکان عمومی مردم با خیال راحت بحث می کنند اعتراض می کنند کی مانعشون شده؟ خدایا، اینها خیلی نامردند. خیلی نامردند. خیلی نامردند
    • FR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      11 0
      مخاطب های احمق شان کور و کر و لال یا در واقع از واقعیت دنیا بی خبرند
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    12 2
    علتش دروغ پراکنی و ایجاد جنگ روانی علیه ایران است .
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    13 3
    خوب کاری کردید دستگیرشون کردید.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    11 3
    احسنت به مشرق
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    16 1
    خوشم میاد ***** از صبح تا شب شر به پا می کنه بعد می ناله که آزادی نیست.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    15 1
    آزادشون نکنید
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    16 2
    برخی خبرنگاران رسانه های اصلاح طلب دنبال دم تکان دادن برای گرفتن پناهدنگی هستند.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      7 0
      این جور موجودات کلا حاضر و آماده خور بار اومدن اگه واسه ینگه دنیا هم دارن خورشونو هلاک می کننر واسه حاضر وآماده خوریه،هنر ساختن وسختی کشیدن و سنگ بالای سنگ گذاشتن واسه مردم ومیهن خودشون وندارن مانع بقیه هم میشن.
  • ناشناس م IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    9 0
    دستگیر که شدن هیچ باید مجازات سنگین هم بشن
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    7 0
    روزنامه های اصلاح طلبان دنبال رو همان شبکه هاورسانه های معاند هستند چرا برخوردی با سردبیرهای این روزنامه ها صورت نمیگرد
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    5 0
    بعضی با پول مفت و وعده و وعید و هضم در توهمات شرف و میهن دوستی را قی کردند
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    6 1
    حضرتی موتور جستجو را از برق بکشید کلی بنفع کشوره
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    10 0
    اعتماد چه رویی داره باز بزارن که هر غلطی می خواین بکنید چرا زمان روحانی لال بودین مجری تلویزیون جرعت نداشت ازش سوال کنه مثل بچه ها عصبانی میشد
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    3 0
    متاسفانه نیاموختید
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    3 0
    باید هرجه سریعتر اینترنسنال را دستگیر کنند.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    7 1
    غلط کرده است اینتر نشنال را پهباد بزنیم.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    7 4
    جای ایت الله خلخالی خالی است. فقط او حافظ انقلاب بود.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    7 0
    اسلاح طلبان را دور شهر بچرخانند تا دیگر کسی از مماشات و گفتگو صحبتی نکند.
  • سید فروزان CH ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    8 0
    خود این الیاس حضرتی را هم باید دستگیر کنند ، بوقچیهای اصلاح طلب دورانشان باید تمام شود،روزنامه های زنجیرهای تعطیل باید گردند
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    7 0
    تخریب اصلاح طلب ها کفاره گناهان است.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    6 0
    مگر افراد دستگیر شده روزنامه نگاران شبکه انترنشنال سعودی بودن که شبکه ضد ایرلنی باعصبانیت خواهان آزادی آنها شده ؟ این روزنامه نگاران اصلاح طلب همدست ویار وغار دشمنان انقلاب اسلامی هستند مماشات با این ذخایر اسرائیل زیان آوراست
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    5 0
    با توجه به اظهارات افراد اصلاح طلب همچون حضرتی که دنبال آزادی رسانه های خود است از یکسو و رسانه های بی بی سی و اینتر نشنال و مقامات آمریکایی که علنا از اغتشاشات با همه وجود حمایت می کنند و یکی از حمایتهای آنان آزاد کردن اینترنت بخصوص پلتفرم های آمریکایی و حمایت همه جانبه آنان از این خبرنگاران دستگیر شده که همگی خبرنگاران اصلاح طلب هستند چنین به نظر می زسد که احزاب اصلاح طلب که در این مدت یا از اغتشاشات حمایت کردند یا سکوت مرگبار کردند به دستور قوه قضائیه برای همیشه تعطیل شوند خبر نگار، فوتبالیست یا هنر مند و .... که برای هیچ وطن فروشی می کند و استوری های ساختار شکنان صادر میکند فقط باید آنها را تعطیل و همه رسانه هایشان را را مهر و موم کرد اینها لیاقت آزادی ندارند آقای حضرتی اصل اغتشاشات در دست شماست از هر آتش سوزی و آدم کشی چه مردم باشند چه پلیس و بسیجی شما قند در دلتان آب می شود نگرانی شما اینست که نکند اعتراضات که همراه با اغتشاشات است با بی اعتنایی مردم خاموش شود چون همانطور که در مجلس مردود شدید برای همه امور نیز مردود شدید پس نتیجه می گیریم که اصل فتنه در دستان شماست
    • ایرانی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      جمع کنید لطفا این حضرتی رو....
  • سیامک بهاآبادی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    6 0
    بدترين سوء استفاده وکینه ورزی مربوط به نشریه "هم میهن" است! رفتار خبیثانه در انتخاب عکس!.. این معدود هنرپیشه وورزشکار سلبریتی، افراد همان فهرست آمدنیوز زم هستند که مدتهاست به شبکه های صهیونیستی فرانسه و اینترنشنال وهابی مرتبط بوده، و مشغول کارورزی وتوجیه فتنه گری بودند.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    2 1
    می‌گویند‌چرا‌احزاب‌ساکتند‌اگر‌کلمه‌هایی‌ مثل‌بلاغ‌بحفیظ‌و‌بوکیل‌را‌در‌قران‌جستجو‌ کنیم‌‌می‌بینیم‌خداوند‌در‌بیش‌از‌۲۰‌آیه‌ به‌پیغمبر‌خود‌می‌فرماید‌تو‌مسئول‌ایمان‌ مردم‌نیستی‌وظیفه‌تو‌ابلاغ‌است‌و‌بس‌ هر‌کس‌گوش‌کرد‌سود‌می‌کند‌و‌هر‌کس‌ گوش‌نکرد‌ضرر‌
    • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      خوب که چی؟ بد یا خوب حجاب قانون کشوره اگر تسلیم این بازی ها بشیم الان قانون را عوض کنیم یا هرچه داریم پالس میدیم به دشمن که الان وقت حمله به ایرانه. هر سخن جایی و هرنکته مکانی دارد. اگر اینو نمیفهمی اف تو شرفت
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      پس بحث شناخت منافق وجهاد چیه دربعدفردی خداوندمیفرمایدمسئول ایمان اوردن وکفرکسی دراعتقادنیستیدولی نمیفرمایدهرکسی هرکاری خواست انجام بدهدبااکتیوبودن منافق وکسانی که قوانین اجتماعی دینی رادرجامعه بهم بزنند مجازات بامقدارمعین تعیین شده است
  • FR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    6 0
    به طرز عجیب و غریبی گروهی بنام اصلاحاتچی از همان ابتدا در ساختار انقلابی کشور نفوذ کردند و کماکان دور خود میچرخند در حسرت ناکامی اهداف غربزده شان …
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    2 1
    مشرق اگه شرف داری منتشر کن .وقتی حکومت با اختلاس گران مماشات میکنه
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    4 1
    تا زمانی که مخالفت با حکومت و اعتراض به حکومت را به معنای وطن فروشی بدانیم خشم و نفرت خدا از نظام‌ بیشتر میشه . چه بسا کشورهایی که در طول تاریخ با
  • علی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    2 1
    هیچ ملت فهمیده وعاقلی فضای مجازی خود رادراختیار دشمن نمیگذارد واگر بگذارد نتیجه اش همین اختشاش است که می بینید
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 1
    جلل خالق چی میشنوم مگه تو ایران آزادانه فعالیت میکردن تا الان؟،،؟؟؟؟؟؟؟ چرا شما سعودی اینترنشنال درست نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این همه انفعال رسانه ای کجا میآد؟
    • جاوید ایران اتمی FR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      اینا اراده یه اینترنت بستن و یه ماهواره رو از کار انداختن رو ندارن بعد میگی بیان سعودی اینترنشنال بزنن؟؟؟؟ عزیزم من سالهاست دارم اینو میگم کو گوش شنوا. اینم از اینترنت بستنشونه، با یه وی پی ان میشه راحت عین آب خوردن همه جا رفت و با هر کسی هماهنگ شد، درسته خیلی از وی پی ات هارو بستن اما کسی که بخواد پیداکنه میکنه، اینترنت رو باید جوری بست که با دنیا ارتباط قطع بشه، باید اینترنت ملی رو اینا راه مینداختن حداقل توی این روزها، باید ماهواره هارو بصورت مداری کورش میکردن اما هییییچی به هیییییچی، موندم اینا چجوری فکر میکنن که رفتارشون اینه!!!! لابد میخوان ماجرا جوری پیش بره که آخرش منجر به امتیاز دادن توی مذاکرات اتمی بشه، بیخیال بابا، اینا ماجرارو یه بازی گرفتن و سست دارن رفتار میکنن.
  • سعید IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    این آقای بهارلو مرکز وکلا هم با ایراد به طرح تسهیل نمایندگان انقلابی، خوراک خبری دست رسانه های معاند داده بود و باعث شد اونا، قانون به این خوبی رو به سخره بگیرن، چرا باهاش برخورد نمیشه، درود برمجلس انقلابی
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    جناب آقای الیاس حضرتی مغلطه و سفسطه نفرمایید که عین تزویر است، روزنامه نگاران و خبرنگاران حق ندارند پازل دشمنان را تکمیل کنند
  • جاوید ایران اتمی FR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    بازم اینترنتا بازه و میشه همه جا رفت، باشه اما من به شخصه با خبر شدم که دوباره فراخوان دادن اینترنشنال هم در پیجش گذاشته و در تلویزیونشم گسترده دارن اعلام میکنن، به سرانجام این اتفاق فکر کردید؟؟؟؟ من نباید متوجه این فراخوان میشدم وقتی من تونستم بدونم خبرایی هست پس دیگران و همه هم باخبر میشن در حالی که نباید باخبر بشن، نه از پیج اینستا و نه از تلویزیون. تا زمانی که این مطلع شدن از فراخوان ها هست باید منتظر روزهای آشفته ای باشیم، چرا اینبارجمع نمیکنید؟؟
    • جاوید ایران اتمی FR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      عجب آدمایی هستید
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    خدایا این چقدر گستاخ شده ، شمخانی اگه جواب درخوری به این عنصر پشتیبان اغتشاشات نده فردای قیامت باید جوابگوی پرسش شهیدان انقلاب باشه!!
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 1
    خاك بر سرت مشرق ، مگه رسانه اى بدون آزادى بيان ميتونه به وظايفش عمل كنه ؟! شما اصولگراها انگار خدا زده توى سرتون و نمى تونيد ضروريات زندگى مدرن رو بشناسيد ، الآن كه عهد بوق نيست و نميشه چشم و گوش ها رو بست اينقدر احمق نباشيد. كسانى كه در اين دوره و زمانه از بگير و ببند و بستن دهان ها و بريدن زبان ها طرفدارى ميكنند حسن اینا بودند
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    خطاب به الیاس حضرتی: با دعای گربه کوره بارون نمیاد
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    3 0
    ای کاش در فساد اقتصادی اتش همه اینقدر تند بود تمام کامنت ها را خواندم ..اگه در فشار اقتصادی قوی بودید
  • بابک IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام بنده مدرس دانشگاه کشور هستم و به عنوان یک پژوهشگر عرض می کنم متظور افرادی که عنوان می کنند اینترنت ملی راه اندازی کنید و اینترنت جهانی را ببندید مشخص نیست، اگر منظور شبکه های اجتماعی است اول باید اعتماد مردم را جلب کرد که از شبکه داخلی استفاده کنند
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    آقای الیاس حضرتی اگر دستان رسانه ای مثل شما را باز بزارن مثل مسی علی‌نژاد میشین
  • مهدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 1
    شما یک سری به سایت و اپ برترینها بزنید و ببینید که خبرنگاران اینترنشنال و بی بی سی باید جلوشون لونگ بندازند...
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 0
    اکثریت دزدی ها و اختلاسها و رشوه گیری ها در فضای مجازی افشا شد
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 0
    ترحم بر شبکه های معاند وابسته به سعودی و بی بی سی و خبرنگارانش یعنی صدور مجوز آتش افروزی و شرارت در هر کوی و برزن . در این محورهای شرارت را ببندید
  • اسدا... IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    2 0
    آزادشون نکنید
  • آرش مرتضوی CA ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    خبرنگاران در تمام دنیا آزاد هستند تا اخبار را منتشر کنند، جز در ایران!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس