کد خبر 1401452
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
زلزله شکار بزرگ مورایس برای سپاهان در پرتغال+عکس

رسانه های پرتغال امروز به خرید جدید باشگاه سپاهان اصفهان پرداختند.

به گزارش مشرق، باشگاه سپاهان شب گذشته از امضای قرارداد با مانوئل فرناندز ملی پوش ۳۶ ساله پرتغالی خبر داد. این شکار بزرگ مورایس واکنش تمام رسانه های پرتغال را به همراه داشت و به نوعی در رسانه های این کشور زلزله ایجاد کرد.

در همین رابطه نشریه «آبولا» پرتغال در واکنش به این انتقال نوشت: مانوئل فرناندز به ژوزه مورایس در سپاهان پیوست مانوئل فرناندز، ملی پوش ۳۶ ساله پرتغالی به عنوان تقویت کننده سپاهان معرفی شد، یک باشگاه ایرانی که در آنجا توسط خوزه مورایس نیز پرتغالی هدایت می شود.

زلزله شکار بزرگ مورایس برای سپاهان +عکس

خود باشگاه ایرانی طی بیانیه ای اعلام کرد که قرارداد این هافبک با درخواست ژوزه مورایس سرمربی تیم مطابقت دارد. با پایان یافتن مذاکرات، مانوئل فرناندز قبلا تست های پزشکی معمول را انجام داده، قراردادی برای یک فصل امضا کرد.

سایت «zerozero» پرتغال هم در این زمینه نوشت: سپاهان (ایران) با مربیگری ژوزه مورایس پرتغالی، قرارداد مانوئل فرناندز، ملی پوش ۳۶ ساله پرتغالی را برای یک فصل رسمی کرد.

زلزله شکار بزرگ مورایس برای سپاهان +عکس

طبق بیانیه باشگاه، این بازیکن "یک درخواست" از مربی بود که پس از انجام معاینات پزشکی موفق، تقویت قوی برای خط حمله به فصل جدید را تضمین می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 2
    مدرسه پیرمردها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس