کد خبر 1401117
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
روزنامه پرتغالی: «فرناندز» امروز با سپاهان امضا می‌کند

روزنامه «رکورد» پرتغال اعلام کرد «مانوئل فرناندز» بازیکن جدید و پرتغالی تیم سپاهان امروز قراردادش را با این تیم ایرانی امضا می‌کند.

به گزارش مشرق، باشگاه سپاهان بعد از امضای قرارداد با «ژوزه مورایس» به عنوان سرمربی و دستیاران پرتغالی اقداماتش را برای جذب بازیکنان خارجی هم آغاز کرد و ابتدا با «الویس کامسوبا» به توافق رسید.

دیگر بازیکن مدنظر سپاهانی‌ها «مانوئل فرناندز» ملی پوش سابق پرتغال است که با ۳۶ سال سن فصل بعد در لیگ ایران بازی خواهد کرد.

طبق اعلام روزنامه «رکورد» پرتغال، قرارداد فرناندز امروز شنبه با سپاهان امضا می‌شود و این هافبک ۳۶ ساله آماده می‌شود تا فصل دیگری از دوران حرفه‌ای خود را آغاز کند.

فرناندز سابقه بازی در تیم‌هایی چون بنفیکا، پورتموث، والنسیا، اورتون، بشیکتاش، لوکوموتیو مسکو، کایسری اسپور و… را در کارنامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 1
    مدرسه پیرمردها!!!
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 0
    ملی پوش سابق پرتغال رو بیخیال. ملی پوش حال حاضر پرتغال بگیرید . این اگه بازیکن خوبی بود به تیم ملی دعوت می شد . سن فقط یک عدد است. رونالدو با 38 سال سن دعوت شده
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    ملت باید سختی معیشتی را تحمل کنن بعد یه شرکت دولتی بره بازیکن و مربی خارجی بیاره از کشور ارز خارج بشه.این بود اقتصاد مقاومتی.اقتصاد مقاومتی فقط مال مردم عادیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس