کد خبر 1401119
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
نظر گواردیولا درباره انتقال لواندوفسکی به بارسا

سرمربی منچسترسیتی در خصوص انتقال لواندوفسکی به بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، لواندوفسکی تابستان امسال پس از ۷ سال درخشش و گلزنی برای بایرن مونیخ، این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کرد.

در ابتدا مونیخ علاقه‌ای به جدایی ستاره لهستانی خود نداشت ولی وقتی تصمیم جدی لواندوفسکی را دید و مبلغ بالای بارسلونا پیشنهاد شد، او را به اسپانیا فرستاد.

نظر گواردیولا درباره انتقال لواندوفسکی به بارسا

گواردیولا پیش از دیدار دوستانه در آمریکا با بایرن مونیخ در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص انتقال لواندوفسکی به بارسلونا صحبت کرد.

سرمربی پیشین بایرن و بارسلونا گفت: این واقعیت فوتبال است که اگر باشگاهی مثل رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ با بازیکن شما تماس بگیرند، تمام بازیکنان پاسخ مثبت خواهند داد. دیگر تیم‌ها برای اینکه چنین چیزی رخ ندهد باید پول بیشتری بپردازند.

گواردیولا معتقد است که رویای بازی در چنین باشگاهی همچنان در اوج قرار دارد و بازیکنان هنوز دوست دارند به چنین تیم‌هایی برسند.

سرمربی کنونی منچسترسیتی در خصوص شرایط بایرن نیز گفت: لواندوفسکی بازیکن مهمی بود ولی بازیکنانی که قلب بایرن مونیخ بودند، هنوز حضور دارند. از نویر تا کیمیش و توماس مولر. در ضمن بایرن انتقال‌های استثنایی در این تابستان داشت.

بایرن مونیخ فعال‌ترین تیم در تابستان بوده است و بازیکنانی مثل سادیو مانه، رایان گراونبرخ،‌نصیر مزراوی و ماتیاس دلیخت را خریداری کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس