امیرعبداللهیان: در صورت واقع بینی آمریکا، امکان اجرایی شدن توافقات قبلی با شرایط جدید ممکن خواهد بود

وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه تانزانیا درباره مذاکرات وین گفت: در صورت واقع بینی آمریکا، امکان اجرایی شدن توافقات قبلی با شرایط جدید ممکن خواهد بود.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز جمعه با «لیبراتا مولامولا» وزیر امور خارجه تانزانیا دیدار کرد.

وزیر خارجه کشورمان در این دیدار بر ضرورت اجرایی شدن توافقات حاصله و ملاقات‌های انجام شده با مقامات تانزانیا و بویژه توافقات با رئیس جمهور تانزانیا تاکید کرد.

امیرعبداللهیان، یکی از پیش نیازهای توسعه روابط مورد انتظار را حل مسئله روادید علاقه مندان فعالیت‌های اقتصادی ایرانی در تانزانیا خواند.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه، ضمن تشریح آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها، تاکید کرد که در صورت واقع بینی آمریکا، امکان اجرایی شدن توافقات قبلی با شرایط جدید ممکن خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mojtaba SE ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    واقعا نظام ولایت فقیه ایران یک رو دست به تاریخ دنیا بود,که بعقل هیچ سیاستمدار امریکائی و انگلیسی و فرانسوی و آلمانی نرسید..این نظام فقط هدفش ابر قدرتی دنیا است و در داخل هم صادقانه پروژه جمهوریت (دولت و مردم)رو اجرا میکنه ,و غربی ها با اینکه برنده این بازی هستند و جاسوسهاشون چپ و راست میش رئیس دولت و وزیر خارجه,اما ول معطلند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس