کد خبر 1401099
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
استقلال در بن‌بست محبی

استقلال برای توافق با لژیونر فوتبال ایران هر روز با یک چالش جدید مواجه می‌شود و تا کنون نیز اتفاق مثبتی در این رابطه رخ نداده است.

به گزارش مشرق، یکی از مهمترین اهداف مسوولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال جذب محمد محبی بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان بود. محبی اکنون در تیم سانتاکلارا  در لیگ فوتبال پرتغال توپ می‌زند و مسوولان باشگاه به دنبال جذب رضایت مدیران پرتغالی برای حضور این بازیکن در لیگ ایران هستند. البته تنها استقلال خواهان این بازیکن نیست بلکه اخباری از علاقه یحیی‌ گل‌محمدی و سپاهان اصفهان برای جذب این بازیکن به گوش می‌رسد.

در چند هفته گذشته شایعاتی مبنی بر استخدام این بازیکن جوان در تیم استقلال منتشر شد اما تا کنون این شایعات به واقعیت تبدیل نشده و هواداران استقلال همچنان منتظر بمب نقل و انتقالاتی باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید:

ستاره سانتاکلارا آبی‌پوش می‌شود؟

محبی سال گذشته به عنوان بخشی از قرارداد شهریار مغانلو به تیم پرتغالی فروخته شد.

یکی از مهمترین وعده‌های مصطفی آجورلو و تیم مدیریتی استقلال پرداخت مبلغ رضایتنامه محبی از پول انتقال امیرحسین حسین‌زاده به فوتبال اروپا است. حسین‌زاده چند روز پیش با انتشار پیامی از استقلال خداحافظی کرد اما تا کنون  مسوولان استقلال تصمیمی برای جذب محبی نگرفتند و مذاکره با این بازیکن در بن‌بست قرار دارد.

ایجاد این بن‌بست دلایل متفاوتی دارد که یکی از مهمترین آن تغییر در بدنه مدیریتی تیم سانتاکلارا است که موجب شد تا مذاکرات پیشین مسوولان استقلال بی‌ثمر باقی بماند.

دلیل دیگر  تاخیر در توافق با محبی تردید این بازیکن برای حضور در استقلال تهران است. بنا به برخی اخبار، محبی به دنبال راهکاری است تا بتواند همانند سعید صادقی با بالاترین قرارداد ممکن راهی یکی از تیم‌های بزرگ شود و در سال جام جهانی نیز از آینده خود در تیم ملی مطمئن باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس