کد خبر 1417226
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
ستاره‌ای که در جمع کهکشانی‌ها خوشحال نیست

روزنامه مارکا در گزارشی با اشاره به عصبانیت ستاره رئال مادرید نوشت: «مارکو آسنسیو» این روزها نمی‌تواند خشم خود را از نیمکت نشینی پنهان کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال اسپانیا (لالیگا) موفق شد با نتیجه چهار بر یک برابر مالاگا به برتری برسد و با ۱۵ امتیاز و بدون رقیب در صدر جدول قرار بگیرد. برد رئال هر چند که با جشن و پایکوبی هواداران و بازیکنان این تیم همراه شد اما مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی نتوانست در این بازی عصبانیت خود را از نیمکت نشینی پنهان کند.

روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی به بررسی حضور آسنسیو در رئال مادرید پرداخت و نوشت: این بازیکن در جمع کهکشانی‌ها خوشحال نیست و با وجود آنکه در تابستان امسال در لیست فروش قرار داشت، ترجیح داد که در مادرید بماند و تلاش کند اما اکنون وی از پنج بازی ممکن تنها در ۲ بازی به میدان رفته و کمتر از ۲۰ دقیقه بازی کرده است.

مارکا نوشت: در بازی روز گذشته (یکشنبه) و زمانی که مسابقه با تساوی در جریان بود کارلو آنجلوتی ترجیح داد از گزینه‌های غیر از آسنسیو استفاده کند تا وی همچنان نیمکت‌نشین باشد. این باعث عصبانیت آسنسیو شد و نتوانست خشم خود را از تصمیم سرمربی پنهان کند. وی ابتدا به بطری آب لگد زد و بعد از نشستن بر روی نیمکت لباس خود را به صندلی دیگر پرتاب کرد تا نشان دهد از شرایط موجود در رئال مادرید ناراضی است.

مارکو آسنسیو از فصل فوتبالی ۲۰۱۵- ۲۰۱۶ در جمع کهکشانی‌ها حضور داشته و توانسته با این تیم به سه عنوان قهرمانی اسپانیا و سه عنوان قهرمانی اروپا دست پیدا کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس