کد خبر 1401491
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
داستان مسی و بارسا تمام نشده است

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: داستان «لیونل مسی» و باشگاه بارسلونا تمام نشده است.

به گزارش مشرق، بدون شک «لیونل مسی» بهترین بازین تاریخ باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود اما این بازیکن در تابستان ۲۰۲۱ به‌دلیل مشکلات مالی باشگاه نتوانست قرارداد خود را تمدید کند و مجبور شد تیمی را ترک کند که از کودکی به عضویت آن درآمده بود.

«خوان لاپورتا» مدیر باشگاه مدعی بود که به دلیل مسائل مالی نمی‌تواند حقوق مسی را پرداخت کند و امکان تمدید قرارداد وجود نداشت. در آن زمان انتقادات زیادی از عملکرد لاپورتا مطرح شد اما هنوز هم بسیاری از دوستداران بارسلونا و مسی منتظرند که این بازیکن را دوباره در لباس آبی‌اناری ببینند.

لاپورتا در مصاحبه با تلویزیون «ESPN» آمریکا حرف‌هایی زده که این امید را در دل هواداران بارسلونا زنده کرده است. رئیس باشگاه بارسلونا گفت: فکر می‌کنم و امیدوارم که داستان مسی و بارسلونا تمام نشده است. این پرونده هنوز باز است و وظیفه ماست که این داستان پایان بهتری نسبت به آنچه در گذشته اتفاق افتاد داشته باشد.

او همچنین گفت که به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا خود را مدیون مسی می‌داند.

مسی که پس از ترک بارسلونا به پاریسن‌ژرمن رفته بود یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و بعید نیست در پایان این قرارداد دوباره به بارسلونا بازگردد تا سال‌های پایانی فوتبالش را در همین تیم پشت سر بگذارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس