لبخند ژکوند رئال مادرید در گلاسکو/ بنزما به جام جهانی می‌رسد؟

رئال مادرید میدان بازی برابر سلتیک در گلاسکو را که نخستین بازی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید به شمار می‌رفت را با پیروزی ترک کرد اما مصدومیت زانوی «کریم بنزما»، لبخند ژکوندی بر چهره اعض

به گزارش مشرق، رئال مادرید شب گذشته در مصاف با سلتیک در نیمه دوم و پس از غلبه بر شوک مصدومیت زانو بنزما، تیم رقیب را شکست داد. کهکشانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر و با گل‌های وینیسیوس، لوکا مودریچ و هازارد حریف خود را شکست دادند.

از اتفاقات مهم این دیدار مصدومیت کریم بنزما در دقیقه ۲۹ بازی بود. در حقیقت کهکشانی‌ها وقتی مصدومیت بنزما رخ داد و او را از دست دادند، به خود آمده و بازیکنانی همچون اِدِن هازارد را وارد میدان کردند.

تارنمای آس درباره اتفاقی که برای کریم بنزما رخ داد، نوشت: مرد فرانسوی که باشگاه معتقد بود نشکن است، در نخستین بازی شکست؛ خبری بد یا شاید یک درام برای فصل پیش رو. آیا این اتفاق ناگوار چشمان رئیس باشگاه را در بازار زمستانی باز می‌کند؟

به نوشته این تارنما، کارلو آنچلوتی برخلاف انتظار، نه به سمت رودریگو بلکه به سوی هازارد رفت تا ببیند آیا در آنجا رستگاری پیدا می‌کند یا خیر.

لبخند ژکوند رئال مادرید در گلاسکو/ بنزما به جام جهانی می‌رسد؟

آس در ادامه نوشت: مهاجم فرانسوی که در آخرین دوره لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بود، از دقیقه ۲۵ با وجود اینکه تلاش کرد عملکرد خوبی در زمین داشته باشد اما در نهایت ۵ دقیقه بعد جای خود را به هازارد داد؛ تغییری که همه را به یاد فقدان خطرناک جانشین بنزما در مادرید انداخت.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد مصدومیت بنزما وجود ندارد اما این وضعیت مادریدی‌ها را نگران می‌کند، به دلیل اهمیت این بازیکن فرانسوی در تیم و عدم وجود گزینه‌های ذکر شده برای جانشینی او. موضوعی که به دلیل نزدیک بودن به جام جهانی احتمالا، نگرانی را وارد اردوگاه خروس‌ها خواهد کرد.

سرمربی رئال مادرید هم بعد از پیروزی برابر سلتیک درباره آسیب دیدگی بنزما، گفت: بررسی اولیه نشان می‌دهد که آسیب دیدگی بنزما خطرناک و نگران کننده نیست با این حال باید تا ۲۴ ساعت صبر کرد تا نتیجه نهایی آن مشخص شود. به نظرم تنها یک درد جزئی است و نباید در این زمینه نگران بود.

با توجه به ابراز رضایت آنچلوتی از هازارد، به نظر می‌رسد که اگر مصدومیت بنزما جدی باشد، هازارد قرار است که گزینه آنچلوتی برای جانشینی بنزما باشد و این گل می تواند برای بازیکن بلژیکی روحیه مضاعفی برای ادامه فصل باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس