دیدگاه «جوزف بورل» درباره بحران‌های سه‌ گانه اتحادیه اروپا

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز از بحران‌های سه‌ گانه پیش روی این اتحادیه پرده برداشت.

به گزارش مشرق، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در پیامی توییتری نوشت: در مجمع اروپا بحران‌ های کنونی و آتی با نسل بعدی رهبران را بحث کردیم. ما باید قابلیت خود را برای مقابله با بیش از یک بحران در یک زمان افزایش دهیم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص اضافه کرد: یک سال پیش، تمامی چشم‌ ها به سوی افغانستان دوخته شده بود. امروز، به خصوص زن‌ ها و دختران در حال رنج کشیدن هستند؛ اما دیگر هیچ تیتر خبری به گزارش آن نمی‌ پردازند.

دیدگاه «جوزف بورل» درباره بحران‌های سه‌ گانه اتحادیه اروپا

«جوزف بورل» در توئیت دیگری نوشت: بحران‌ های سه‌ گانه اقتصادی، انرژی و غذا بر تمامی ما تاثیر خواهد گذاشت و ما نیازمند اتخاذ اقدام برای مقابله با آن هستیم و ما همگی در سطح اروپا و شرکای بین المللی قادر به انجام آن هستیم.

دیدگاه «جوزف بورل» درباره بحران‌های سه‌ گانه اتحادیه اروپا

در همین رابطه، «بوریس جانسون» نخست‌ وزیر مستعفی انگلیس پیشتر گفته بود که ماه‌ های آینده برای انگلیسی‌ ها سخت خواهد بود و قبض‌ های برق می‌ تواند عقل از سر آنها بپراند.

بر اساس این گزارش، جانسون در مقاله‌ای برای روزنامه دیلی میل نوشت: چند ماه آینده سخت و شاید بسیار سخت خواهد بود. قبوض برق برای شهروندان سرسام آور خواهد بود. در واقع، قبض‌های گرمایش خانه برای بسیاری از ما بسیار ترسناک شده است.

پیش از این، سازمان تنظیم کننده انرژی در انگلیس (اوفگِم) Ofgem از افزایش ۸۰ درصدی حداکثر قیمت قبض برق مجاز مصرف کنندگان از اول اکتبر به دلیل افزایش قیمت جهانی انرژی خبر داد. به این ترتیب، حداکثر صورت حساب برای بریتانیایی‌ها می‌تواند ۱۵۷۸ پوند یا ۸۰ درصد افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس