کد خبر 141751
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۷

کتاب «شرح اسم» در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی در تالار مهر حوزه هنری رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «شرح اسم: زندگینامه آیت‌الله سیدعلی حسینی خامنه ای (1357- 1318)» نوشته هدایت‌الله بهبودی که از سوی مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی منتشر شده، چهاردهم مرداد ماه 91 با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این آئین که ساعت 11 شنبه 14 مرداد برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام و المسلمین رسول جعفریان،‌ رئیس کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و علیرضا کمره‌ای، پژوهشگر تاریخ و ادبیات سخنرانی می‌کنند.

این کتاب شرحی بر زندگی آیت‌الله سیدعلی حسینی خامنه‌ای از تبار و تولد تا سال‌های کودکی و نوجوانی و کارنامه‌ای از مبارزات سیاسی و فعالیت‌های اجتماعی ایشان تا پیروزی انقلاب اسلامی را در بر دارد. اسناد ساواک، شهربانی و دادرسی ارتش شاه درباره دوران مبارزه و تبعید آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای نیز در این اثر گردآمده است.
 
در تالیف کتاب «شرح اسم: زندگینامه آیت‌الله سید علی حسینی خامنه‌ای (1357- 1318)»، براتعلی طبرزدی، منصور غفوری، مجتبی سلطانی، علی‌اکبر رنجبر کرمانی، لیلا قدیانی و سیما موسی‌پور به هدایت الله بهبودی در فیش‌برداری، جمع‌آوری و بازخوانی اسناد و خاطرات کمک کرده‌اند.
 
به تازگی اعلام شد که این کتاب با انجام آخرین اصلاحات در برخی غرفه‌های بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارایه می‌شود.
 
نخستین بار کتاب «شرح اسم: زندگینامه آیت‌الله سید علی حسینی خامنه‌ای (1357- 1318)» در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه شد اما به دلیل نیاز به اصلاحاتی که از سوی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و پس از قدردانی از نویسنده و ناشر کتاب اعلام شد، عرضه گسترده کتاب و آئین رونمایی از آن به آینده موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس