بارسلونا باز هم پول کم دارد

مبلغ پیش‌بینی‌شده باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکن رو به اتمام است درحالی‌ که این باشگاه هنوز سودای خرید بیشتر را در سر می‌پروراند؛ موضوعی که باعث شده نگاه باشگاه به فروش بازیکنان دوچندان شود.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا در روزهای پایانی بازار نقل‌وانتقالات، همچنان به فکر تقویت تیم و برآورده شدن خواسته‌های ژاوی هرناندز سرمربی این تیم است. بارسا برای تقویت خود در فکر خرید دو مدافع کناری و یک مهاجم است.

کاتالان‌ها تا کنون از ۲۰۰ میلیون یورویی که در ابتدای بازار برای سرمایه‌گذاری بر روی بازیکنان جدید اختصاص داده بودند، ۱۴۸ میلیون هزینه کرده اند؛ ۵۰ میلیون برای لواندوفسکی، همین مقدار برای ژول کونده و ۴۸ میلیون برای خرید رافینیا از لیدزیونایتد.

سران باشگاه باتوجه‌ به بودجه ۵۲ میلیون یورویی باقی‌مانده، تصمیم گرفته‌اند روند فروش بازیکنان خود را اضافه کنند تا بتوانند برای تقویت تیم اقدامات لازم را انجام دهند. در این مدت‌ پنج میلیون از پیوستن فران جوتگلا مهاجم لاماسیایی بارسلونا به کلوب بروژ اضافه شد. بنابراین آن‌ها در حال حاضر ۵۷ میلیون برای قرارداد جدید خود دارند. مبلغی که در صورت انجام انتقال پیر امریک اوبامیانگ به چلسی افزایش خواهد یافت.

بااین‌حال وضعیت نقل و انتقالات بارسا به همین سادگی نیست زیرا این باشگاه ممکن است پول جذب بازیکن جدید را داشته باشد اما فضای دستمزدی برای جذب بازیکنان ندارد چنانچه قبلاً هم شاهد بودیم که آنها مجبور بودند اقدامات بی‌پایانی انجام دهند تا جا برای ثبت شدن نام ژول کونده باز شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس