جانسون

روزنامه دیلی میل در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی که دامن‌گیر آنها شده است، خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی دیلی میل امروز در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون، به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی، که دامن گیر آنها شده، خبر داد.

در ادامه این گزارش آمده است: در روزهای اخیر به میلیون‌ها خانواده انگلیسی هشدار داده شده که خودشان را برای تورم دو رقمی آماده کنند، امری که باعث می شود سطح معیشتی در انگلیس به پایین ترین سطح از زمان دهه ۵۰ میلادی تاکنون سقوط کند.

بنابراین گزارش، این اتفاقات در شرایطی در حال رخ دادن است که پس از افزایش ۸۰ درصدی قیمت انرژی در انگلیس، پس اندازهای ۶ میلیون خانوار انگلیسی در معرض نابودی قرار گرفته است.

مخاطبان روزنامه دیلی میل نیز واکنش های متعددی به این رخدادها نشان داده و با ارسال کامنت هایی دولت بوریس جانسون را به باد انتقاد گرفته اند.

یکی از کاربران در این باره در وبگاه دیلی میل نوشت است: بریتانیای بزرگ در حال تبدیل شدن یک کشور شکست خورده است، جانسون ما را به جهنم فرستاده است.

کاربر دیگری از مخاطبان این روزنامه نوشته است: دولت انگلیس میلیون ها دلار صرف اعزام نیرو به اوکراین می کند، مردم انگلیس باید در صف اول اولویت های دولت شان قرار داشته باشند، اما متاسفانه هم اکنون در انتهای صف هستند!

گفتنی است در روزهای اخیر بحران افزایش قیمت انرژی در انگلیس به حدی بالا گرفته که برخی نهادهای امنیتی این کشور درباره آغاز آشوب های خیابانی بر سر سوخت هشدار داده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    4 1
    سیاست های جنگ طلبانه وحمایت ازاشغال وکشتاردرفلسطین ونبردهای درسطح بین المللی تکفیری داعش که باهزینه وحمایت این ها ایجادعضوگیری مسلح وحقوق دادن شدامروزبه ورطه نابودی این فاسدین اخلاقی خانوادگی سیاسی ودروغگویان ومتناقضین عالم مهربدون برگشت زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس