کد خبر 1417630
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
رئیس پلیس راهور فراجا: مسیر مهران یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به فعالیت بیش از هشت هزار پلیس راهور در مسیرهای مرزی کشور، گفت: بدلیل حجم زیاد تردد به احتمال زیاد روزهای پایانی هفته مسیر مهران به ایلام یک طرفه می شود.

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیانفر اظهارداشت: بدلیل حجم تردد زیاد در مسیر مهران به ایلام به احتمال زیاد روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این مسیر یک طرفه می شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از هشت هزار پلیس راهور در مسیرهای مرزی کشور گفت: برنامه ریزی پلیس راهور فراجا برای مراسم اربعین از یک سال پیش انجام شده و عوامل پلیس با همکاری سایر دستگاه های مربوطه مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

وی با اشاره به افزایش سفر به استان خراسان رضوی نیز گفت: در آستانه شهادت امام رضا (ع) و بدلیل حجم زیاد سفر زائران حتما محدودیت های ترددی در این استان برقرار می شود.

سردار هادیانفر با اشاره به ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی کشور نیز گفت: در این مسیرها عوامل پلیس راهور مشغول روان سازی مسیرها هستند و در صورت نیاز این مسیرها نیز محدودیت های ترافیکی درنظر گرفته می شود.

به گفته وی، در خصوص اجرای تمهیدات ترافیکی در مسیرهای شمالی کشور حتما اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد و به نظر می رسد در این مسیرها نیز برای روزهای پایانی هفته تمهیداتی باید لحاظ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس