حمید درخشان

حمید درخشان گفت: هنوز لوکادیا از شرایط فیزیکی خوبی بهره‌مند نیست ولی شرایط خوبش دوباره برمی‌گردد. لوکادیا با کمی فرصت و آشنایی بیشتر با فوتبال ایران به روزهای اوج خودش بازمی‌گردد.

سرویس ورزش مشرق _ تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در سومین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت. سرخ‌پوشان پس از دو هفته ناکامی سرانجام موفق شدند با یک گل از سد شاگردان رحمتی عبور کنند و خود را همچنان در جمع مدعیان نگه دارند.

حمید درخشان در گفتگو با مشرق اظهار داشت: با توجه به اینکه تغییر و تحولات در تیم پرسپولیس زیاد بود، طبیعی است که وقفه‌ای در روند رشد پرسپولیس وجود داشته باشد. این وقفه باعث شد که در دو بازی اول لیگ، تیم پرسپولیس هماهنگی کافی نداشته و بازیکنان روان بازی نمی‌کردند. به نظرم هفته به هفته شرایط سرخ‌پوشان بهتر خواهد شد. پرسپولیس بازیکنان خوبی در اختیار گرفته است ولی هنوز کیفیت لازم در نوع ترکیب و کار تیمی جا نیافتاده است. بنابراین کمی زمان لازم دارد تا بازیکنان بیشتر هماهنگ شوند.

پرسپولیس به چیزی که می‌خواست رسید/ به لوکادیا برای درخشش زمان بدهید

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی روز گذشته گفت: بازی با آلومینیوم بازی مهمی برای سرخ‌پوشان بود و پرسپولیس نیاز به سه امتیاز این مسابقه داشت تا در شرایط رقابت با مدعیان قرار بگیرد. در نتیجه پرسپولیس پس از زدن گل به دنبال نگه داشتن نتیجه بازی بود. پرسپولیس در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز و ارزیابی شکل تیمی خود بود. شاگردان یحیی در ۴۵ دقیقه اول شرایط خوبی داشتند ولی در ۴۵ دقیقه دوم به دلیل اینکه گل را به ثمر رسانده بودند کمی محتاط تر بازی کردند. به نظرم پرسپولیس به چیزی که در این دیدار می‌خواست رسید.

درخشان درباره عملکرد بد مهاجمان خاطر نشان کرد: مشکل اصلی پرسپولیس در نوک خط حمله است. لوکادیا تازه به پرسپولیس آمده و نیاز به زمان دارد. این مهاجم هلندی از لحاظ بدنی آماده نیست و به فرصت نیاز دارد تا خود را به شرایط ایده‌آل برساند. هنوز لوکادیا از شرایط فیزیکی خوبی بهره‌مند نیست ولی شرایط خوبش دوباره برمی‌گردد. لوکادیا با کمی فرصت و آشنایی بیشتر با فوتبال ایران به روزهای اوج خودش بازمی‌گردد. او هفته به هفته بهتر می‌شود و می تواند به پرسپولیس کمک کند.

پرسپولیس به چیزی که می‌خواست رسید/ به لوکادیا برای درخشش زمان بدهید

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد انتقادها به عملکرد یحیی گل‌محمدی و چینش بازیکنان توسط او عنوان کرد: سرمربی باید به داشته‌های تیمش نگاه کند و با توجه به داشته‌هایش ترکیب خود را انتخاب کند. افراد نباید از بیرون از باشگاه برای پرسپولیس ترکیب مشخص کنند. خود آقای گل‌محمدی ارزیابی می‌کند و با توجه موجودیت تیم، سیستم بازی پرسپولیس را مشخص می‌کند. به طور مثال گاهی مهاجمان آماده‌ای نداریم می توانیم با پنج هافبک در زمین حاضر شویم. همه این‌ها به نظر سرمربی برمی‌گردد و همه باید به این نظر احترام بگذارند.

وی درباره بازی پرسپولیس با صنعت نفت در هفته چهارم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در این بازی بهتر از بازی‌های قبلی ظاهر خواهد شد. شرایط پرسپولیس در این بازی بهتر خواهد شد و بدون شک بازیکنان روان‌تر بازی می‌کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص مدعیان اصلی لیگ برتر افزود: در سه هفته گذشته از لیگ برتر، سپاهان نسبت به بقیه تیم‌ها بهتر بوده ولی بقیه تیم‌ها هم شرایط خوبی دارند. با گذشت زمان و رسیدن تیم ها به شرایط ایده‌آل، شاهد لیگ جذاب تری خواهیم بود.

درخشان در خصوص کیفیت خارجی‌های لیگ بیست و دوم گفت: هنوز سه هفته از لیگ برتر گذشته است و برای قضاوت خارجی‌ها زود است. تا نیم فصل باید صبر کرد و باید دید که این بازیکنان تا نیم چه تغییری می‌کنند و چه قدر می‌توانند خودشان را با شرایط تیمی سازگار شوند و تیم خود کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    9 5
    به خدا قسم ایم خط این نشون این لوکادیا توی این فصل فکر نکنم بتونه حتی ۱۰ گل بزنه و سال بعد هم بازیکن آزاده/ فقط دلم واسه اون پول بیت المالی می سوزه که این اجنبی های بی خاصیت مفت خور به جیب می زنند
    • بهار 24 کرج سه راه درختی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      4 0
      با تو موافقم سعید جان که در مشرق معروف شدی
    • بشار IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 2
      برای هم نوشابه باز کنید😂
  • GB ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    2 0
    مگر بازیکنی که با باشگاهی قرارداد حرفه ای امضاء میکنه، نباید از نظر جسمانی و فیزیکی به طور کامل در اوج آمادگی باشد؟!!! آیا باشگاه این موارد را نبایددر نظر داشته باشد و بر اساس فاکتورهای حرفه ای اقدام به عقد قرار داد نماید؟ آیا باشکاه پرسپولیس مسیول پرورش جسمانی بازیکن هست؟ این چه مشکلی است که در هر فصل با هزار اما و اگر و صلوات و به به و چه چه با هزینه های فوق سنگین بازیکنی رو به خدمت میگیرید و بعد از اون به فکر رژیم غذایی و اضافه وزن و ساخت و پرورش اندامش می افتید؟؟؟!!!
    • مرصاد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      2 0
      اگر پرسپولیسی هستی باید بدونی که این بازیکن آخرین نفری بود که به تیم اضافه شد" تا بازیکن های اطرافش رو بشناسه حداقل ۲ بازی طول میکشه" ما که اردوی ترکیه نرفتیم" از لحاظ فیزیک هم یه نگاه به پاتوسی بنداز که وقتی اومد ایران ۲ برابر الان وزن داشت؛ اما چون تکنیکی و کار بلد بود؛ مدام ایستگاهی گل میکرد یا پاس گل میداد" پس صبر کنید تا تو تیم جا بیفته" اگر هم هوادار تیم دیگه هستی که هیچی! فقط خودمو خسته کردم"
    • جلیل GB ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      0 0
      در پاسخ "مرصاد"، اولا انتقاد سازنده پرسپولیسی و غیر پرسپولیسی بر نمیداره !!! ثانیا تو اگر پرسپولیسی باشی و چیزی از فوتبال بدونی!!! باید تا بحال فوتبال حرفه ای رو دیده و درک کرده باشی
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    چیزی که پرسپولیس می خواست یه برد ناپلئونی نیست ! اینا یه دولتی مثل دولت اصلاح طلبا می خوان که از وزیر ورزش سابق گرفته تا وزیر وقت ارتباطات همه ازش حمایت کنن ! اونقدر هم تابلو حمایت کنن که لج هوادارای شهرستانی تو کل کشورو دربیاره ! مثل وضعیت امروز که روزبروز داره از هوادارای شهرستانی پرسپولیس کم میشه. شک نکنید پرسپولیس داره به وضعیت سابقش بر می گرده که تو تهران از فجر سپاسی شیراز و تراکتور تبریز می خورد !
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    چیزی که پرسپولیس می خواست یه برد ناپلئونی نیست ! اینا یه دولتی مثل دولت اصلاح طلبا می خوان که از وزیر ورزش سابق گرفته تا وزیر وقت ارتباطات همه ازش حمایت کنن ! اونقدر هم تابلو حمایت کنن که لج هوادارای شهرستانی تو کل کشورو دربیاره ! مثل وضعیت امروز که روزبروز داره از هوادارای شهرستانی پرسپولیس کم میشه. شک نکنید پرسپولیس داره به وضعیت سابقش بر می گرده که تو تهران از فجر سپاسی شیراز و تراکتور تبریز می خورد !
  • رضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    كلأ يكي از هنرهاي گل ممد خريد بازيكن خارجي ناآماده است . ما كه تعجب نميكنيم
  • جلیل GB ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 0
    اخلاق رسانه ای رو در نظر بگیرید و نظرات انتقادی کاریران رو بی کم و کاست منتشر کنید، سلیقه ای عمل ننمایید که مایه شرمساری است!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس