هشدار وزیر دفاع روسیه درخصوص عواقب اقدام نظامی ناتو

بخش اطلاعات ارتش انگلیس با ادعای به‌حاشیه رفتن وزیر دفاع روسیه در جریان جنگ اوکراین، مدعی شد نظامیان و فرماندهانی که در خط مقدم نبرد هستند، او را به سخره گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، با وجود گزارش‌دهی‌های روزانه «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه درباره عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور، لندن اما مدعی به حاشیه‌رفتن شویگو شده است.

رکن اطلاعات ارتش انگلیس امروز (دوشنبه) مدعی شد: «رسانه‌های روسی مستقل، اخیراً گزارش‌هایی درباره به حاشیه رانده‌شدن شویگو در نظر سران روسیه، به دلیل مشکلاتی که این کشور در جنگ با اوکراین با آن مواجه شده، منتشر کردند».

در بیانیه این نهاد نظامی ادعا شده است:‌ «اکنون فرماندهان عملیاتی - که در خط مقدم هستند - مستقیما درباره مسیر جنگ [با اوکراین] به پوتین گزارش می‌دهند».

به نوشته وبگاه این سازمان، ارتش انگلیس اظهار داشت: «فرماندهان و نظامیان روسی که تجربه نزدیکی از جنگ [در خط مقدم اوکراین] دارند، معمولاً شویگو را به دلیل رهبری بی‌کفایت و خارج از دسترس بودن که باعث متوقف‌شدن روند پیشروی روسیه [در دونباس] شده، به سخره می‌گیرند».

در پایان این گزارش ادعایی آمده است: «اعتبار شویگو مدت‌هاست به دلیل نداشتن تجربه نظامی واقعی، خدشه‌دار شده، زیرا او بیشتر زمان خدمتش را در بخش عمران [وزارت دفاع] و وزارت بحران گذرانده است».

وزارت دفاع انگلیس پیش از این نیز انگلیس با ادعای حداقلی بودن روند پیشروی روس‌ها در عملیات در منطقه دونباس، گفت جنگ در اوکراین پس از شش ماه برای روسیه پرهزینه و زیان‌بار شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 2
    انگلیس غلط کرد. ترکیب دو دلقک منحرف انگلیسی و اوکراینی بهتر از این کثافتکاری ها نمی شود.
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      0 2
      احسنت ، دقيقأ همینطوره!!!
    • ولایتمدار IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 0
      ترکیب جنگ‌طلبی و تجاوز گری هم میشه روسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس