کد خبر 1409923
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت:

 همزمان با گمانه‌زنی‌ها پیرامون احیای توافق هسته‌ای، برخی کارشناسان آمریکایی موافق توافق به شکست سیاست فشار بر ایران اشاره کرده‌اند. نیکولاس میلر کارشناس مسائل عدم اشاعه هسته‌ای در توئیتی نوشته است:

«یک تفاوت کلیدی میان مجادلات پیرامون برجام در سال ۲۰۱۵ و امروز این است که: در سال ۲۰۱۵، مخالفان [برجام] می‌توانستند استدلال‌هایی ارائه کنند مبنی بر اینکه چگونه با فشار بیشتر، توافق بهتر به دست می‌آید. آن استدلال تحت ریاست‌جمهوری ترامپ مورد آزمایش قرار گرفت و به شکل فاجعه‌باری شکست خورد. هیچ توافق سحرآمیزی پشت درهای بسته وجود ندارد.»

 میلر ادامه داده است: «این موضوع این بار هم مخالفان را از حمله به توافق بازنخواهد داشت. اما حالا جوابی بسیار سر راست وجود دارد: ما سیاست جایگزین شما را امتحان کردیم و به طور واضحی شکست خورد.»

شکست سیاست فشار بیشتر برای توافق بهتر

شکست سیاست فشار بیشتر برای توافق بهتر

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت لحظه آخر میگن ا من به مامانم نگفتم
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    کاخ سفیداگرباایران همراه نشوددرانزوانابودیش برای ملت امریکامشکل سازترخواهدبود
  • ایرانی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    قابل توجه کسانی که باتوجیه ندادن بهانه دست آمریکا هرچی دستشون اومد بتن کردند چه جوابی برای ملت دارید؟آیا بهانه را از دست آنها گرفتید یا آنها را به گرفتن امتیاز بیشتر امیدوارتر و حریص تر کردید؟ آیا تاریخ ملتی رو سراغ دارد که با کُرنش و کوتاه آمدن مقابل دشمن موفقیتی کسب کرده باشد؟ اگر جواب نه است آیا مروجان دروغگوی سیاست تعامل با دنیا(تعظیم وتسلیم در برابر غرب) کاری غیر از خیانت انجام داده اند؟!!!
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 2
    در هر صورت باخت برای ایران هست چون یک چیزی از خودتان می‌دهید تا یک چیز دیگر خودتان را بگیرید! و آخرش هم دبه می شود!!!
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 0
      تحریمهابایداون زمان برداشته میشدچون ایران خارج ازتوافق امتیازدادمثل ازادکردن جیسون رضاییان وبتن ریزی بجای نصب دوربین اینطوری شدوگرنه کاخ سفیدهمکاری راشروع کرده است
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    بجای امضای یک توافق ناموفق، آمریکا ب اروپا معافیت خرید سوخت از ایران را بدهد. اروپا هم ب ایران تعهد بدهد چنانچه آمریکا خواست در برجام عملی ضد ایران انجام دهد، اروپا از ایران جانبداری کند.
  • GB ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    خیلی منتظر احیاء برجام نباشید. احیاء برجام یعنی جنگ. آمریکا گروه وحشی طالبان رو برای هزینه کرد پول نفت ایران در جنگ، به افغانستان مسلط کرد. آمریکا اجازه نمیده درآمد ایران صرف برنامه های منطقه ای و عمرانی خودش بشه قبلا هم برجام 2 (مذاکرات موشکی-منطقه ای) قرار بود که داعش را احیاء کند که نشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس