کد خبر 1420489
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

به گزارش مشرق، سیدامیرعلی ناقدی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت:

این روزها بسیاری از فعالان سیاسی- اجتماعی مغرض یا حتی دلسوز، اشتباهی گفتند که چرا به حجاب مرحومه خانم امینی ایراد گرفته شده، در حالی که از او بدحجاب‌تر نیز در جامعه هست. این اعتراض ممکن است وارد باشد، اما نه از سوی کسانی از جنس برخی سلبریتی‌ها که خودنمایی‌های مبتذل آن‌ها روی فرش جشنواره‌های سینمایی، فرسنگ‌ها با زنان بدحجاب و بلکه بی‌حجاب فاصله دارد و هرگاه کمترین تذکر اخلاقی به آن‌ها داده می‌شود، با ژست روشنفکرانه فریاد آزادی سرمی‌دهند و به تشویش اذهان جامعه می‌پردازند. اینجا، اما روی سخنم با افراد هنجارشکن سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که اتفاقاً در خط مقدم آشوب‌طلبی نیز هستند، نه اکثریت قاطع زنان و هنرمندان متعهد کشورم.

چند بار دیگر باید مهران مدیری از صداوسیما با کلی متلک و فحش به نظام خداحافظی کند که حتی مدیر انقلابی شبکه ۳ متوجه شود با چه کسانی برای خنداندن مردم قراردادهای نجومی می‌بندد؟ اگر زمانی که کرباسچی در مناظره تلویزیونی نیروهای انتظامی را متهم کرد و از لفظی اثبات نشده تحت عنوان «کشتن» برای مرحومه امینی استفاده کرد، تحت تعقیب قضایی قرار می‌گرفت، سیاسیون و سلبریتی‌های خائن حساب کار دست‌شان می‌آمد. از روز چهارشنبه که سطح آتش درگیری‌های تحریک‌شده توسط امثال علی کریمی بالا گرفت، به رغم اینکه تا چند روز قبل از اساس و به سبک بیانیه‌های میرحسینِ فتنه‌گر، اصل وجود جریانات تروریستی را در جمعیت منکر می‌شدند، رویکرد جدیدی را درپیش گرفته و مسئولیت تأمین امنیت تجمعات را به گردن نیروهای امنیتی انداختند! آن هم در حالی که:

۱- شبانه‌روز از تریبون‌های مختلف، اخبار اثبات‌نشده از ماجرای مهسا امینی مخابره شده و در دل کسانی که می‌خواهند راه خود را از اغتشاشگران جدا کنند، شک و تردید می‌اندازد.

۲- اگر یکی از سران و لیدرهای میدانی تا دندان مسلح اغتشاش در حال درگیری با نیروهای امنیتی به هلاکت برسد یا حتی دستگیر شود، امثال همین سلبریتی‌های بی‌سواد تا مدت‌ها برای او سوگواری کرده، سیاه‌پوش شده، از فیلم‌های جعلی بی‌گناهی او رونمایی می‌کنند و خلاصه از او امامزاده‌ای خواهند ساخت.

فرزاد کمانگر، تروریست عضو پژاک و قاتل ده‌ها زن و بچه کرد ایرانی که در سال ۱۳۸۹ اعدام شد، یک نمونه بارز از این رویکرد است و همین امر دست نیروی قضایی و نیز امنیتی کف خیابان را برای برخورد قاطع با سران میدانی اغتشاش بسته است، کما اینکه سران اغتشاش و اراذل و اوباش آموزش‌دیده بارها در این چند روز دیده شدند که در چند متری نیروهای انتظامی به هر کاری و با وقاحت و شجاعت پوشالین، مشغول آتش‌افروزی هستند؛ و در پایان اینکه گفته می‌شود در کشور ما تبعیض سیستماتیک نیست، نه شعار که واقعیت است. اولاً این تبعیض به هیچ وجه در جهت منافع سیستم نیست که بگوییم عمداً ایجاد شده بلکه به خاطر ملاحظه مردم و عدم جریحه‌دار شدن احساسات آن‌ها در برخورد با جماعت سلبریتی است، زیرا عموم مردم سلبریتی بودن آن‌ها را دیده، ولی شاید آتش‌افروزی‌های این خائنان، مخاطبی در حد چندصدم درصد از جامعه داشته باشد و این اشتباه محاسباتی برخی مسئولان است، زیرا ورای غوغاسالاری اکانت‌های فیک، قطعاً اکثریت مردم از این اقدام تنبیهی حمایت خواهند کرد.

دلیل دوم بر سیستمی نبودن تبعیض مشروح در این متن، داشتن مثال‌های نقض بسیار است.

به نظر می‌رسد ضروری است در سیاست‌های جاری در مورد سلبریتی‌ها تجدیدنظری اساسی رخ دهد. چرا باید به سلبریتی‌هایی که منافع ملی و امنیت کشور را به هیچ می‌انگارند به سادگی اجازه فعالیت داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    21 76
    نویسنده اونقدر شوته که نمی دونه مهران مدیری بعد سریال در حاشیه در شبکه ۳ ممنوع الکار است و دور همی رو هم در شبکه نسیم اجرا می کرد . در ثانی مدیری حرف خاصی نزده که
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      74 14
      تو اینقدر شوتی که نمیفهمی شبکه ۳ وشبکه نسیم جفتشون متعلق به صدا و سیما هستن و اگه ممنوع التصویر باشه تو همه شبکه ها ممنوع التصویره
    • بختیاری IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      46 6
      خیلی از این بـــــیسواد های خــــــــــائـــــن تازه به دوران رسیده به پـــیـــنــــــوکــیــــو گفتن زکی ، اینها باید تحریم بشن خصوصا توسط مردم تا بفهمند گـــــربـــــه صــفـــتـی چه تاوانی داره.
    • رمضانی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 3
      متاسفانه منشاء بسیاری از مشکلات عدیده فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی در جامعه ما سلبریتی های از خود راضی و خود شیفته چون مدیری ، علی کریمی ،فردوسی پور ، وریا ،خداداد و ....هستند درود بر امثال مهدی ترابی که با مردمند نه جدا از مردم و طبقه خاص و برگزیده
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 0
      وعده پول و اقامت اروپا به دهن بعضیا مزه کرده
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      12 4
      حجاب واکسن است. واکسن برای ایمن سازی بانوان در برابر افراد هرزه. واکسن برای اینکه دیگران به زن بعنوان کالای جنسی نگاه نکنند.واکسن برای اینکه خود زن نیز به خودش بعنوان کالای جنسی نگاه نکند و دنبال اعتلای شخصیت انسانی خود باشد. حجاب واکسن آرامش روانی جامعه است.
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      13 7
      حجاب مانع چه چیزی است؟ آیا تا حالا فکر کرده اید؟ زنان ایران زمین ؛ با حجاب خود تا بالاترین مراتب ؛ تحصیلات دانشگاهی ؛ ورزشی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ و .... صعود نموده اند.. پس حجاب مانع چه چیزی است که برخی با آن مخالفت می کنند؟؟؟؟؟ بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای شهوترانی افراد هرزه و بی ناموس است.
    • اردشیر IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      10 1
      بنده خدا،توکه نویسنده راشوت می دانی ،خودت بامهران مدیری وعلی کریمی وکتایون ریاحی ، عی دایی،خیلی شوت ترهستید.نویسنده راست گفته وشوت هم نیست. این سلبریتی ها نون این کشوررامی خورندبعد علیه آن حرف می زنند،بسیار پست فطرت هستند.
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      دلم به نفهمیت میسوزه .تو شوت نشده ات اینقدر باهوشه شوت بشی چی میشی ؟؟؟ حالا انصافا خودت و زدی به خنگی یا واقعا اینقدر خنگی ؟؟؟
    • سعید MD ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      2 0
      چرا صدا و سیما با این فرد معلوم الحال قرارداد نجومی می بندد چرا صدا و سیما بعضا جای ضد انقلاب است
    • سعید MD ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      1 0
      چرا صدا و سیما با این فرد معلوم الحال قرارداد نجومی می بندد چرا صدا و سیما بعضا جای ضد انقلاب است
    • سعید MD ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      1 0
      چرا صدا و سیما با این فرد معلوم الحال قرارداد نجومی می بندد چرا صدا و سیما بعضا جای ضد انقلاب است
  • رزمنده IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    27 10
    باید همان روز اول بطور قاطع با آشوبگران برخورد شود جواب سنگ باید گلوله باشد زشت ترین این است که کاری کنیم تا۳۵ نفر از بچه ها بسیجی و نظامی و مردم عادی کشته شوند وبعد بگیم از جمعه به بعد اگر مردیت بیاید بیرون خانم مهسا نه بی حجاب بود ونه کُشته شد فقط بهانه بود گند بزنه به کشور، ودلیل های کرباسچی عاقلانه بود ولی دلیل های شاکرمی عیناً مثل طرفدار پیروزی واستقلال بحث میکرد لجوجانه و عقده ای !! بطور مثال کدام ادم سکولار میارن تلویزیون ایران یک ساعت نیم بحث کند
    • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 1
      تمام این اتفاقات به خاطر عدم مدیریت درست
    • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 1
      استفاده از کلمه کشتن تا زمانی که اثبات نشده تهمت است در ضمن بیشتر جهنمی ها ، جهنمی های زبان هستن اینطور نیست که هر حرفی در پیشگاه خدا بی حساب و کتاب باشد .
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 1
      حکومت می خواست چهره زشت اغتشاش گران وحامیان آنها رابرای مردم مشخص بشود
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      5 1
      باید همان روز اول که داشتند دوقطبی سازی می کردن چه اینها و چه دیگران و چه آنهایی که با اسم دین حرف های توخالی می زدن علیه گشت و پلیس برخورد باید می کردن
  • روشن IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    54 7
    دستگاه قضایی باید اموال آندسته از اصلاح طلبان و بازیگران و ورزشکارانی را که با اظهار نظر تحریک کننده عده ای را تشویق به اغتشاش کردند را مصادره و برای جبران خسارات های وارده به مردم و اموال عمومی هزینه کنند تا درست عبرتی باشد که اینگونه تشویش اذهان عمومی دیگری را شاهد نباشیم.
    • ایرانی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      دقیقا باید اموالشون برای جبران این خسارت ها مصادره بشه...تا حالا با لودگی این مردمو خندونده و از جیب این مردم بدبخت به امثال این بی سوادها پول های کلان داده شده و گردن کلفت کردند و الان تئورسین سیاسی شدند!!!!
    • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      تا زمانی که افکار مثل شما تو مملکت باشه که فکر می کنید اصلاح طلب و اصول گرا با هم فرق دارن حال و روز جامعه بدتر از این میشه!
  • سلیمان بهرامی ترک IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    39 4
    من با کلمه به کلمه این واقعیت موافقم.حقیقتا چقدر آرام شدم وقتی خوندم.داغ رو جگر ما گذاشتند این بازیگرا ی بی سواد ۳۲۲۸
    • بنده خدا IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 2
      شما چه جگری داری که بارنج دیگری ارام می شوی خشونت ازطرف هر کس به هر عنوان خوب نیست
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 1
    مرگ بر سلبریتی خائن
  • مبین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 1
    خیلی از همین سلبریتی ها که توسط عامه مردم بزرگ شدن وبوسیله آدمهای خاص خودشونو به نون و نوایی رسوندن طلب کار ترن حمایت کذدنشون هم تبلیغاتیها خودمون بزرگشون کردیم ...
  • ایرانی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 2
    پدر و مادر این دختر چون اظهارات خلاف واقع مطرح کردند و باعث جریحه دار کردن مردم و نوجوانان ناپخته را تحریک کرد و به خیابان فرستاد برای ارعاب عمومی و راه باز کرد برای مخلوط شدن شبکه معاند باید از مردم ایران عذر خواهی کنند و بعد محاکمه شوند ، امثال علی کریمی و مهران مدیری ، کتایون ریاحی که با پول این مردم کسب ثروت و محبوبیت کردند و در وقت لازم به این آشوبها دامن زدند را به اشد مجازات محکوم کنند و بهیچ وجه با آنها مماشات نکنند که دیگران را گستاخ و سرکش نکند و درس عبرتی باشه برای سایر هنرمند نماها .
  • مجید IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    احسنت
  • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 2
    مدیری نمک نشناسه.
  • ازاده IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 1
    منتظر هستید چند نفر نیروی انتظامی توسط داعشی های ایرانی سر بریده شود مثل سوریه گربه را دم حجله بکشید امان ندید چون اگر امان دهید امانتان نمی دهند اسلحه های وارد شده توسط اوامل وطن فروش الهام علی‌اف را دیدید اینها به نوامیستان رحم نمی کنند
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 6
    باید جامع شناس مطلب تحلیل کنه ، اونام انسانن از مریخ نیومدن عده زیادشون تحت تاثیر کامنت ها و تحت فشار گذاشتن چیزی میگن خوب همه که سفت و‌محکم نیستند تحت تاثیر هیجانات ممکنه از دلسوزی چیزی بگن در ضمن آقای مدیری گفت با مردم حرف بزنین مطالبشونو بشنوین نه تنها بد نگفت درست گفت
    • جهان IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      بابا بخدا این به اصطلاح هنرمندوورزشکارای ما خودشون هزارتا گندکاری رو خانوما داشتنو دارن حالا شدن آتیش بیار معرکه ...این سردار آزمون خودش تو روسیه یه زنو با بچه انداختنش رسوا کرده حالا شعار زن زندگی ازادی سرداده یا اون مدیری که خود بازیگرای خانوم اقرار کردن که چیکارا کرده و خیلی چیزای دیگه...
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    برای اینکه نه سیخ بسوزه و نه کباب، امثال مهران مدیری رو ببرین ازشون سوال کنین و در رسانه عمومی پخش کنین حرف حسابشون چیه. مطمینم بیشترشون حرف حسابی ندارن چون اساسا فاقد شعور و سواد کافی هستن و بعضیهاشونم مشخص و فاش میشه که فقط دنبال اهداف پست مادی هستند.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    آقای مدیری ثابت کردی به معنای حقیقی کلمه سلبریدی هستی
  • رز IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    واقعا اول باید جلوی اونا گرفته شود ن مردمی که بانداری دستو پنجه نرم میکنن و از توی صفحه های مجازی از روی اونا تقلید میکنند
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 0
    #نه به سلبریتی بی سواد
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 0
    واقعا بعضی هنرمندان و بازیگران نمک این مردم را خوردن و نمک دان شکستن من جزء هیچ گروه و حزبی نیستم یک فرد عادی ولی توقع میرفت این افراد مطرح مدتی صبر میکردن تا قضیه مشخص بشه به قول معروف ماه هیچ وقت زیر ابر نمیمونه
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    احسنت به مشرق
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    فقط رافت اسلامی!!!
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    اینها وا داده غرب هستند! شیطان را میپسندند! باید فضای باز کنونی را برای افراد خائن به وطن و خواستار آشوب و کشتار، محدود و بسته شود!
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 5
    همه بدن شما خوبین یکم بقیه رو برا خودتون نگه دارین به خدا تنهایی به جایی نمیرسین
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    سلبریتی جماعت، ماری است
  • علیرضا US ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    سلام.با اندکی تفکر میفهمید که مقصر سلبریتی سازی در این کشور چه کسانی هستند.
  • رضا IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    اگه ایران قراره بساز این سبلیریتها خوش گذران برقصه فاتحه دوروز خوندس
  • بابا مسعود IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    حرص خوردن داره
  • م IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    خواسته همه مردم این است که کلیه اموال سلبریتی ها که از جیب مردم پرداخت شده است مصادره گردد و بعد هر گوری که دلشان خواست بروند مخصوصا مهران مدیری
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    آفرین
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    این ملعون هی شیطانصفت را دستگیر وبه اشد مجازاتاسلامی برسانید من مطمئن هستم اینان نه از دین سرشان چیزی میشود نه از حجاب و... فقط نوکر اسرائیل وپول هستند حتی ان هنر پیشه
  • سارا IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    کاملا موافقم باید قوه قضاییه سلبریتی های متخلف و قانون شکن را محاکمه کنه علی الخصوص علی کریمی
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    مجری شبکه معارف باشد چه انتظاری از بقیه هست!!!!
  • محمد IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    همش کار خودی
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    در مثل مناقشه نیست، ایشان مظهر این مثل شده اند : چوب دو سر نجس.
  • ناشناس IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    خدا از سر این سلبریتی های خاعن نگذرد که پول کلان ملت را گرفتند و فتند وخاعن به ملت شده وصدها جوان را از راه بدر کردند و آب به آسیاب دشمن می ریزند باید سفت و سخت جلو آنها گرفته شودومملکت را از سر آنها نجات داد
  • ناشناس IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    من نميدونم چه مقامى با گرفتن ماليات از اين سلبريتى هاى دوزارى مخالفت كرد،بابا چرا از اينها ماليات نميگيريد؟؟؟
  • ج د ا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    همچنین شهاب حسینی همچنین عادل فردوسی پور
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    اگر فکر اساسی به حال این سلبریتی های بی سواد پررو نکنن باید در آینده باز هم شاهد وقوع چنین فتنه‌هایی در کشور باشیم
  • محسن IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    بله مشخص است كه اگر دست ناجا و نیروهای امنیتی بسته نباشد آنی به جنایت پیشگان مهلت نمی دهند
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 1
    فقط برق خانه علی کریمی رو قطع کنید بیچاره میشه اخه ایشون غول مصرف برقه
  • . IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    ننگ بر چنین سلبریتی های خائنی
  • آنتی سلبریتی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    چرا نظام با سلبریتی های خائن برخورد قاطعانه نمی کنه؟ تا کی می خواید به این عناصر پست و اغتشاش آفرین میدون برای جولان دادن بدید؟
  • آنتی سلبریتی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    چرا نظام با سلبریتی های خائن برخورد قاطعانه نمی کنه؟ تا کی می خواید به این عناصر پست و اغتشاش آفرین میدون برای جولان دادن بدید؟ جمع کنید بساطشون رو، باید چنان تحت فشار قرار بگیرن که اگه همچنان اصرار به آشوب آفرینی و غلط های اضافه دارن همشون مجبور شن جور و پلاس گندشونو جمع کنن و از این کشور برن.
  • ایرانی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    بله باید از سیلبریتی های خاعن شروع کنن همین کسی کاری بهشون نداره پرو تر شدن اف بر مهران مدیری اف بر علی کربمی
  • داوود خان IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    اگر زنان آزادی ...شدن میخواهن ، مردان هم باید آزاد باشن خود را بی خجالت وترس ابراز کنند
  • ارش IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    سلبریتی خائن مانند علی کریمی و مدیری و امینی و رامبد جوان محاکمه باید شوند و چند بازیگز زن بیحجاب و مفسد هر کس که بیحجاب بود باید محاکمه شود تا درس عبرت شود
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    درود بر شما بله اقای مدیری که فاقد کوچکترین نشانه بازیگری هست با پولهای یا مفت زندگی مجللی برای خود فراهم کردهد است میماند بقیه مطلب که حجاب را مانعی سرراه امیال خود میبیند اواکنون فقط یک چیز کم دارد وانهم بازیگران زن است که دراطراف خود میبیند وتی کاری نمیتواند بکند اینست که به حجاب میتازد و هذیان میبافد
  • نیما IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    اموال تمام سلبریتی های معترض مصادره گردد و بین فقرا پخش شود
  • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    مسخره ترین کار اینه که محکومی مثل کرباسچی رو میارن تو رسانه ملی که براحتی به نظام تهمت بزنه. من نمیفهمم این رو یعنی چی خب این حرف تمام تروریستها رو میاد براحتی تو رسنهدملی میگه بدون هیچ ترسی. تا کی باید به این مسخره ها اجازه داده بشه بسه دیگه
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    سناریو تکراری فقط بلیدی از سلبریتی ها ایراد بگیرید . نمی گم خوبن ولی ایراد از جایی دیگر هست و این کارا فقط صورت مسئله رو پاک میکنه
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    نویسنده شوت نیست
  • امیر عباسی IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    اصلا اول باید یه فکری واسه این صداوسیمای بی دروپیکر کرد
  • مدیری IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    این کشور اسلامی شیعه اونم انقلابی ولی یک دونه سلبرتی بازیگر چادری ما نداریم و هرکس چادری محجبه باشه خود جامعه هنری که اسم اسلامی داره اونو ترد میکنه، اخه این چ وضعشه
  • ایرانی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    من ایرانی که جزو مردم عادی هستم راضی نیستم یک قرون از حق من از بیت‌المال هزینه خسارت‌های اغتشاگران بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس