کد خبر 1415277
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
دوئل کهکشانی‌ها با سلتیک پس از ۴۲ سال

سرمربی رئال‌مادرید لیست بازیکنان مقابل سلتیک را در حالی ارائه کرده که بر اساس آن، وایخو و اودریوزولا در این بازی حضور نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی برای بازی روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برابر سلتیک در گلاسکو که نخستین بازی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید به شمار می‌رود، بازیکنان مدنظرش را اعلام کرده است.

طبق اعلام آنچلوتی، لیست بازیکنان بازی برابر سلتیک، مانند بازی رئال مقابل بتیس است. بنابراین، وایخو و اودریوزولا باز هم از لیست کهکشانی‌ها کنار گذاشته شدند.

رئال‌مادرید امروز به گلاسکو می‌رود و در سلتیک پارک تمرین خواهد کرد و قرار است پیش از بازی، آنچلوتی و یک بازیکن در مقابل رسانه‌ها برای حضور در نشست خبری حاضر شوند.

لیست بازیکنان رئال در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید به شرح زیر است:  

دروازه‌بان‌ها: کورتوا، لونین و لوئیس لوپز.

مدافعان: کارواخال، میلیتائو، آلابا، ناچو، آنتونیو رودیگر و فرلان مندی.

هافبک‌ها: تونی کروس، لوکا مودریچ، کاماوینگا، فدریکو والورده، لوکاس واسکز، شوآمنی و سبایوس.

مهاجمان: ادن هازارد، کریم بنزما، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور، رودریگو و ماریانو.

دوئل کهکشانی‌ها با سلتیک پس از ۴۲ سال

۴۲ سال از دیدار کهکشانی‌ها با سلتیک در گلاسکو می‌گذرد. دیداری که خاطره بدی در ذهن رئالی‌ها باقی گذاشت زیرا در ۵ مارس ۱۹۸۰ در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا، رئال‌مادرید که افرادی همچون گارسیا رمون، بنیتو، کاماچو، استیلیکه، دل بوسکه، کانینگهام، خوانیتو و سانتیلانا برای آن بازی می‌کردند، ۲ بر ۰ شکست خورد و ادامه حضور در جام ملت‌های اروپا برایش سخت‌تر شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس