کد خبر 1401174
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
۵۰ درصد معتادان متجاهر کشور در تهران هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد معتادان متجاهر کشور در استان تهران هستند.

به گزارش مشرق، سید عباس جوهری در آئین افتتاح ۶ مرکز گروه خاص و منع پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی گفت: ۷ ماه است که با همت تمامی دستگاه‌های متولی عملیات جمع‌آوری معتادان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معتادان متجاهر کشور در تهران هستند، ادامه داد: چندین سال بود که افزایش جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران ایجاد نشده بود.

جوهری اظهار کرد: تمامی فرمانداران ۱۶ شهر استان تهران دارای تکلیف قانونی شدند تا بتوانیم مجموعه استان تهران را مدیریت کنیم و بر همین اساس ۴ هزار ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران ایجاد شد و تا دو ماه آینده ۴ هزار ظرفیت دیگر نیز در استان تهران ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: هدف گذاری ما ایجاد تهرانی بدون معتاد است و امیدواریم روزی شاهد این باشیم که هیچ معتادی در تهران وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به افتتاح ۶ مرکز منع پذیرشی در تهران گفت: خوشبختانه امروز این مشکل برطرف شده است و امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر بتوانیم به هدف گذاری عالی خود یعنی جمع‌آوری معتادان، باز اجتماعی شدن آنها و ایجاد اشتغال برای معتادان حرکت کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 0
    علاوه بر اینکه تهران جمعیت زیادی دارد. وقتی در شهرستان های کوچک یک نفر معتاد تابلویی میشود خیلی زود همه متوجه میشوند .چون همه همدیگر را میشناسند . ولی وقتی این فرد به تهران یا شهرهای بزرگ مهاجرت میکند کسی او را نمی شناسد.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 0
    وقتي ٢٥درصد كل جمعيت كشور ساكن تهران و شهرهاي اقماري ان هستند طبيعيه كه جرم و نقصان و پليدي هم در ان بيشتر باشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس