روند پیری پوست تدریجی است و از لحظه تولد شروع می شود. افزایش سن به عوامل مختلفی از جمله وراثت، سیگار کشیدن، مصرف مواد مخدر، اضافه وزن، وجود برخی بیماری ها، مصرف دارو، فعالیت بدنی، تغذیه، کیفیت خواب و مصرف آنتی اکسیدان ها بستگی دارد. هنگامی که آن ها بیش از حد انجام می شوند، رادیکال های بیش تری را آزاد می کنند و در نتیجه پوست مستعد پیری می شود. با این حال، معمولاً افراد از سن 30 سالگی شروع به استفاده از تجهیزات جوانسازی پوست  مانند دستگاه میکرودرم ابریژن می کنند. 

آیا واقعا لازم است از تجهیزات جوانسازی پوست مانند دستگاه میکرودرم استفاده کنیم؟

به گزارش تجهیزات زیبایی آنا نتایج نتیجه انجام درمان‌ های زیبایی برای این منظور، ظاهری صاف ‌تر، شفاف ‌تر و جوان ‌تر است. اگرچه تجهیزات جوانسازی پوست، مشکل چین و چروک و پیری، صورت را حل می کنند، اما ضرر های خود را نیز دارند. به علاوه، هیچ محدودیتی از نظر جنسیت برای استفاده از آن ها وجود ندارد.

همه افراد بزرگسالی که می خواهند نوعی تغییر و اصلاح صورت انجام دهند، می توانند از تجهیزات مختلف استفاده کنند. آنا شاپینگ، بهترین فروشگاه تجهیزات و لوازم زیبایی، به شما خواهد گفت که آیا باید از تجهیزات جوانسازی پوست استفاده کنید یا خیر.

محدودیت های جوانسازی پوست با روش های خانگی

پوست نه تنها به مراقبت روزانه بلکه به روش های خاصی برای جوان سازی نیز نیاز دارد. این روش ها به صاف کردن چین و چروک ها، نرمی و کشسانی پوست کمک می کنند. بنابراین، لازم نیست به کلینیک زیبایی بروید،  می توانید وضعیت صورت را در خانه و با روش های خانگی بهبود بخشید.

اما متخصصان زیبایی مطمئن هستند که پیری پوست از 25 سالگی شروع می شود. علائم اولیه چندان قابل توجه نیست. به تدریج، اپیدرم خاصیت ارتجاعی و توانایی خود را برای حفظ رطوبت از دست می دهد. پس هر دوره به تجهیزات قوی تری برای جوانسازی نیاز است که در خانه وجود ندارد. قبل از شروع استفاده از روش های خانگی ضد پیری، باید عوامل منفی را تا حد امکان از بین ببرید.

مهم است که میزان مایعات مصرفی خود را افزایش دهید و بر تغذیه نظارت داشته باشید. این منو شامل تا حد امکان سبزیجات و میوه های تازه، محصولات شیر ​​تخمیر شده و فیبر طبیعی است. توصیه می شود سیگار را به طور کامل ترک کنید و مقدار الکل را تا حد زیادی کاهش دهید، به اندازه کافی بخوابید و بیشتر راه بروید.

آیا واقعا لازم است از تجهیزات جوانسازی پوست مانند دستگاه میکرودرم استفاده کنیم؟

جوانسازی پوست با روش های خانگی

مزایا استفاده از تجهیزات جوانسازی پوست و صورت

تجهیزات جوانسازی صورت، مجموعه ای از روش ها و تجهیزاتی است که با هدف کاهش خطوط بیان و جوان تر کردن پوست و ظاهری طبیعی انجام می شوند. هدف استفاده از این تجهیزات مانند دستگاه هایفو و سایر تجهیزات زیبایی، افزایش تولید و میزان کلاژن در صورت است. به این ترتیب می توان افتادگی پوست را کاهش داد، چین و چروک ها و خطوط بیان را محو کرد و حتی لکه های آکنه و ناشی از نور خورشید را از بین برد. فواید جوانسازی صورت با تجهیزات بسیار زیاد است. مانند:

  • به روشن شدن لکه ها کمک می کند.
  • الاستیسیته پوست را بهبود می بخشد.
  • از عمل رادیکال های آزاد که باعث پیری می شوند جلوگیری می کند.
  • با ظاهر خطوط ریز و چین و چروک مبارزه می کند.
  • آبرسانی پوست را بهبود می بخشد.
  • باعث بازسازی پوست می شود.

آیا واقعا لازم است از تجهیزات جوانسازی پوست مانند دستگاه میکرودرم استفاده کنیم؟

انجام جوانسازی پوست در کلینیک ها

جوانسازی صورت مجموعه ای از تکنیک ها و روش هایی است که همان طور که از نام آن پیداست، هدفش جوان تر کردن صورت با تجهیزات مناسب است. هدف از تجهیزات زیبایی مانند اتوی صورت، دستگاه میکرودرم آنا و ... این است که به بیمار کمک کنند ظاهر جوان خود را بازیابی کند و چین و چروک های صورت را صاف کند. این روش درمانی بسیار مورد توجه گروه‌ های سنی مختلف مردان و زنان است که به عزت نفس، ظاهر و سلامت روان کمک می‌کند. علائم چین و چروک هایی که با جوانسازی صورت محو می شوند، چروک های فعالی هستند که در اطراف دهان، در ناحیه چشم ها، ابروها و پیشانی ظاهر می شوند. این چین و چروک ها در اثر حرکات مداوم در این نواحی از صورت ایجاد می شوند. پس قبل از انجام جوانسازی صورت با تجهیزات، باید بدانید که اقدامات خانگی نیز تا حدودی باعث کاهش پیری، تغییر بافت و رنگ پوست و همچنین استحکام آن می شوند.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس