کد خبر 1406496
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

کنکور یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زندگی هر فردی در ایران است. به همین دلیل نحوه آمادگی برای این آزمون بسیار مهم است.در شرایط اخیر کلاسهای موسسه کارنامه خرد بهترین خدمات آموزشی با دبیران برتر و برند ایران را ارائه مینماید.کارنامه خرد توسط دبیران برند ایران اداره میگردد و موسسه ای با خدمات لاکچری در عرصه آموزش ایران است و اگرچه خدمات این موسسه گرانتر از سایر رقباست اما حضور و استفاده از دبیران برتر ایران باعث اقبال دانش آموزان به این موسسه آموزشی گردیده است

کلاس کنکور آنلاین

نمونه تدریس اساتید برند ایران را از کجا ببینیم؟

برای مشاهده نمونه تدریس بهترین دبیران ایران (اینجا کلیک نمایید)

ویژگی بهترین کلاس کنکور آنلاین چیست؟

گسترش تکنولوژی در همه ابعاد زندگی انسان‌ها تأثیرگذار بوده است. به‌طوری‌که امروزه شاهد برگزاری بسیاری از کلاس‌های درسی و غیردرسی در بستر مجازی هستیم. کلاس‌های کنکوری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه کلاس‌های کنکوری به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند.

 بسیاری از افراد استفاده از کلاس‌های کنکوری آنلاین را بر کلاس‌های حضوری ترجیح می‌دهند اما‍ نمی‌دانند کدام کلاس کنکوری آنلاین را انتخاب کنند؟ بهترین کلاس کنکور آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه در کلاس‌های کنکوری آنلاین بیشترین بازدهی را داشته باشیم؟ آیا کلاس‌های کنکوری مؤسسه‌ها به‌اندازه‌ای که تبلیغ می‌شوند، بازدهی دارند؟ در ادامه مطالب به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

کلاس آنلاین یا حضوری؟

اگر هنوز بر سر انتخاب کلاس حضوری یا آنلاین مردد هستید بهتر است قبل از انتخاب نحوه برگزاری کلاس، مزایای کلاس آنلاین را بدانید تا بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. هرچند این تصمیم یک تصمیم شخصی است اما بررسی مزایای یک کلاس آنلاین می‌تواند تأثیر قطعی روی تصمیم‌گیری شما داشته باشد.

  • کلاس‌های آنلاین به دلیل پوشش سراسری همه نقاط ایران، در دسترس کلیه دانش‌آموزان در هر مکانی است؛ بنابراین دانش‌آموز نگران فاصله مکانی با مدرس موردنظر نخواهد بود و حتی از مناطق دورافتاده نیز می‌تواند به کلاس‌ها دسترسی داشته باشد.
  •  مباحث تدریس شده در هر جلسه از کلاس ضبط شده و در اختیار دانش‎‌آموزان قرار می‌گیرد. به همین دلیل امکان مرور تدریس و دیدن چندباره آن در هر مقطعی از زمان وجود دارد. جدای از آن امکان جزوه‌نویسی و نکته‌برداری در کلاس‌های آنلاین آسان‌تر بوده و دانش‌آموز همراه با گوش‌دادن می‌تواند مطالب را بنویسد. همان‌طور که می‌دانید گوش‌دادن همراه با نوشتن قدرت یادگیری فرد را بسیار افزایش می‌دهد. این در حالی است که در کلاس‌های حضوری ممکن است نوشتن نکات و گوش‌دادن به حرف‌های مدرس کمی سخت باشد.
  • پشتیبانی و خدمات بعد از خرید کلاس‌های آنلاین ادامه دارد. این امر کمک می‌کند تا رفع اشکالات و سؤالات دانش‌آموز به بهترین شکل ممکن انجام شود.
  • به دلیل رفع نیاز به رفت‌وآمد دانش‌آموز، در هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌شود.
  • بستر مجازی امکان فراهم‌آوردن ارتباط دائم بین استاد و دانش‌آموز را فراهم آورده و دانش‌آموز می‌تواند به طور مستقیم و مستمر از علم استاد بهره ببرد.
  • در کلاس‌های آنلاین معمولا از ابزار، نمودارها، جداول، فیلم‌ها و شکل‌های بسیار زیادی استفاده می‌شود تا فهم مطالب آسان‌تر شود. این مزیت کلاس‌های آنلاین به دلیل نداشتن محدودیت مدرس در زمان تدریس در استفاده از ابزار مختلف است.

یک کلاس آنلاین به مدرس قدرتمندی نیاز دارد

چه در کلاس حضوری و چه در کلاس‌های آنلاین لزوم داشتن یک مدرس قدرتمند حس می‌شود. اما در کلاس‌های آنلاین این نیاز بیشتر از همیشه حس می‌گردد. در واقع می‌توان سنگین‌ترین وزنه و عامل موفقیت یک کلاس آنلاین را مدرس آن کلاس دانست. داشتن فن بیان بالا، نحوه برقراری ارتباط با دانشجویان از راه دور و استفاده از اشکال و نمودارها از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدرس خوب در بهترین کلاس کنکور آنلاین است.

کیفیت ارائه مطالب چه اندازه است؟

حتی اگر یک کلاس با مدرس قوی را برای خود انتخاب کنید، نحوه ارائه مطالب بسیار مهم است. چه‌بسا تدریس مدرس مربوطه قوی باشد، اما نحوه ارتباط آنلاین با دانش‌آموز و کیفیت صدا و تصویر، باعث افت کیفیت کلاس شود؛ بنابراین می‌توان گفت بهترین کلاس کنکور آنلاین باید در یک بستر مجازی مناسب و بدون قطعی مکرر برگزار شود. منظور از بستر مجازی مناسب، فضایی است که دانش‌آموز بتواند به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کند و هیچ‌گونه محدودیتی برای اتصال باکلاس نداشته باشد. علاوه‌برآن باید کیفیت تصویر و صدا به حدی باشد که دانش‌آموز بتواند مفاهیم درسی را به‌خوبی بشنود و تصاویر ارائه شده را نیز به طور واضح ببیند.

نحوه فیلم‌برداری و تدوین فیلم‌های ضبط شده نیز از دیگر مسائلی است که هنگام ضبط کلاس‌های آنلاین باید به آن توجه داشت.

نظم مهم‌ترین فاکتور یک کلاس درس آنلاین است

بهترین کلاس کنکور آنلاین باید نظم مشخصی در ارائه مطالب خود داشته باشد و به این نظم متعهد بماند. سال کنکور حساس‌ترین سال زندگی یک دانش‌آموز است؛ بنابراین نباید با انتخاب یک کلاس اشتباه و بدون برنامه وقت دانش‌آموز و انرژی او را هدر داد. فراموش نکنید که کلاس قرار است باعث افزایش سطح سواد دانش‌آموز شود نه این که وقت و انرژی او را هدر داده و به استرس او بیفزاید. معمولا روزها و ساعت‌های برگزاری کلاس‌های کنکور، قبل از برگزاری مشخص می‌شود اما برای اطمینان از این موضوع می‌توانید به سابقه آن مؤسسه در برگزاری کلاس‌های آنلاین مراجعه کنید.

استفاده از امکانات پیشرفته در کلاس‌های آنلاین مهم است

در کلاس‌های کنکور آنلاین هیچ محدودیت خاصی در زمینه استفاده از ابزار توسط مدرس وجود ندارد؛ بنابراین مدرس می‌تواند از انواع فیلم‌های آموزشی، وسایل مدل‌سازی مباحث مهم، استودیوهای پیشرفته و تصاویر و اشکالی بیش‌تر از حد کتاب درسی بهره ببرد؛ بنابراین باید از بهترین کلاس کنکور آنلاین انتظار داشت تا مطالب را به بهترین و به‌روزترین شکل ممکن ارائه کند. درواقع می‌توان از یک مدرس کلاس آنلاین انتظار داشت تا شرح مطالب را با تفصیل و با ابزار بیشتری نسبت به یک مدرس حضوری انجام دهد.

کلاس کنکور آنلاین

خدمات و پشتیبانی تا چه اندازه است؟

برای یک دانش‌آموز خدمات و پشتیبانی بعد از خرید دوره‌های آنلاین اساتید، بسیار حیاتی است. تفاوتی ندارد که در بهترین کلاس کنکور آنلاین فیزیک یا شیمی یا هر درس دیگری شرکت می‌کنید، درهرصورت ممکن است بعد از خرید دوره‌های آنلاین سؤالاتی برای شما مطرح شود؛ بنابراین ضرورت دارد تا مؤسسه موردنظر پشتیبانی کاملی بعد از خرید دوره‌ها برای دانش‌آموزان در نظر داشته باشد.

کلاس کنکور آنلاین

کلام آخر

آیا شما هم به فکر ثبت‌نام در یک کلاس کنکور آنلاین هستید؟ کلاس‌های کنکور آنلاین چندی است با رشد فضای مجازی در بین دانش‌آموزان بسیار محبوب شده است. اما بسیاری بر سر انتخاب این نوع کلاس‌ها مردد هستند. قطعا انتخاب یک کلاس آنلاین بی‌کیفیت نه‌تنها کمکی به رشد دانش فرد‍ نمی‌کند بلکه باعث دل‌زدگی فرد از درس می‌شود؛ بنابراین لزوم تحقیق کافی برای انتخاب کلاس کنکور حس می‌شود.

در این مطالب راهنمایی‌هایی کاربردی برای شناسایی کلاس‌های کنکور آنلاین ذکر شد که استفاده از آن‌ها می‌تواند مسیر روشن‌تری را پیش روی دانش‌آموز بگذارد. اگر شما هم به دنبال بهترین کلاس کنکور آنلاین ایران هستید، خواندن مطالب این مقاله می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد. در این مقاله سعی شد تا ویژگی‌های کلی یک کلاس کنکور آنلاین خوب برشمرده شود؛ بنابراین در هر رشته و در هر مقطعی که هستید، می‌توانید از راهنمایی‌های عملی این مقاله استفاده کنید.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس