خروش مردم ایران علیه آشوبگران/ «نه» بزرگ ملت به اغتشاش

مردم جای جای میهن اسلامی امروز جمعه با حضور خود در راهپیمایی های گسترده، علیه آشوبگران و فتنه انگیزان خروشیدند.

به گزارش مشرق، ملت ایران امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان‌ها، بساط فتنه گران را درهم پیچیدند.

ندای مرگ بر اسرائیل مردم، آسمان شهرهای ایران را پر کرده است تا بار دیگر ثابت کنند که علیه دسیسه چینان داخلی و خارجی ایستاده اند.

خروش ملت ایران در راهپیمایی از ظهر امروز بعد از خطبه‌های نماز جمعه شروع شده و همچنان در سراسر استان‌ها ادامه دارد.

خروش مردم بجنورد

مردم خراسان شمالی و شهر بجنورد با حضور خود در راهپیمایی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

خروش مردم استان تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

نمازگزاران و اقشار مختلف مردم در استان تهران همزمان با دیگر شهرهای کشور  پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند.

خیل عظیم نمازگزاران و مردم مؤمن و ولایی استان تهران ظهر جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر با حضور پرشور در راهپیمایی در سراسر استان تهران، ناامنی‌های اخیر را محکوم کردند.

حضور پرشمار مردم در این راهپیمایی‌ها تا حدی است، که خیابان‌های منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه شاهد ترافیک سنگین و انسداد مسیر و مملو از جمعیت است.

راهپیمایی خودجوش البرزی‌ها در اعتراض به اغتشاشات اخیر

ردم استان البرز در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از افراد ناآگاه و سرسپرده به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت به حجاب بانوان محجبه که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات ملت ایران شد بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی برگزار کردند.

مردم متدین البرز از همه گروه‌ها، اقشار و سلایق در این راهپیمایی حضور یافتند و از امنیت و انسجام ملی یکپارچه دفاع کردند.

تجمع خودجوش مردم البرز در اعتراض به اغتشاشات اخیر برگزار شد

تظاهرکنندگان کرجی شعارهای «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده به‌عشق رهبر آمده، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا» سر دادند.

راهپیمایی مردم دیار میرزا در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر

اقشار مختلف مردم استان گیلان با شرکت در راهپیمایی، حرکت ها و اغتشاشات روزهای اخیر را محکوم کردند.

مردان و زنان، جوانان و نوجوانان دیار میرزا کوچک جنگلی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، حرکت‌های هنجارشکنان و اغتشاشات اخیر در سراسر کشور به ویژه استان گیلان را محکوم کردند.

در شهر رشت مرکز استان گیلان نیز رشتوندان با سر داد شعار «هیهات من الذله»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا حسین یا حسین»، «کشور ایران زمین، کشور خائنین نیست / ‏جمهوری اسلامی جای منافقان نیست»، «این کشور اسلامی کشور قرآن بود / عزت و ایمان ما، پرچم و قرآن ماست» نفرت و انزجار خود از اغتشاشات و آشوب‌های شب‌های گذشته را به نمایش گذاشتند.

خروش مردم شیراز علیه آشوبگران

مردم شیراز همزمان با سایر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه فریاد اعتراض علیه آشوب گران سر دادند.

آنها در حالیکه پیکر شهید مدافع امنیت را بر روی دوش داشتند، هتک حرمت‌های اخیر را محکوم کردند.

خروش خوزستان در محکومیت اغتشاش / مردم پای نظام هستند

خوزستانی‌ها امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اغتشاشات اخیر اقدام به برگزاری راهپیمایی کردند و خشم خود را از هتک حرمت‌ها و تعرض‌های اخیر به مردم، نیروی انتظامی و… نشان دادند.

مردم شهرهای مختلف خوزستان در محکومیت اغتشاشات اخیر اقدام به برگزاری راهپیمایی کردند و خشم خود را از هتک حرمت‌ها و تعرض‌های اخیر به مردم، نیروی انتظامی و مقدسات نشان دادند.

مردم در این راهپیمایی اعلام کردند که تا پای جان پای این انقلاب اسلامی هستند و اجازه عرض اندام به قانون شکنان، عوامل فتنه‌گر و ایادی استکبار در راستای آشوب در کشور را نمی‌دهند.

مردم در راهپیمایی‌های خود شعارهایی در حمایت از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، شهید حاج قاسم سلیمانی، نیروی انتظامی و … سر دادند و خواستار برخورد قاطع با عوامل فتنه گران اخیر شدند.

تجمع مردم زاهدان در محکومیت هتک حرمت مقدسات

مردم بصیر و غیور پایتخت وحدت ایران اسلامی پس از اقامه نماز جمعه زاهدان در محکومیت حوادث اخیر و هتک حرمت به مقدسات دین مبین اسلام راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.

تجمع خودجوش مردم زاهدان در محکومیت هتک حرمت مقدسات

در پی محکومیت حوادث اخیر و هتک حرمت به مقدسات دین مبین اسلام مردم بصیر و غیور پایتخت وحدت ایران اسلامی بعد از ظهر جمعه و پس از اقامه نماز جمعه زاهدان راهپیمایی خودجوش اعتراض آمیز برگزار کردند.

راهپیمایی مردم ایلام در محکومیت آشوب های اخیر برگزار شد

ظهر امروز جمعه اول مهرماه  همزمان با سراسر کشور مردم ایلام برای محکومیت آشوب‌های اخیر، با حضوری باشکوه و طی راهپیمایی باصلابت، اعتراض خود را نشان دادند.

مردم ایلام همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی با صلابت و باشکوه، اعتراض خود را نسبت به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران که با خسارات به اموال عمومی همراه شده است، اعلام کردند.

نمازگزاران اصفهان هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند

 هزاران نفر از نمازگزاران نماز جمعه اصفهان امروز پس از پایان نماز جمعه با حضور در راهپیمایی خودجوش هنجارشکنی‌های اخیر در کشور را محکوم کردند.

هزاران نفر از مردم اصفهان امروز با حضور در راهپیمایی هزاران نفری در این شهر در دو محور خیابان فرایبورگ و مصلی تا گلستان شهدا، رفتارهای هنجارشکنانه اخیر در کشور را محکوم کردند.

نمازگذاران اصفهان هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند

آنها در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند و عامل همه این اتفاقات اخیر در کشور را آمریکا، اسرائیل و منافقانی دانستند که در کشور وجود دارند و از اربابانشان در خارج از کشور فرمان می‌گیرند.

خروش غیرت مردم آذربایجان غربی علیه اغتشاشگران

مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی روز جمعه اول مهر با برگزاری راهپیمایی، تحرکات اغتشاشگران در روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند.

خیل عظیم نمازگزاران و مردم غیور و انقلابی ارومیه ظهر جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر با حضور پرشور در راهپیمایی این شهر، ناامنی‌های اخیر را محکوم کردند.

در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم ارومیه پس از اقامه نماز در محکومیت این حرکات مذبوحانه از مصلای امام خمینی (ره) شهر به طرف خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان حرکت کرده و راهپیمایی کردند.

اردبیلی‌ها آشوب‌طلبان را نقره داغ کردند

 مردم مؤمن و وفادار به انقلاب و ارزش‌های اسلامی اردبیل با راهپیمایی باشکوه خود پس از اقامه نماز جمعه آشوب‌طلبان و برخی فتنه‌گران را نقره داغ و پشیمان کردند.

در راهپیمایی باشکوه اردبیلی‌ها که بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در مسیر مصلای اردبیل تا چهارراه امام خمینی این شهر برگزار شد، اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهای «منافق حیا کن، آشوب را رها کن» و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه‌گر» سعی کردند تا حوادث اخیر در کشور و استان اردبیل را محکوم کرده و حمایت خود را از ارزش‌های اسلامی و خط ولایت نشان دهند.

https://media.mehrnews.com/d/2022/09/23/4/4289167.jpg?ts=1663930362004

اهالی مؤمن و متدین اردبیل که با تمسال‌های مقام معظم رهبری، شهدا و پرچم یا حسین و یا ابوالفضل‌العباس (ع) به میدان آمده بودند، در حالی که با ندای بلند شعارهای انقلابی سر می‌دادند خطاب به معاندان و منافقان اعلام کردند که دیگر تحرک آنها به خط پایان رسیده و اجازه هتاکی به ساحت انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را نمی‌دهند.

حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

مردم کرمان با حضور گسترده خود در راهپیمایی بعد از نماز جمعه اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه در کرمانشاه برگزار شد

راهپیمایی محکومیت حرکات هنجارشکنانه توسط عوامل مزدور و فریب خورده که روزهای گذشته سبب تخریب اموال عمومی و جریحه دار شدن احساسات مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه درپی هتک حرمت به مقدسات دینی شده بود، در کرمانشاه برگزار شد.

تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه پس از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور و گسترده مردم ولایت مدار، مؤمن و انقلابی شهر کرمانشاه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار شد.

تظاهرات گرگانی ها در محکومیت ناامنی های اخیر

اهالی گرگان پس از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهرات، هتک حرمت ارزش های دینی و ملی و اغتشاشات اخیر  را محکوم  کردند.

خروش مردم مازندران علیه آشوبگران

مردم مناطق مختلف مازندران پس از اقامه نمازجمعه با حضور خودجوش در راهپیمایی اقدامات آشوبگران و اهانت به مقدسات را محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    11 13
    مشرق من نه سال ۹۶ نه ۹۸ و نه الان بیرون نرفتم .کاری ندارم .
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      8 12
      اگرکسی حق رایاری نکند بوسیله باطل ذلیل وخوار می‌گردد. ۷۴۲۸۹
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      4 8
      یه روزی میارنت بیرون.
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      8 10
      شما نیازی نیست سیب زمینی بودن خودت رو فریاد بزنی مردم هم با امثال شما کاری ندارند
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      10 11
      بسم الله فتنه ۸۸ انتخاباتی بود فتنه ۹۸ اقتصادی بود لذا می‌بایست مماشات میشد اما این فتنه کاملا امنیتی است وقتی زورگیران اتوبانها به محاربه و اعدام محکوم میشوند پس این اوباش و حامیانشان باید اعدام شوند.
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      13 7
      باید پدر این دختر به علت نشر اکاذیب و تحریک مردم محاکمه شود سلبریتی هایی هم که در نشر اکاذیب و تحریک مردم نقش داشته اند باید محاکمه شوند این همه ادم بیگناه در این اغتشاشات کشته شدند و ده ها خانواده داغدار شدند تمام این خون ها بر گردن پدر این دختر و سلبریتی ها هست باید تاوان این کارشان را بدهند امنیت کشور شوخی نیست که هر کسی با ان بازی کند به عراق و سوریه و افغانستان نگاه کنید به علت نبود امنیت به چه وضعی افتاده
    • US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      خوبه حد اقل نشستس خونه ت
    • US ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      حسابی خندیدم،
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 3
      حجاب مانع چه چیزی است؟ آیا تا حالا فکر کرده اید؟ زنان ایران زمین ؛ با حجاب خود تا بالاترین مراتب ؛ تحصیلات دانشگاهی ؛ ورزشی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ و .... صعود نموده اند.. پس حجاب مانع چه چیزی است که برخی با آن مخالفت می کنند؟؟؟؟؟ بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای شهوترانی افراد هرزه و بی ناموس است.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    13 16
    منافقین داخلی و خارجی و تروریست‌های اجاره ای محور عربی_عبری_عربی کفگیرشون به ته دیگ خورده و بچه هارو آوردن وسط میدان به همراه ارازل آدمکش
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    16 15
    خروش خودی ها علیه نخودی ها
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      3 7
      همه ی مردم خودی هستند بجز اغتشاشگران و رجوی چی ها
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    10 8
    عالی
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    9 12
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    6 5
    عالی
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    16 19
    اگر مقابل دین ما بایستید مقابل همه دنیایتان می ایستیم
    • دلسوز IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      23 1
      دینتون همون جیره ماهانه تونه....
  • جواد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 12
    احسنت، خدا خیرتون دهد مردم فهیم ایران، به یاری خدا بساط اراذل جمع خواهد شد.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    10 12
    کلا تعدادشان کمه برا همین مجبورم دست به دامان زنا و دخترای دهه هشتادی شدن! تعدادشان کمه مردم باهاشون همراهی نمیکنن از عصبانیت گلوی ملت رو با چاقو میدرن و انسان آتیش میزنن که بقیه فک کنن خیلین!!!! جرات داشتین واقعا راست می‌گفتیم امروز میومدیم بیرون تا حداقل تماشاچیان بتونن فرق قلیل و کثیر رو بدونن!
  • شری IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    21 11
    چقدرم جوون اومده واقعا! اصلا در حیرتم اینهمه جوون دوستدار انقلاب کجا بودن!
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      5 12
      به کوری چشم خیلیا جوونا پای کارن، نمونه اش مدافعین حرم، بسیج دانشگاه و مدارس و اربعین و... اگر ولی امر اذن میداد در کمتر از ساعت بساط فساد و نوکری غرب را درهم می پیچیدن، یه مشت لا ابال و اراذل و اوباش اجیر شده پست تر از حیون چادر از سر زنان کشیدن و با چاقو شهید کردن وای اگه همون عزیزان اجازه حمل سلاح داشتن، این خس و خاشاک الان وجود خارجی نداشتن
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      6 9
      حیرتت از جنس رفقای داعشیت هست که الان تو گونی داران شیکر میخورن
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      2 7
      ساکت شو منافق
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    6 17
    به امید خدا یعنی تمام شد
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      2 3
      فکر کردی اینا تموم میکنن؟
  • انقلابی 57 US ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    14 5
    خب بحث مرحوم امینی تموم شد برگردیم به موضوع شیرین رشوه مشاور آقای رستم قاسمی و مهاجرت فرزند خانم خزعلی معاونت ریاست جمهوری ......
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 5
      که اولی توسط همین دولت بازداشت شد و دومی هم که تبرئه شد پس حرف زیادی نزن
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    7 18
    این خروش رو باید ارج نهاد
  • سید مهدی US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    13 3
    همون سناریوی قدیمی.
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 6
      سوختیا
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 9
    مردم عزیز ایران درود بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان.
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 10
    مردم عزیز ایران درود بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان.
  • NO ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 4
    درود بر تک تک عزیزان
  • NO ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    6 8
    هنوز رهبری حرفی نزدند و مردم با حضور خودجوش بساط اینا رو جمع کردن. نیاز باشه و رهبری امر کنند این سیل دهها برابر خواهد شد
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    5 6
    من امروز در راهپیمایی کرج شرکت داشتم، جمعیت بی سابقه ای شرکت کرده بودن
    • بابک IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      راست میگی ؟ این جمعیت بی سابقه کجا بود که ما ندیدیم؟؟
  • ایرانی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    9 4
    اینقدر نگویید مردم ایران.
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      3 7
      چون مردم ایران هستن میگیم مردم ایران
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 4
      درجواب به اسم کاربرایرانی دیگه ساکت بشین صداتون درنیادازسلبریتی تاداعشی ها وزامبی هایی که 200نفرروکشتن وصدهامجروح وافلیج وهزاران تخریب اموال مردمی واموال خصوصی مردم روبافحاشی وسلاح درست کردین ایران همینهان که اگه نبودن روزانه صدهزارتاداعش انتحاری دوباره علم میشدن ازصدامی های رجوی تاادمکشهای صهیونیست پس خفه شوصداوکامنت مسخره توبرای خودت نگهداراینجاایرانه
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    13 3
    ۵۰ میلیون توییتر
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      4 7
      جریمه نقدی بشن تازامبی پروری نشه
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    13 5
    ساندیس و ناهار
    • مصطفی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 7
      با ساندیس 43 نظام را نگه داشتیم شما با میلیارد ها دلار عربستان و امریکا و اسرائیل و نوچه هایش یک میلیون هم نمیتوانید به خیابان بیاورید :))
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 5
      عجب ساندیس و ناهاری که ملت به دلار آمریکا ترجیحش دادن
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      شکم خالی شرف داره نوکری کاخ نجس صهیونیستی سفیدروبکنیم تااخرش یابه داعش تحویلمون بدنیارومون ازمایش تولیدبیماری توازمایشگاههای میکروبیشون کنن
  • فدایی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 7
    مرگ بر فتنه گر
  • کارشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    4 3
    بدبختها باز چی زدین؟ اگه ملت به خیابونها بیان که جا نمیشه میخواد حل بشه؟
  • عزت ایران US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 10
    باید به اغتشاشگران نشان دهیم در اقلیت هستند
    • US ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      شما که راست میگی
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    مرسی که ملت ایران رو نشونمون میدید
  • TR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    بر اساس عکس ماهواره ای جمعیت حاظر در این مراسم تهران حدودا 6830 تا 6800 نفر بود.
    • vqh IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 2
      چندین ساله یه عده زالو که قبلا در بدنه نظام بودن و نوکر بیگانه ها مقاصد غربیها رو پیاده میکردن حالا که جدا شدن از بدنه نظام برای پیاده کردن مقاصد غرب این اغتشاشات رو پایه ریزی میکنن دود این قبیل کارها فقط به چشم مردم عادی و اغفال شده های این اغتشاشات میره و سودشو لیدرهای اغتشاشات وگرنه اغتشاش هرزه ها دیگه چه صیغه ایه تو این شرایط
  • ناشناس IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 2
    با توجه به شعار زیبای آمریکا رو به افول است ، لطفآ به آقا زاده ها بفرمایید آن کشور را ترک کنند تا خطری متوجه ایشان نباشد.
  • ناصر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 1
    هیچ کدومتون قلبا طرفدار حکومت نیستین.فثط برا پست و‌مقام
  • بسیجی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    به کوری چشم خودفروشی و خودباخته گان ملت ایران همیشه درصحنه بوده وخواهدبود فدای امنیت ایران
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    آقایان برادریک لطفی کنیدشماکه خوبیدبگین این اینترنتهارووصل کنن دمتونگرم تامردم ببینن واقعاکسی توخیابونهانیست دیگه بشینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس