کد خبر 1409811
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
هاشمی‌نسب: جواب این فحاشی‌ها را ۲۱ سال پیش داده‌ام/ انتقام مادرم را گرفتم

مربی تیم فولاد می‌گوید هواداران پرسپولیس قدر زحمات بازیکنان سابقشان را نمی‌دانند.

به گزارش مشرق، مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فولاد و بازیکن اسبق پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این دو تیم در هفته دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا انقدر به من لطف داشته که ۲۱ سال پیش جواب این فحاشی‌ها را داده‌ام؛ آن هم نه مقابل ۴۰ هزار تا بلکه مقابل ۸۰ هزار تماشاگر. انتظار محرومیت ندارم زیرا اتفاقی رخ نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نکونام: ما چه گناهی داریم که باید فحش بخوریم

وی ادامه داد: من مصاحبه کردم و واقعیت‌ها را گفتم. هواداران متاسفانه دروغ را دوست دارند. الآن به دروغ مصاحبه کنم و بگویم که من اشتباه کردم که چند سالی را به استقلال رفتم، دوست دارند اما واقعیت این است که اشتباه نکردم. یک چیز مهم‌تر از رنگ قرمز و پرسپولیس است و آن هم خانواده است. من ۲۱ سال است که رفته‌ام. از فحاشی‌ها خسته‌ام. هنوز ۶ ماه نشده که پهلوان، آقایی و شیری رفته‌اند و یادشان رفته چه زحمتی در پرسپولیس کشیده‌اند. ما هفته هشتم با استقلال بازی داریم، ببینید آن موقع هواداران برای وریا و آقاسی که فقط یک نیم‌فصل آن جا بازی کرده چه کار می‌کنند. آن وقت هواداران دو تیم را مقایسه کنید. وریا که به شما گل نزده و تحریک نکرده که هواداران پرسپولیس به او فحش می‌دهند. اگر قرار باشد حرف بزنم، یک شاهنامه می‌توانم بنویسم از کسانی که هم بازی من بودند و الآن شرایط کت و شلواری خوبی دارند. ما آدم بد داستان هستیم.

هاشمی‌نسب اضافه کرد: من تا کسی پا روی دمم نگذارد، کاری نمی‌کنم اما نمی‌توانم فحاشی بشنوم و ساکت باشم. من سرم پایین بود که وارد استادیوم شدم و آن‌ها شروع کردند به فحاشی‌. من هم رفتم جایی که گل زدم را بوس کردم. آیا کار بدی کردم؟ آن‌جا انتقام مادرم را گرفتم.من پوستم کلفت‌تر از این حرف‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • يه فولادی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 4
    دمت گرم سید جان. يه دونه ایی خوزستانی اصیل. هواداران پرسپولیس خیلی پررو شدن فکر کردن هرکاری میخوان میتونن بکنن. ادب چیز خوبیه ولی متاسفانه خیلی ها از ش محروم‌ هستن.
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 2
      فرهنگ هواداری آداب خاصی دارد که پرسپولیسیهای عزیز اشتباها فرهنگ چاله میدانی فحاشی و هتک حرمت را جایگزینش کرده اند
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 2
    دمت گرم . شعور گوهر گران بهایی است که هر کسی نداره . اون افرادی که می یان استادیوم فحش بدن روان پریشان عقده ای هستند . آقای هاشمی نسب واگذارشده کن به خدا . چوب خدا صدا نداره اگر بخوره دوا نداره .
  • قرمزته IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    4 1
    اون جوابی هم که میگی جلوی ۸۰ هزار تماشاگر دادی رو که علی پروین بهترش رو بهت داد. یه گل زدی و بعدش تشنج کردی😂 این بود جوابت؟ الان پس بازیکنانی که کلی تو دربی ها گلزنی کردن لابد باید میرفتن به کما😆
  • آریا IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 1
    داره برنامه ریزی میکنه که به هواداران استقلال بفهمونه که یه موقع بر علیه ما شعار ندید!!! تو استقلالی هستی و این موضوع اصلا برای ما مهم نیست چون به تنها کسی که فکر نمیکنیم تو هستی!!! چرا تو این ۲۰ سال کسی بر علیه تو شعار نداد؟ وقتی با بازیکن پرسپولیس پشت پرده صحبت میکنی (تمیروف) که بیاد به فولاد، هوادار متوجه این موضوع میشه و بعدش میایی میگی ما اصلا این بازیکن رو نمیخواهیم!! آره عموجون اول یه سوزن به خودت بزن بعد بیا به ۴۰ میلیون هوادار جوالدوز بزن!
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 1
    هاشمی بی نسب.باعث و بانی رفتن علی انصاریان از پرسپولیس تو بودی،نابودش کردی
  • CN ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 1
    باز جماعت فحاش را به ورزشگاه ها راه دادید ؟!
  • صفدر DK ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 1
    کسی فحاشی میکنه که اصل و نصب درست حسابی نداشته باشه و حس آبرو را در خود ندارد،
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 1
    کاری خوبی کردی. هر کس به خانواده دیگری فحاشی کند پست و دون شان انسان است‌. مسلمان فحش نمی دهد.
  • سعید رضایی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    مهدی هاشمی نسب زمانی که در ابومسلم بود بنده خدا خیلی بهش اظهار فضل داشتند تماشاچی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس