دستگیری

مرد میان سالی که به بهانه برگزاری کلاس های تقویتی در پارکینگ منزل مسکونی اش، دختران خردسال را هدف آزار و اذیت قرار می داد با رای دادگاه کیفری ۲ فردوس به تحمل ۵ سال زندان و ۲ سال تبعید محکوم شد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: خرداد گذشته و در پی اعلام شکایت خانواده های ۷ تن از دانش آموزان دختر، مبنی بر این که فرزندشان توسط معلمی هدف آزار و اذیت و بهره کشی جنسی قرار گرفته است، بلافاصله پرونده ای در این باره تشکیل شد و با طی روال قانونی در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ مورد رسیدگی قرار گرفت.

قاضی علی موحدی راد افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی در مراجع انتظامی و دادسرا، مشخص شد که متهم ۵۵ ساله که هیچ سابقه محکومیت کیفری هم ندارد، با نشان دادن فیلم های مبتذل از طریق گوشی تلفن همراه به دختران خردسال و برخی رفتارهای غیراخلاقی، اقدام به آزار و اذیت و بهره کشی جنسی از طریق در اختیار گرفتن کودکان خردسال می کرد.

مقام ارشد دستگاه قضایی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پرونده مذکور از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت دادگاه کیفری ۲ بر اساس استنادات قانونی و با وجود انکارهای متهم در برخی از اتهامات وارد شده، وی را به دلیل در دسترس قرار دادن محتویات مستهجن برای اطفال و نوجوانان به تحمل ۳ ماه حبس تعزیری، به اتهام آزار و اذیت به تحمل ۲ سال زندان و درباره بهره کشی جنسی از طریق در اختیار قرار گرفتن اطفال به تحمل ۵ سال زندان محکوم کرده است.

قاضی موحدی راد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دادگاه متهم را از باب مجازات تکمیلی به ۲ سال ممنوعیت اقامت در فردوس محکوم کرده است. مقام ارشد دستگاه قضا در خراسان جنوبی اضافه کرد: در عین حال و با اعتراض برخی شاکیان به حکم صادر شده از سوی دادگاه، این پرونده به دادگاه تجدیدنظر استان ارسال شده است و بررسی ها و تحقیقات قانونی همچنان ادامه دارد تا همه زوایا و ابعاد این ماجرای تاسف بار مورد بررسی های قضایی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد تاکید کرد: این متهم ۲۹ سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش را داشته است اما برگزاری کلاس های تقویتی آن هم در پارکینگ منزل مسکونی هیچ ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد. با وجود این، دستگاه قضایی با این گونه جرایم به شدت برخورد می کند.

وی در پایان به خانواده ها نیز توصیه کرد: حتما برای برگزاری کلاس های خصوصی و تقویتی به مکان های مورد اعتماد و تایید شده مراجعه کنند و قبل از هر چیز درباره مکان برگزاری یا فرد مربی تحقیق کنند تا خدای ناکرده چنین حوادثی برای دیگران تکرار نشود. قاضی موحدی راد با تاکید بر این که فقط ۷ نفر از خانواده ها شکایت کرده اند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با جدیت این پرونده را پیگیری خواهد کرد و اجازه نمی دهد حقی تضییع شود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 162
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 26
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    192 1
    تعرض و بهره کشی به دختران خرد سال!؟ 5 سال !؟؟؟ این شخص باید اعدام شود
    • رضا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      58 21
      تجاوز نبوده ولی کثافت فیلم های غیراخلاقی به دختربجه ها نشان میداده
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      101 3
      اگر عمل دخول انجام نشده باشه قانونا و شرعا نمیشه اعدامش کرد ولی مرگ هم برای چنین کفتارهای پیری کمه
    • حاج جواد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      62 2
      اعدام نه او را در میدان مرکزی شهر همانند تابلو راهنمای توالت نصب کنند تا دیگر افرادی که از ذهنشان اینچنین اقداماتی گذر می کند،لحظه ای درنگ کرده و عاقبت اندیش شوند
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      55 3
      باید عقیم اش کنند هم خودش هم دیگران را از شر شهوتش نجات می دهند
    • تک سوار DE ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      58 15
      خواستم هشتگ نه به اعدام بزنم بخندیم. ولی مقصر این بدبخت هم نیست. مقصر اون وزیر جوانی هست که با گسترش ولنگاری فرهنگی این خواسته ها رو در جامعه رایج کرده. مضافا اموزش و پرورش که کاری کرده کلاس تقویتی برای بچه های پنج ساله و هفت ساله لازم باشه.
    • قریشی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      27 6
      در پاسخ به ۱۰:۰۳ : افرادی که بیماری روانی جنسی دارند اگر عقیم بشن هزار برابر قبل خطرناکتر میشن ... آقا محمدخان قاجار رو در تاریخ داریم که چه جنایتهایی انجام دادند
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      15 0
      دقیقا و بنده سئوالی دارم از مجری قانون قوه قضاییه چقدر اوباش در این چند سال گرفتید و با آزاد کردید و اونا آدم های سالمی شدن که این پست فطرت هم با این مورد اصلاح بشه؟!!! ببنید ما حکم کاملی داریم بنام مفسد فی الارض دقیق بیان می کنه اگر شخصی با انجام برخی گناهان و اقدامات نابجا، آزادی، امنیت، عدالت و آرامش عمومی را تباه کرده و جامعه را از حالت اعتدال خارج کرد حکمش اعدام هست وقتی فردی نوامیس این مملکت رو هدف گرفته اونم کودک این بچه فردا بزرگ بشه حکم این شیطان رو بشنوه اون خاطره دردناک رو نمی زاره پای اسلام و مملکت؟!!! چرا باید با بی فکری عده ای تاوان اون رو دین و کشور بده چرا با تجربه همین حکم های مسخره درباره اوباش که تازه باعث پرو تر شدن اونا شد درس نمی گیرید و حکم اصلی رو اجرا کنید؟
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      3 2
      شما که میگی چون فلان نشده اعدام نمیشه کرد مگر قانون تعرض یا همان تجاوز را نمی دانید؟! حتما باید انکار انجام شود حتی اگر هزار نفر هم مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته باشند؟!
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      4 0
      بعنوان مفسد فی الارض اعدام بشه قبلش هم شلاق حسابی بخوره
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      8 1
      چرا خانواده ها باید اجازه بدن دختر ابتدایی با معلم مرد خارج از مدرسه در یک محیط غیر عمومی کلاس خصوصی داشته باشند بدون حضور اولیا؟؟ این جور موارد دیگر ربطی به حکومت و دولت و مدرسه وفلان نداره. مسئولیت مستقیم این امور بر عهده خانواده هاست
  • سعید IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    53 10
    البته گفته بودند تعداد دختران آسیب دیده بیش از این تعداد است و ایشان قبل از شروع رفتار شنیع خود دختران را به صیغه خود در می آورده است. در ضمن ایشان معلم آموزش و پرورش است و در ساعات آزاد خود و برای رسیدن به اهداف پلید خود آموزش رایگان تقویتی محصلین خود را انجام میداده است! بهرحال اگر این اخبار صحیح باشد حکم صادره به نظر بسیار سبک می آید.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      41 3
      این حرفها بر خراب کردن امر صیغه هست آخه بچه خردسال تو این سن و سال و بدون اذن ،در اسلام حکم مردی که زنی رو به زور به عقد خودش در بیاره یک ضربه شمشیره که بمیرد یا نمیرد
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      24 5
      من روایتی از امام کاظم علیه السلام خوندم که مردی که زن داره نباید ازدواج موقت کنه ، ازدواج موقت برای افراد مجرد هست
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      9 13
      کی گفته بود، بی بی سی یا من و تو، لطفا منبع موثق اعلام کنید.
    • حاج جواد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      25 19
      سلام من هم به نوبه خودم این امر خفت بار رو محکوم میکنم و امیدوارم روزی شاهد رشد مرام و مردانگی در مرام نامردان سرزمینمان باشیم موضوع صیغه: عزیز دل برادر خواهشمندم از امر صیغه و ... دفاع نکنید زن برده نیست که برای او تصمیم میگیرید او را صیغه کرده او را به عقد خود در آورده اورا مورد آزار قرار داده و از این قبیل جملات مگر دارید در مورد کالا بحث میکنید زن موجودی مقدس، فکور و قابل احترام است زن همانا همان مادری میشود که لحظه ای بدون او زیستن، حتی به مغز هم خطور نمیکند زنده باد تمام بانوان دنیا مرگ بر تمام نامردانی که لکه ننگی بر مرام و مردانگی دیگر مردان گذاشته اند
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      8 8
      آقای جواد، عزیز دل گفتن شما هم درست مثل همان معلم جنایتکار فاسد است. همان معلم هم حتمأ عبارات قشنگی داشته که با آن والدین و بچه ها را گول می زده و اغفال می کرده است. شما با این عبارات دستور شرعی صیغه و عقد را تخطئه می کنی که احترام به زن را ثابت کنی؟ لطفأ جمعش کن و برو توالت های تیرانا را بشور. پیر و پاتال ها مریم و مسعود گند زدن به خودشون.
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      10 11
      صیغه یا متعه در قرآن و سوره نور آمده و تمام مسلمانان در زمان پیامبر اون رو جایز میدونستند ، بعد از خلیفه دوم این بدعت یعنی قبیح دانستن صیغه گذاشته شد و حضرت امیر المومنین علی ع فرمودند اگر خلیفه دوم صیغه را حرام نمیکرد کسی زنا نمیکرد جز ملعون
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      5 3
      حاج جوات عاقا سام نلیکم ، هظرط عصطاد سیقه در اسلام توسط زنان و با میل خودشان قرائت میشه، کسی به زنان شریف مملکت نمیتونه چیزی تحمیل کنه،،،اونی که به حقوق زنان تجاوز می‌کنه یا دین نما هستن یا افراد بی دین هستن ، ضمنا خدا بهتر می‌دونه یا تو ...
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      5 1
      شما دارید به دروغ شایع درست میکنید که صیغه کردن بچه های خردسال هدفت بدبین کردن مردم بی اطلاع نسبت به اسلام هست برو بخوان ببین صیغه چه شرایطی دارد بچه خردسال صیغه نمیشه
  • ایرانی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    50 0
    این لجن 55ساله فقط بایداعدام شود تادرسی برای سایرین باشد.تازه شاید بسیاری بخاطرحفط ابروشاکی نشده باشند
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      14 1
      من آموزگار هستم ! تدریس در ابتدایی باید در کلاس درس انجام شود و یادگیری باید کامل انجام شو د !! و خدا شاهد است به طور کامل با توجه به تفاوتهای فردی بچه ها را آموزش میدهم! و مخالف سر سخت تدریس خصوصی به ویژه در مقطع ابتدایی هستم! از اولیا این بچه ها که گفته شده خردسال بوده اند سوال دارم ! اول اینکه مثلا کدام درس انها نیاز به کلاس تقویتی داشته ؟!!! و با چه دلیلی دختران را د پارکینگ یک خانه دست یک مرد سپرده اند با چه دل و جراتی؟؟!!
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    29 2
    دستگاه قضایی با جدیت این پرونده را پیگیری خواهد کرد و اجازه نمی دهد حقی تضییع شود. دقیقا از حکمی که دادند معلوم است ! این حیوان باید اعدام شود
  • امیر IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    50 0
    ایشون صد در صد باید اعدام بشه پنج سال زندان دیگه چه حکم مسخره ای هستش!!! اگر دختر خردسال خود قاضی هم بود همین حکم رو میداد؟!!! تازه گفته به اشد مجازات رسیده و با شدت برخورد می‌کنیم!!!
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      7 32
      کاسه داغ تر از آش نشو، حتما قاضی بیشتر از من و شما از حکمی که باید بده آگاهه
    • US ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      8 8
      خیلی جامعه ی مزخرفی داریم آقا امیر ! تو این جامعه حق الناس که باید به شدت تمام باهاش مقابله به مثل کرد و شدیدا باهاش برخورد کرد و از کل عالم هستی ساقطش کرد ، مورد رحمت و بخشش و سهولت در برخورد قرار می گیره ! ، اما حق الله که یه مسئله ی شخصی و خصوصی و اعتقادیه ، شدیدا مورد محاکمه و مجازات قرار میگیره ! بی حجابی و برهنگی ( جدا از حرام بودنش) میشه جرم نابخشودنی ، ولی کودک ازاری و تجاوز و اختلاس و هزار تا کثافت کاری و حق الناس دیگه ..... میشه جرم سبک !
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      9 6
      تجاوز حکمش اعدامه این مردک تجاوز نکرده سواستفاده جنسی کرده ضمنا همین برهنگیها باعث این کثافت کاریهاست و در ملا عام اصلا جرم خصوصی حساب نمیشه
    • ناشناس IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      8 0
      اگه سر دختر من این بلا رو میاوردن و بعد میخاست ازاد شه ، خودم میکشتمش و با افتخار بالای دار هم میرفتم ولی نمیذاشتم اون کثافت راست راشت بچرخه.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    25 0
    چه مجازاتِ سبک!!! اشد مجازات...
    • مریم IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      4 1
      بعضی وقتها لازم به کسی که حکم میده یادآور شد که حکمی که دادی اشتباه بوده تا تجدید نظرکنه
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    25 0
    مگه نباید اعدام بشه؟!زندان یعنی چی؟!اونم کمتر از ۱۰ سال؟!دستهای چه کسی پشت پرده این جنایت کثیفه.این حیوان وامثال این حیوان باید اعدام بشن نه زندان
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    25 2
    فیلم مستهجن نشون بچه ها داده سه ماه زندان؟! این حرکتش مصداق فساد فی الارض نیست؟ اون بچه تا ابد این تصاویر توی ذهنش‌ حک میشه زندگیش نابود میشه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    22 0
    امیدوارم گنده لاتای زندان همونجا پارش کنن
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      2 0
      خدا امیدت و نا امید نکنه .حاجت روا بشی
    • حمید IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      1 0
      این هفت بچه ضربه ای که تا آخر عمرشان بهشون وارد شده فراموش نمیکنند و طبعا آسیبی که این هفت نفر به جامعه میزنن خیلی بیشتر از این حرفهاست و حد اقل حکمی که برا این ملعون میشه در نظر گرفت هفت بار اعدام با تخفیف تا عبرتی بشه برا سایرین تو هر صنفی تا بفهمن ناموس مردم حرمت داره
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    10 7
    بچه بازی یک نوع بیماری روانی است طرف ذهنش مریضه اگه صد سالش هم باشه دنبال آزار بچه هاست. نمی دانم در حال حاضر در علم روانشناسی و روانپزشکی این بیماری درمان قطعی دارد یا نه.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      23 2
      داستان نگو. کاری که با اختیار انجام میشه اسمش بیماری نیست. بیماری، آسیب خارج از کنترل است. اما کسانی که طرفدار هرزگی هستن، به فساد و فحشا میگن بیماری تا از زیر بار مسئولیتش خارج بشن.
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 7
      جناب داستان نگو روان سالم نعمت بزرگ و عجیبی است که جنابعالی از درک آن عاجزید. هر کس از مسیر تعادل اخلاقی و انسانی خارج شود بیمار روانی است‌، حالا شما اسمش رو هرچی میخوای بزار.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      6 0
      ۱۴:۲۶ گفتم داستان نگو. روان سالم نعمت است و اینا چه قصه‌ایه؟! گناه و فساد ناشی از روان ناسالم نیست. این ادعای تو و کسانیست که می‌خوان گناه رو توجیه کن. روان ناسالم می‌پره تو چاه مستراح. چرا گناه‌کاران خودشون رو نمی‌زنن اگه روانشون ناسالمه؟! بحث سر اسم نیست که هر اسمی بذاریم نخبه! بحث سر کاره. بیماری بی‌اختیاره و مجازات نداره، اما گناه با اختیاره و مجازات داره. هر چند مجرم با انتخاب خودش، عقاید ناسالم رو انتخاب کرده باشه. این مقدار رو می‌فهمی؟!
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      4 0
      درمان تجاوز به حقوق دیگران، در علم روان‌شناسی و روان‌پزشکی نیست. در دین‌داری، اخلاق، تعقل و رعایت حقوق دیگران هست. به همین خاطر باید مجازات بشه. خودتو به اون راه نزن
  • مجتبی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    19 32
    مفت میدن میخورن و کیف میکنن هر روز هم معترضند که حقوقشون زیاد بشه اونوقت یا شاهد تنبیه دانش آموزان هستیم یا این موارد غیر اخلاقی
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      3 11
      راست می گی ها
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      13 9
      نون بازوتو بخور . از ارباب پوتین چه خبر ؟
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      15 2
      خاک بر سرت مجتبی با این نظر دادنت . یعنی همه ی معلم ها متجاوز هستند؟
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      12 3
      الان شغل خودت چیه که این ساعت کامنت گذاشتی ؟ مزدور و اجیر شده ی فضای مجازی تا از کسانی که حق خود را می خواهند ، بدگویی کنی ؟
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      13 5
      البته در کشورهای جهان سوم و عقب مانده معلم ارزشی ندارد و هر کس و ناکسی به خود اجازه می دهد به آنها توهین کند . مجتبی ی عقب مانده تقصیری ندارد .
    • NL ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      12 2
      برای معلم ها چه کار کردند ؟ یک افطاری هم به آنها ندادند در حالی که به مدیران و کارمندان ادارات افطاری دادند . در حالی که کار اصلی را معلم انجام می دهد . کورید نمی بینید هر روز به بازیگران به بهانه های مختلف جازه می دهند و چه دستمزدهایی می گیرند تا اعتراضی نکنند . چون از بازیگران مثل چی می ترسند ولی از معلم نمی ترسند.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      9 2
      چه حرف بی معنی که میزنی یک بر فرض معلم یک غلطی کرد پای بقیه می نویسند؟ چطوره یک نانوا یا مهندس کاری بکنه پای بقیه نمینویسید اما اینطوری حرف مفت ابنجا می زنید.ضمنا من معلم نیستم
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 9
    از جای دیگه باید دارش زد و لجنش رو سوزوند.اینم جامعه اسلامی
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    11 0
    قوه قضاییه باید پاسخگو باشه
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    6 5
    شما که از جرم این ملعون خبر ندارید چرا خبرش را پخش می کنید؟!تجاوز، تعرض، فیلم،... /
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    8 1
    این چه رایی است مگر فرمان خدا رجم نیست و جرم کسی که در کسوت معلمی آنهم کودکان معصوم مر تکب این خطای فاحش می شود ۵ سال زندان است ؟می ترسید از حقوق ضد بشر غربیها آنها گل بسر ملتهای خودشان زده اند ،پس الذین یخشونه ولا یخشون ابدا الالله برای چیست برای کیست ؟ پناه برخدا
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 1
    چندی که قاضی های ما بیسواد باشند و تقوای الهی و درک معنوی و سیروسلوک ربانی نداشته باشند همینه در اسلام قاضی باید مجتهد عادل با تقوی باشد که این جماعت چند کلاس دانشگاهی و خام و کم سن وسال و بدور از سواد و درک فقهی فاقد آن هستند
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    11 0
    سوال. آیا چنین حیوانی با این حکم متنبه میشود؟ آیا این حکم بازدارنده هست؟ هتل زندان های ما بازدارندگی دارند؟ سوال؟ آیا اگر فرزند یکی از مسولان ارشد هم میان این کودکان بود هم همین حکم برای این حیوان صادر میشد؟
  • امیر US ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    13 1
    اسم مجردها بد در رفته متاهلها از همه بدتر شدند!
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    18 15
    شکر خدا کسی نیومد بگه بچه ها حجاب نداشتن یا معلمه رو تحریک کرده بودن!
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      14 8
      وسط آب گل آلود ماهیگیری نکن، مگه فقط قزبانی بد حجاب میشه، این فیلم های پورن و زنان بی حجاب که در جامعه ریخته و همچنین شیطان صفتی این مرد ، باعث قربانی شدن این کودکان معصوم شده، زورش به توئه بد حجاب نمیرسه ، میره سر یه آدم ضعیف خالی میکنه
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 0
    باید این شخص اعدام بشه اون هم در ملا عام
  • بهرام IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 1
    با عنایت به آنکه متهم محاکمه و حکم هم صادر شده است، عجیب است که چرا هیچ خبری در این زمینه در شبکه های خبری صداوسیما یا خبرگزاریها درج نشده است. نکته جالبتر آنکه این خبر به نقل از خراسان که آن هم به نقل از ایرنا درج شده است درحالیکه در خبر ایرنا هیچ اشاره ای به سخنان حجت الاسلام موحدی راد نشده است. جالبتر آنکه به محض درج این خبر توسط یک خبرنگار و متخصص شبکه های اجتماعی در روز سه شنبه 28 تیرماه 1401 در توئیتر، بخشی از آن مطالب امروز در سایر خبرگزاریها پخش شده است. متن کاملتر خبر در اسپوتنیک فارسی (شبکه خبری روسیه) موجود است.
  • میهمان IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 0
    5سال ؟ اعدامش کنید روانی را .... قانون باید باز دارنده باشد ،بابت حکم 5 سال زندان وتبعیدخوفی ایجاد نخواهید کرد. خودمان را جای خانواده هایی قرار دهیم که عزیزانشان مورد تعرض قرار گرفته اند .
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 0
    از طرف من یک پس گردنی و اردنگی همچین چسبناک بزن که صداش را من بشنوم
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 2
    نه واقعا اگه صیغه می کرده که اشکال نداره گناهش رو زیاد پاک نکنید بیچاروک
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    10 0
    این قوه قضاییه ایران اسلامیه یا سوئد؟! ۵ سال زندان ۲ سال تبعید؟! از کی تا حالا اینقدر شیک شدین شما؟! این مردک و اول باید سوار وانت آبی کنید و بزنید تو سرش تا جلوی مردم بگه غلط کردم بعدم اعدام! خاک عالم بر سرتون که همینطور دارین از احکام دینی عقب‌نشینی میکنید
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 0
    اگر جرم او این بوده که نوشته اند، چنین حکمی واقعا از کجا آمده؟ جرم به این سنگینی و حکم به این سبکی؟!!!
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 34
    باید اعتراف کنه که کدوم شیخ صیغه رو براش جاری می کرده فقط خودش تنها مقصر نیست
    • JP ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 4
      شیخ چیه، خودشم میتونسته بخونه
  • سعید IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    4 0
    پنج سال ؟؟؟؟؟
  • US ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 1
    باید تخم مرغ آبپز بکونن تو مقعدش و از آقای به آغای تبدیلش کنن
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      2 1
      تخم مرغ آب پز که حیفه باید چوب پنبه فرو کنن
  • ریما IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    9 0
    خدا لعنتش کنه که زندگی این فرشته هارو نابود کرده وتا ابد این صحنه ها از جلو چشمای معصومشون پاک نمیشه،بمیرم برای معصومیت این طفل ها،دعاکنید توروخدا امام زمانمون بیاد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 0
    کفتار زیاده مرد و زن نداره. اما جای تاسف داره که همشه کفتارها طعمه های خوبی پیدا میکنند.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    ولی خوب به نظر می رسه برای متنبه کردن این شخص حتما باید از کارش اخراجش کنند تا درس عبرتی باشه آدم های اینچنینی
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    6 2
    ۲۹ سال سابقه همون سال استخدام گزینش شده بعدهم رهایش کردن متاسفانه چنین افراد مریضی در بین‌معلمین زیاد هست و هر ۵سال گزینش و صلاحیت فرهنگی ها باید تایید شود
  • عبدالسعید IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    4 2
    این هم از آموزش و پرورش ما ...................................!!!!؟ فرهنگی بی فر هنگ
    • US ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      4 2
      السلام علیک یا شیخ عبدالسعید . کیف حالکم یا شیخ ؟
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      5 4
      افزایش حقوق هم میخوان درس نمیدن بعد کلاس فوق برنامه میزارن برای گند کاریشون
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 2
    سبک‌ترین مجازات ها مربوط به متجاوزین جنسی هست چرا ؟ یعنی هر بلایی به سر موجودات مونث بیلد از نظر قانون حقشه که این مجازات های مسخره را برای چنین جنایت هایی می‌گذارند
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 1
    البته خطا ولغزش تو هر قشر وطبقه ای هست زیاد تندروی نکن
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 0
    پدرومادر بچه رو بدون نظارت شخص دیگه ای پیش این آدم ول کردن؟
  • ... IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    8 1
    فامیل کیه که اعدامش نمی کنند؟
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 2
    کلا پنج سال؟ پس چرا اونی که حجابش مشکل داره و داغ میزنین؟ #اعدام
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 1
    خاک تو سرتون با این حکم قانون خدا رو اجرا نمی کنید ،این بیشرف حکمش اینه.
  • عبدالله IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    5 0
    پناه بر خدا از شر شیطان رجیم و نفس امّاره!
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    6 0
    ای کثافت جانی و خوک و باید طوری بکشنش که بوی تعفنش بلند بشه همچین افرادی رو فقط تو ملا عام به بدترین شکل ممکن باید تنبیه کرد تا کسی دیگه جریت نکنه به بچه های پاک و معصوم تعرض کنه
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    6 4
    اسلام ناب محمدی اینم نتیجه عدم برخورد با طوسی تازه خبر رسیده این شیطان کثیف فقط ۵ سال حکم بهش دادن !
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      تو غلط میکنی کثافت کاری دیگران را به اسلام ربط میدی اگه احکام اسلام به درستی در جامعه بوسیله خانواده ها و مسئولین ..در جامعه اجرا می شد این ها در جامعه رشد نمی کردم تا خانواده های بی فکر سهل انگار که نمیدانند نباید کودکان معصوم خود را به این حیوانی که تربیت صحیح نشده بسپارند همه مقصرند
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    7 0
    این بی شرف رو باید اعدامش کنن خدایا ظهور حضرت مهدی(عج) رو برسون فساد و کثافت کل عالم رو گرفته خسته شدیم خسته
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    4 0
    پناه میبریم برخدا دلم از این دنیا سیر شد
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    4 0
    عدامش باید بکنند در ملع عام تا عبرتی برای دیگران شود یا زندان ابد برابش ببرند
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    این ملعون را قطعه قطعه کنید . چنان مرگی که تا سالها افسانه ای تلخ دهان در دهان ملت بچرخد . این صحابه شیطان است . مرگ بر کسانی که کمتر از این حکم اجرا کنند . نهایت نحسی یک فرد است این شخص
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    18 1
    هر کسی که چند سال سابقه فعالیت با آموزش و مرورش داره لزوما مملم نیست که با آب و تاب نوشتین تعرض معلم شیطان صفت اگر وزارت خونه نا خراب شده نبود می توانست از شما شاکی بشه به خاطر این تیتر خبریتون
  • والدین IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 12
    در این اموزش و پرورش رو گل بگیرن .دیگه از مال و ناموس وطن تنها آه ناله به جا مانده. کجایند شهیدان در خون شده کجایند مردان بی ادعا وطن پر ز خار و خس است...
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      3 2
      به اموزش و پرورش چه ربطي داره!!!؟ اوليا خام و بي تجربه بچه هاي خردسال را به كلاس تقويتي در زير زمين خانه يك مرد فرستادند!! حماقت جمعي انها نتيجه اش فاجعه بوده !! من خيلي شنيدم كه پزشك و پرستارها در اتاق عمل حرمت بيمار بيهوش را شكسته اند ايا بايد در وزارت بهداشت را گل گرفت!؟؟؟؟
  • وحید IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 1
    انشالله که همتون عین صحبتهاتون باشرف وباتعصب ودل وقلب پاک باشید،خدایا همه مارا به مقام انسانیت برگردان.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 1
    اگر به کسی بر نمی خورد: به این رفتار پدوفیلی گفته می شود یا همان بچه بازی و دو سال حبس یعنی عملا هیچ. ایشان باید مدت بیشتری از جامعه دور بمانند
  • رحمان IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    تجاوز به هفت بچه در مدت یکسال فقط 5 سال حبس ای چه قانونی است این باید اعدام میشد برای عبرت واقعا جای تاسف داره چون از حالا معلومه که بعد از 6 ماه ازاد خواهد شد
  • صالح محمود زاده IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 0
    این بی شرف رو باید اعدام کرد خود قاضی هم باید محاکمه بشه یارو به هفت دختر تجاوز کرده وخدا میدونه به چندتای دیگه هم تعدی کرده که از ترس ابرو تاکنون از حیوانی مثل او عارض نشده اند.
  • فرخی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 2
    سلام ، از آب گل آلود خوب دارن بعضی ها ماهی میگیرن و هر چرت و پرتی رو برای قشرزحمتکش فرهنگی و معلمین میگن ، خانم یا آقا بی ادب خودت حقوق مفت میگیری !!! چرا توهین می کنی ، مگر همه ی معلمین به جای یک شیاد تقاص باید بدن ؟
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 0
      البته از جنس آدم ها واز دست مرد وزن ها در هر قشر وطبقه ای هست
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    روش برخورد با این قبیل نامعلمان،علاوه بر حبس،باید روزانه تا اتمام دوره زندان ، گردنش را با گردن یک الاغ بوسیله ریسمان ببندند و در سطح همان شهر بچرخانند و فیلم تهیه تا مردم دیگر شهرها نیز ببینند،بعد هیچ معلمی از این غلطا نمی کنه.خدای من پس در دانشگاه چه خبره.؟
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 0
      باید باید همین کار رو بکنند غیر این نباید باشه
  • حمید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    13 2
    پدری دختر نوجوان خود را وحشیانه با داس سر برید و در اگهی مجلس ترحیم اسمش به عنوان صاحب عزا نوشته شد و حالا راست راست می گردد و اعدام نمی شود و امثال این واقعه زیاد در مملکت ما اتفاق افتاده .البته کار این مردک هم صد درصد نباید سبک شمرده شود ولی قوانین ما خیلی خیلی ضعف دارند.مدر قاتل مادر قاتل نثل فرزند قاتل باید سخت مجازات شوند.چندی پیش پدری سنگدل فرزند هنرمندش را به کمک زنش تکه تکه کردند و اینقدر پدر قاتل را بدون مجازات در زندان نگه داشتند که به مرگ طبیعی مرد.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 1
      و اون دختر بیچاره ی 17 ساله ای که شوهرش مثل داعشی های نجس سر برید و سرش رو در خیابان های خوزستان گرداند این یکی رو دیگه باید قاتل کثیف رو فورا اعدام میکردن هنوز که یادم میاد وحشت میکنم خدایا پناه بر تو
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    4 3
    وای اگر این اتفاق در غرب افتاده بود
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    مرد ناحسابی خجالت بکش چه ربطی به آموزش و پرورش داره،ذهنت خرابه؟ سیاه نما!
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    4 1
    حالا چرا این خانواده ها دختر خردسال شون رو پیش معلم تقویتی مرد که تو پارکینگ درس میده فرستادن.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      2 1
      یعنی همه مقصرند جز نامردی که بهش اعتماد کردند؟
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 1
    چقدر خوبه که کاسیی که نظر گذاشتند و غیرت اسلامی شون رو نشون دادند(مودبانه) اما اکه کسی تو این آقایون غرب گرا هست باید بگم بهش که سند ۲۰۳۰ اگه اجرا می شد دیگه این مسائل نادر و شاذ نبود خدای نکرده گسترده و تبدیل به سبک زندگی عده ای میشد و ثانیا خیلی جالب شد گه اون هایی که از احکام جزائی مزخرف غرب که مثلا اعدام نمی گردند حمایت می کردند الان چی میخواند بگند؟ یا کسی تجاوز می کرد مثلا دو سال زندانش می کردند؟
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 1
    سند ۲۰۳۰ یعنی گسترش این کار های شاذ توی جامعه ما یعنی تبدیل گردن اون به یک فرهنگ،آگاهی در مورد ومود داشتم یک اندام محرمانه رو با دو سه کلمه پدر و مادر در سن ممورد مناسب میتونند به بچه یاد بدند نه اینکه با سند ۲۰۳۰ به ورطه فساد و گند کاری بکشونندش
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    سلام و همین طور خسته نباشی در صفحه ی خبری منتشرشده اخبار حوادث سرویس خبری شهر خبر خبر تجاوز جنسی معلم به دانش آموزانش خیلی خیلی بهتر از خبر تصادف وقتل هست
  • داریوش IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    آقای قاضی اگر واقعا دخترشماهم درمیان 7 نفربود چنین قضاوتی میکردین؟کاملا مشخصه قاضی رای خوبی صادرنکرده
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    معلم کثیف باید اعدام کرد
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    ۵ سال یعنی مرگ عدالت باید صدها بار اعدام شود باید یکی از اولیا بچه ها حدالهی را اجرا کند
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    اعدام حق این کثافت است۸۵۵۳۲
  • ابراهیم GB ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    حاج جوادگرامی مابه شما وامثالهم افتخارمی گنیم درود برشما موفق باشید
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    خسته نباشید 5 سال زندان تازه اونم عفو و جریمه شامل میشه
  • NL ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    باید این حکم بسیار سنگین باشه وگرنه هر کس و ناکسی جرات و جسارت این اعمال شنیع را پیدا می کنه
  • FR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    401/429/9:3درود برشما آقا امیر کامنت های شما حکایت ازادب ودرک والای شماست
  • کاویانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    لعنت خدا بهش این دختران تا آخر عمر این آسیب رو فراموش نمی‌کنند. بچه چی داشتن خداوند ازدواج قرار داده برا چی هرگز حتی خانواده م برا دختر با پسر ندارن کلا قسم یاد کردیم فقط عقد محضر در حضور شاهد چون دختر و پسر. همیشه شیطان لعنت شده هست است حیوانی این چنین باید شلاق بزنن و شکنجه بدن با بچه ها مردم چکار داشته الهی در آتش خشم خدا و همه مردم بسوزه ....چقدر آدم ناامید میشه از این دنیای که مردم چنین بی دین و کافر داره ...قانون کجاست که همه قتل و‌حنایت میکنند. و سکوت می‌کنه قانون کجاست اعدام کنه اون که فرزند کشته مگه خدا نگفته انسان کشی گناه کبیره هست ...ما به کجا میریم پناه بزخذا ...مردم حواسشون باشه هروقت ظلمی دیدن بگن دختری دیدن فرار کرده یا رونده شده کمکش کننن تا آسیب نبینه .....ما مسلمانیم آیا این رسم ماست ....خدا خودت ابرو مردم خوب مون حفظ کن و این چنین بی شرفی ها از روی زمین نابود کن
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 3
    عوضش امنیت داریم
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    باید عقیم سازی کنیم این گونه های وحشی رو
  • ام ار IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 0
    در اینکه فرد مجرم است و برخورد شدید باید شود توجه داشته باشیم اینکه خانواده هایی حاضرند بچه را برای کلاس در یک پارکینگ بفرستند مقصران اصلی هستند و اینکه چرا برای دختران کوچک که تشخیص مسایل سخت است از معلم مذکر استفاده شده است در این چنین مواقعی در هر جلسه حضور نوبتی اولیا لازم است در محیط تدریس با نظارت دقیقق
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    بیشرف
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    فقط اعدام
  • RO ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    3 0
    مطمئنا پدران او را به سزای عملش می رسانند
  • سید IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    حکمش صد در صد اعدام . واقعا نمی دونم .....
  • کامران IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    الاه اکبر هیعی😲😲😲😲😲 عجب آدم هوس رانی بوده
  • سکینه DE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    خاک بر سرت با وجود ۲۹ سال سابقه کار این ای کثیف رو انجام می دادی من مطمئنا که تو سال های سال هم در عالم خدمت کثیف بودی ولی خواست خدا بود که رسوا شدی خاک بر سرت
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    متاهل باشید 200 امتیاز و بچه داشته باشید 1000 امتیاز در استخدامی آموزش و پرورش کسب میکنید، اینم یک نمونه
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    باید معلم متجاوز را اعدام کنند،بچه های معصوم از کی دادخواهی کنند،جنایتی بالاتر از تجاوز به کودکان نیست
  • علی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    دوستان دیگه کلاس تقویتی نداریم🤣🤣🤣🤣🤣👍👍
  • هرسینی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 8
    من یک معلم هستم تور خدا نظارت دقیقی روی آموزش پرورش داشته باشید همین جوری استخدام نکنی از لحاظ اصالت خانوادگی و اخلاق دین ایمان هم کسانی که میخواهند در آموزش پرورش استخدام شوند بسنجید من در یکی از شهرستانهای کرمانشاه فرهنگی هستم شخص به عنوان معلم استخدام شده ولی بعد از استخدام وشروع کار معلمی... کرده پنج سال از خدمت منفصل شده حالا دندان تیز کرده که ریئس آموزش پرورش شود آخر خانواده کلا بدنام مادر سالها زندانی برادرش اخراج از ارتش خودش را سابقه ای که دارد باید ریس آموزش پرورش شود حالا به خاطر حرمت آموزش پرورش پاور تعلیم تربیت ننوشتم ایشان چکار غیر انسانی اخلاقی وخدایی کرده یک مدت در آموزش پرورش مسئول بازرسی بودچقدر رفتادرش با دیگران بد بود انگار نمی دانست در کارنامه اش چه داردومردم خبر ندارند وزارت اطلاعات بر ای تعیین مسئولین نظارت دقیق داشته باشد
    • الهام GB ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      6 1
      کجای دنیا مثل ایران هنگام استخدام اینهمه سختگیری میشه؟ مصاحبه، تحقیق، سابقه و ایراد هم درست همینجاست موقع مصاحبه می پرسند کفن مرده چند جیب داره مدارکم هیچی نمی خوان نه سلامت روانی و تعهد و تخصص. نظارت سیری چند
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 0
      بله خانم خواهر مادرش در دهه ۶۰ از ایران به آلمان فرار کردن ایشون هم اوایل دهه ۷۰ دبیر رسمی شد بی ادب و بی تربیت همیشه زرنگ بازی و در کوچه و خیابان در حال تجارت و پول برداشتن از حقوق دیگران و ..‌‌کلی هم حرف پشت سر من زد ان شاء الله خدا دیابتش را زیاد کند از بس شیرینی خورد !!
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      0 0
      نمیدونم شما چه سال رو در استخدامی های آموزش و پرورش مثال میزنید؛ ولی من استخدام ۹۸ هستم؛ پوست ما رو کندن! مصاحبه های شغلی، عقاید، تخصصی، روانشناسانه، تا همین گزینش عقیدتی سیاسی و تحقیق محلی... هفت خانی طولانی بود جداً؛ و رسمی شدن هم دوباره دعوت به مصاحبه و تحقیقات محلی..!
  • سام GB ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    توو همین مشهد بخاطر یه دزدی دست طرفو بریدن. بترسین واقعا بترسین بد عاقبای تو انتظارتونه
  • فردوس IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    سلام لطفا نگید ولنگ و واری وقتی از این شهرستان اطلاعی ندارید تو این شهرستان همه حجاب دارن و با خدا هستن شهرستان بسیار آرام و امنی بوده تا به حالا و این شوک بزرگی هست برای همه اهالی اونجا بنده همسرم اهل اونجاست و از نزدیک مردم اون خطه رو میشناسم لطفا حرف از بی حجابی نزنید بله خانواده های اونجا به درس بسیار اهمیت میدن چه بسا بسیاری از نخبه ها در خارج و داخل کشور از همین مردم فقیر همین شهرستان هستن هیچ وکیلی در اونجا جرات نکرده پرونده رو دست بگیره
  • عادل IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    حکم قاضی محترم حداقل بوده که باید در تجدید نظر حتما تجدید نظر و حداکثر مجازات برای این مجرم صادر شود.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    چه مجازاتی واقعا جای تاسف داره ....احتمالا پارتیش خیلی کلفت بوده
  • عل IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    باید از ابتدایی تمامی جرم مجازات هر جرمی به هر انسانی گفته و کاملا درجریان باشه واگر درآینده جرمی مرتکب شد حکم بازدارنده اعمال نمایندبهترین راهکاربرای کشوری سالم وآرام
  • عل IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    باید از ابتدایی تمامی جرم مجازات هر جرمی به هر انسانی گفته و کاملا درجریان باشه واگر درآینده جرمی مرتکب شد حکم بازدارنده اعمال نمایندبهترین راهکاربرای کشوری سالم وآرام
  • سعید IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    واقعا 5 سال حبس متناسب با این جرم نیست . کسی که به کودکان معصوم رحم نکنه باید اعدام بشه . از وقتی شنیدم آرامش ندارم . خدا به بچه هامون رحم کنه
  • سجاد IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    این چه حکم مسخره ای هست که قوه قضاییه داده !!!!!! آزادش میکردین بهتر نبود!!!!! تأسف شدید برای قضات جمهوری اسلامی
  • Sajad IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    آقای قوه قضاییه و آقای قاضی صادر کننده حکم انصافاً اگه بچه خودت هم جز این کودکان بود باز هم همین حکم را میدادی؟!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    3 0
    لعنت به همه مردان
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    باید همراه این معلم والدین روشنفکر این دختران رو هم زندانی کنن . اخه قحطی خانم معلم بود ؟
    • ح.ا.آ IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      مسأله روشنفکری نیست.شهر ما به عنوان امن ترین شهر ایران معروفه.بهترین و سالمترین مردم رو داره .خیلی از مردم در خانه رو حتی قفل نمی کنند.چطور پیشبینی میکردن در چنین شهری،چنین شیطانی پیدا بشه؟
  • ویسی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    2 0
    اگر کشف حجاب میکرد 10سال زندانی داشت کار بدی نکرد
  • ح.ا.آ IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    2 0
    سلام من معلم بازنشسته هستم همشهری همین معلم هم هستم دورادور اینو دیده بودم ولی شناختی نداشتم با یکی از همکاران صحبت کردم ،گفت این از اول هم عقل درستی نداشت!!! مسأله ی اصلی اینه که چرا یکی که حتی سلامت عقلی درستی ندارد ،باید استخدام بشه.مگه کمبود آدم داریم؟ بدون معلم که نمیشه باشیم.ولی بدون معلم مریض میشه.زمان ما،دانشسرای مقدماتی بود.از سوم راهنمایی می رفتیم درس معلمی می خوندیم .نخاله ها در همون چهار سال ،تصفیه میشدن و به دیپلم نمی رسیدن
  • مسعود IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    این فردو باید سنگسارش کنن باید شدیدترین مجازات ها براش بذارن
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    خیلی‌مجازات‌سنگینی‌براش‌بریدن‌عامو‌‌دست‌مریزاد
  • دیانا IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    😐😐😐😐 فقط ۵ سال ؟ بیشتر از ۱۰‌سال طول میکشه تا اون ۱۸ تا دختر بچه ها کارای اون اشغاله بی همه چیزو فراموش کنن که حقش اعدامه 😐۵ سال ؟ اون بی همه چیز باید تیکه تیکه بشه
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    آخه اون خونواده ها با خودشون چی فک کردن!!! معلم مرد اونم برا دخترا تازه نه اینکه کلاس رسمی تو یه مکان رسمی باشه تو پارکینگ خونش؟!!!!! درسته قانون باید حکم سنگین تری بهش بده خیلی کمه برای همچین آدم کثیفی ولی بنظرم یه مجازاتم برا اون پدر مادرا بذارن.خیر سرتون پدر مادری... باید ک همچین اتفاقی میفتاد ک توجه میکردن؟!!! اون بچه های نازنین دیگه آینده ای ندارن جز روح و روان نابود!!!! فقط بخاطر بی توجهی والدین...
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    لطفا اعدام با صندلی الکتریکی فشار قوی
  • ایرانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    کاش دختر قاضی هم جزو اون دخترها بود تا حکمش را میدیدیم.
  • ایرانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    کاش دختر قاضی هم جزو اون دخترها بود تا حکمش را میدیدیم.
  • علیرضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 0
    آقا این چیه چند ساله هر پرونده ی تجاوزی رو با لفظ آزار و اذیت لاپوشانی میکنن بعدشم با یه مجازات ؛ مجازات نه با یه حکم تعزیری سر و ته شو جمع میکنن ! رک بگید اگر تجاوز کردن بگید تجاوز شده و اعدامش کنن . هرچند خدا آگاهی آگاهی من این لفظ آزار رو باور نمیکنم .
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    آ.پ باید بخاطر این تیتر از مشرق شکایت حقوقی کنه.
  • حسین RU ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    متاسفم واقعا.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    بعضی می گن برای بی حجابی 9سال زندان دادن برای آزار واذیت وتجاوز به 7کودک اون هم به بهانه درس دادن 7سال گفتم بیخودنگین اولا طرف هیچ سابقه محکومیت کیفری نداشته دوما اگرچه مستخدمین آموزش وپرورش از فیلتر گزینش وحراست رد می شن ولی برگزاری کلاسهای خصوصی در پارکینگ منزل مسکونی که ربطی به اونا نداره ،سند 20 30و که تصویب نکرده تجاوز کرده یه کم واقع بین باشیم
  • مهدی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    تنها نتیجه ی منطقی این ماجرا: اگر با چنین موجودات شیطان صفتی برخورد کردید بهیچ عنوان به پلیس و قاضی و دادگاه امید نداشته باشید. بلکه طرف را مثل سگ بکشید و بذارید کس و کارش بیفتند دنبال شکایت کشی و دادگاه و حکم قضایی!
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    چه حکم مسخر ه ای این کار عفت عمومی را لکه دار نمیکند فقط موی سر؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس