کد خبر 1411707
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
یونایتد هم مشتری دپای شد

باشگاه منچستر یونایتد هم به جذب مهاجم هلندی بارسلونا که در فهرست فروش این باشگاه قرار دارد اضافه شد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، ممفیس دپای در تابستان سال قبل بود که بعد از کش و قوس های زیاد پیراهن بارسلونا را بر تن کرد.

رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا علاقه زیادی به سبک بازی دپای داشت و آمار هم نشان می دهد که این بازیکن هلندی عملکرد بسیار خوبی در آبی اناری ها داشته است اما ترافیک در خط حمله بارسلونا از یک طرف و از طرف دیگر هم مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است تا دپای در فهرست فروش قرار گیرد.

این ستاره هلندی مشتریان زیادی دارد. پیش از این از یوونتوس به عنوان مقصد بعدی او یاد شد اما مذاکرات بارسلونا و یووه در نهایت به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید:

تساوی تماشایی بارسلونا و سیتی

طبق اعلام روزنامه مارکا منچستر یونایتد هم به مشتریان دپای اضافه شده است و حضور اریک تن هاخ، سرمربی هلندی روی نیمکت یونایتدها باعث شده شانس حضور دپای در اولدترافورد بیشتر شود.

دپای پیش از این در دوران فان خال با ۳۵ میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست اما در دو سالی که برای این تیم به میدان رفت نتوانست انتظارات را برآورده کند و مجبور به جدایی شد. او در لیگ فرانسه به روزهای اوج خود برگشت و در بارسلونا هم نشان داد که بازیکن باکیفیتی است. 

منچستر یونایتد تنها تیمی از لیگ جزیره نیست که به جذب دپای علاقه دارد. تاتنهام هم به جذب این بازیکن هلندی علاقه دارد و حاضر است که ۱۵ میلیون پوند هزینه کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس