کد خبر 1410316
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
پای سازمان بازرسی به مجموعه انقلاب باز شد

رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران از حضور نماینده سازمان بازرسی در محل مجموعه انقلاب حاضر شد و درختان را بررسی و شمارش کرد.

به گزارش مشرق، علی محمد مختاری در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به قطع درختان در باشگاه انقلاب افزود: در سال ۹۸ پلاک کوبی همه درختان باشگاه انقلاب انجام شد و بر اساس این پلاک کوبی تعداد درختان موجود در باشگاه انقلاب، ۱۹ هزار و ۳۳۷ درخت سرو شمارش شد.

وی ادامه داد: برخی از درختان این مجموعه خشک شده بودند که برای خشک شدن این درختان شکایت کردیم و دادگاه برای آن حکم برائت صادر کرد و مجدد دادخواست حکم تجدیدنطر  در ۱۹ مرداد سال جاری صادر شد.

رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران خاطرنشان کرد: البته قبلاً نیز این مجموعه مکلف به پرداخت جریمه شده بود و اکنون این موضوع از سوی قوه قضاییه و بازرسی کل کشور در حال پیگیری است.

مختاری ادامه داد: روز گذشته نماینده سازمان بازرسی در محل مجموعه انقلاب حاضر شد و درختان را بررسی و شمارش کرد.

 ۲۷ مرداد مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند.

پیرهادی تعداد درختان این مجموعه در سال ۹۸ را ۱۹ هزار و ۵۲۴ اصله درخت عنوان کرد و افزود: این تعداد در حال حاضر به ۱۹ هزار و ۳۲۵ درخت کاهش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    هزار تا بلیط می گیرند بعد گزارش می دند که درختان عمرشان را کرده بودند.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    آدمايی که درخت قطع ميکنن، وجدان ندارن، مگه درخت جز فايده چيز ديگه ای هم داره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس