۳ جسد دیگر در رودخانه کن کشف شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد جدید در ارتفاعات پایین رودخانه کن خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعات اولیه صبح امروز آتش نشانان در عملیات جستجو سه جسد شامل ۲ مرد و یک نوجوان را در ارتفاعات پایین رودخانه کن کشف کردند.

وی افزود:  احتمالا اجساد متعلق به سیل روز گذشته امامزاده داود (ع) است ولی نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می شود.

ملکی خاطرنشان کرد: عملیات جستجوی آتش نشانان در منطقه کن همچنان ادامه دارد و به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده پیکر افراد یا بقایای آن به هیچ عنوان به آنها دست نزنند و مراتب را به سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی یا ناجا اطلاع دهند.

وی  از ‌شهروندان درخواست کرد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه احتمال بالا آمدن رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل ها و احتمال برخورد صاعقه، از اتراق در مجاور رودخانه ها، دره ها و مسیل ها اجتناب کنند.

 ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تعداد جانباختگان  سیل امام زاده داود (ع) به ۷ نفر رسیده است و تلاش برای یافتن ۱۹ مفقودی ادامه دارد.

مرتضی مرادی پو  با اشاره به آخرین جزئیات خدمات‌رسانی نیروها و تجهیزات بکارگیری شده در سیل و رانش زمین در بخش کن منطقه امام زاده داود شهر تهران گفت: ٣٠٥ نیروی عملیاتی در این حادثه وارد عمل شدند از این میان ۲۵۴ نفر از استان تهران، ۳۱ نفر از استان البرز و ٢٠ نفر از سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۴۸ خودروی عملیاتی در حادثه حاضر بودند، گفت: ٣٧ دستگاه از تهران، ٦ دستگاه از البرز، ٥ دستگاه از سازمان اقدامات لازم را انجام دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    ﻫﻨﻮﺯ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻱ اﺯاﺗﻔﺎﻕ ﻧﺎﮔﻮاﺭﺳﻴﻞ ﻓﺎﺭﺱ ﻧﻤﻴﮕﺬﺭﺩ ﺑﺎﺯ ﻳﻚ اﺗﻔﺎﻕ ﺗﻠﺦ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﻭاﻗﻌﺎ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺸﺪاﺭ ﺩﺳﺘﮕﺎﻫﺎﻱ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺿﻌﻴﻒ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﺩﻩ
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      3 1
      نخیر این طور نیست بنده هم ازرسانه های سراسری صدا وهم شهری بسیار شنیدم حتی که هم مجریان وهم اخبارتذکردادند،ازجمله:توهمین سایت جناب مشرق بعضی ها یاجدی نمی گیرندویاغافل گیرمی شوند دیگه چطور اطلاع رسانی باید بشود!
  • محمدایوب IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    4 1
    سلبریتی های دوزاری چرا نیستند کجا هستند فهمیدن اینجا بوی کباب نیست سلبریتی داغ میکنند
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    3 1
    خدا ارواح همه مومنین و مومنات را بیامرزه.صلوات
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    خدابیامرزه . شادی روحشون حمد و سوره
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    هواشناسی وزارت کشور شهرداری همه مقصر هستند و کوتاهی کرده اند . بعد که اتفاق میفته میان جاده میبندن هشدار میدهند ... و برای عوام فریبی چند تا عکس هم با کفش و لباس گل آلود میگیرن تمام.روز از نو روزی از نو.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    خدا رحمتشون کنه
  • سعید IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    خدا همه را رحمت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس