کد خبر 854559
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کتاب روز قدر

در غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جدیدترین اثر حسین قدیانی با عنوان «روز قدر» به مخاطبان عرضه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، در غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جدیدترین اثر حسین قدیانی با عنوان «روز قدر» به مخاطبان عرضه شد.

کتاب "روز قدر" مجموعه مقالات و دلنوشته های حسین قدیانی پیرامون امام زمان(عج) و مسئله انتظار و ظهور است.
نویسنده در سرفصل‌های مختلف با قلم خاص خود و با کنایه‌های طنز، وضع جامعه امروز و کم توجهی به مسئله انتظار و ظهور آخرین منجی را با رویکردی انتقادی به تصویر کشیده است.


همچنین دستمایه قرار دادن مسائل سیاسی و حوادث اجتماعی برای پرداختن به این مسئله جذابیت و شیوایی این اثر را بیشتر کرده است.
«خدایا! بقیه ات را کی حساب می‌کنی؟» ، «می آیی سه شنبه قرار بگذاریم؟»، « ما از صحن انقلاب بیرون نرفته‌ایم»، «در استقبال از فردای یلدا» و ... بخشی از عناوینی است که این اثر به خود اختصاص داده است.
علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتاب «روز قدر» به غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران، واقع در شبستان اصلی، راهروی24غرفه 2 مراجعه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس