کد خبر 1414264
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
مبلغ لورکوزن برای فروش آزمون فاش شد

باشگاه بایرلورکوزن برای فروش ستاره ایرانی اش مبلغ تعیین کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «حریت» ترکیه خبر داد باشگاه فنرباغچه ترکیه برای تقویت خط حمله اش در تابستان گذشته برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن دست به کار شد.

طبق گزارش های رسیده باشگاه بایرلوزکون وقتی با پیشنهاد فنرباغچه مواجه شد اعلام کرد برای فروش مهاجم ایرانی اش مبلغ ۱۲ میلیون یورو می خواهد.

سردار آزمون بعد از درخشش به همراه زنیت روسیه زمستان گذشته با قراردادی ۵ و نیم ساله به ارزش ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن آمده بود.

مبلغ لورکوزن برای فروش آزمون فاش شد

ستاره ایرانی در ابتدای حضورش در بوندس لیگا با بدشانسی مواجه شد و دچار مصدومیت های متوالی شد به همین خاطر اکثر بازی های نیم فصل دوم را از دست داد.

آزمون فصل جدید بوندس لیگا را خوب شروع نکرد و تیمش در ۳ هفته ابتدایی شکست خورد و امتیازی کسب نکرد اما در هفته گذشته و چهارم با کنار گذاشتن آزمون از ترکیب اصلی تیم آلمانی مقابل ماینتس با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 1
    مایه آبروریزی،به جاش در زمینه پرورش اسب و مسائل خاک برسری بسیار موفق بوده
  • اریا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 1
    فقط بدرد تیم‌های درجه سه میخوره فکر میکرد علی دایی یامهدوی کیاست و فوتبال آلمان هم مثل روسیه درپیته تازه اونم تو یه تیم درجه دو آلمان نتونست فقط ادا درمیاره
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 0
      مگه اینها هم در تیم‌های بزرگ موفق بودن؟!!!!
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 1
    سردار آزمون باید پرونده مقیم روسیه را به سر آنجام برساند و بعد سراغ سگ و آسیا و ماشینهایش برود .
  • صابر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    آزمون بنظر من حمله نوک هست. مربی اما اون رو مثل کیروش عقب نگه داشت و بهش دستوراتی داده که از حیطه اصلی آزمون دور است. بدرد این مربی نخورد چون مربی ازش درست استفاده نکرده.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 1
    اول بگم که من علاقه ای به سردار آزمون نداشته و ندارم ولی باید اعتراف کنم که شوربختانه بعضی از ما ایرانی ها اعحوبه ایم! طرف وقتی تو اوجه همش توجیه می کنیم که تو لیگ ضعیفی بازی می کنه، شانسی گل می زنه، الکی بزرگش کردن...وقتی هم افت می کنه جوری قضاوتش می کنیم که انگار ازش عقده و کینه داریم و منتظر زمین خوردنش بودیم. بابت این نوع رفتار فقط میشه اظهار تأسف کرد.
  • مرجان آقاجری IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام،چند سایت نظرم را نوشتم . بله، نباید ایراد را پخش کرد اما برای کسی که خودش ایرادگیر است گفتن این نکته لازمه تا دیگر فوتبالیستی به خصوص ایرانی راه اشتباه نرود و از مردم درس بگیرد اين بازيكن از وقتی که به خوشحالی شیعیان مورد نظر آقای دبیر گیر داد و باعث جدايی خواند ، به افول نزدیکتر شد هر چند قبلش هم کارای درستی انجام نداده بود ولی از نظر من این اندازه بد نبود تا اینکه با عکس العملی عجولانه و احساسی آزمون عليه دبیر ایجاد فتنه مذهب می کرد نه خوشحالی شيعیان عالم الله از خطای او بگذرد تا دوباره به دل ما برگردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس