پایان طلسم مدافع محبوب یحیی گل محمدی در ترکیب پرسپولیس

مصدومیت جزئی فرشاد فرجی با بازگشت مدافع محبوب یحیی گل محمدی به رقابت های لیگ برتر ایران همراه شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب نخستین پیروزی فصل جاری خود مقابل آلومینیوم شد که تا کنون نتوانسته بود این تیم را در اراک شکست دهد.

برد یک بر صفر سرخوشان پایتخت مقابل شاگردان مهدی رحمتی با مصدومیت دانیال اسماعیلی فر و فرشاد فرجی همراه بود تا دو مدافع تأثیرگذار پرسپولیس در جریان نیمه دوم تعویض شوند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به چیزی که می‌خواست رسید/ به لوکادیا برای درخشش زمان بدهید

اسماعیلی فر شرایط بهتری نسبت به فرجی دارد و احتمالا بتواند در دیدار سه شنبه هفته جاری مقابل صنعت نفت آبادان حاضر شود اما شرایط برای فرجی کمی فرق می‌کند. او که زوج گئورگی گولسیانی در قلب دفاع پرسپولیس بود و کمک زیادی به گل نخوردن این تیم در سه دیدار ابتدایی فصل جاری داشت به احتمال فراوان در بازی با نفت آبادان استراحت کند تا آسیب دیدگی‌اش تشدید پیدا نکند.

مصدومیت او با اتمام محرومیت مرتضی پورعلی گنجی همراه است تا مدافع محبوب یحیی گل محمدی شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی این تیم بیازماید تا خط دفاعی سرخپوشان اینگونه دستخوش تغییر شود. پورعلی گنجی به دلیل تأخیر در دریافت مجوز بازی اش و محرومیت به جا مانده از زمان حضورش در لیگ برتر ایران با تیم نفت سابق تهران نتوانست در سه هفته ابتدایی برای پرسپولیس بازی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه هفته جاری میزبان صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    حالا سه شنبه یا چهارشنبه؟! :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس