کد خبر 1400439
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کشف جسد مثله‌شده زنی در حمام خانه‌!

خانمی ۵۰ساله در خانه خود توسط همسرش به قتل رسید و جسد مثله‌شده وی توسط فرزندش در حمام کشف شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته کشف جسد مثله‌شده زنی در حمام خانه خود در غرب تهران از سوی فرزندش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، محمدجواد شفیعی بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جرائم جنایی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به‌محض حضور در خانه موردنظر به حمام مراجعه کردند و با جسد مثله‌شده زن حدوداً ۵۰ ساله‌ای مواجه شدند که به قتل رسیده بود.

بدین ترتیب تحقیقات جنایی توسط بازپرس پرونده کلید خورد و در بررسی‌ها مشخص شد مقتول توسط همسرش به‌دلیل وسواس زیاد و اختلافات دیگر به قتل رسیده است و عامل جنایت پس از ارتکاب این جنایت، اعضای بدن جسد مقتول را با چاقوی آشپزخانه مثله کرده است.

تحقیقات بیشتر مشخص کرد قاتل پس از قتل همسرش و مثله کردن جسد وی، از صحنه جنایت به مکانی نامعلوم گریخته است و پسر مقتول پس از حضور در خانه با مشاهده جسد مثله‌شده مادرش مواجه شده و این حادثه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده است.

تحقیقات جهت کشف ابعاد پنهان پرونده توسط محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و  کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    13 14
    حالا فکرکن این اتفاق درآمریکا رخ داده بود پخش مستقیم بود گزارش میشد از تلویزیون ایران
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      16 5
      اکثر جنایات ایران را غربگرایان با فکر امریکایی مرتکب میشوند تا حالا چند بار شنیدید مذهبی ها مرتکب قدل بشن ???
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      9 2
      از جناب نجفی این بد آموزی های همسر کشی شروع شده وقتی رئیس معلمهای مملکت آن طوار شد از .. ؟؟
    • مهدی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 1
      کمی فکر و جستجو کنی، به یاد می یاری!
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    12 0
    قتل و مثله كردن جسد و رها كردن ان !!!يعني قاتل اصلا عقوبت كاربرايش مهم نبوده و تا سر حد جنون از همسرش كينه و نفرت داشته!!!
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      2 0
      حتما بعد از قتل میخواسته از شر جسد راحت بشه مثله کرده تا جسد رو بتونه به جای دیگه ای انتقال بده ولی دیده از پسش برنمیاد جسد را رها کرده و فرار کرده.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    6 4
    فمنیست ها با ترویج افکار منحرف خود موجب تحریک زنان به جدایی و برخورد های غلط میشوند و نتیجه اش بالا رفتن امار طلاق. قتل های خانوادگی و کودکان بی سرپرست ناشی از طلاق شده است. به اسم حقوق زنان تیشه به ریشه زن و خانواده زده اند
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      5 0
      این هایی که گفتی هیچ ربطی به این قضیه نداشت این آدم اگه تشویق به طلاق شده بود الان زنده بود و شوهرش هم قاتل نبود.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      4 0
      واقعا یه چیزی شنیدید و هر جایی تکرار میکنید.کجای خبر نوشته قصد طلاق داشتن.ضمن اینکه باید از چنین فرد قصی القلب جدا شد.
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 0
      چه ربطی داشته مقتول وسواس داشته قاتل هم ازاین همه تذکرات وسواسی خسته شده
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    8 0
    یا خدا، یاخدا... وحشتناکه. حتی فکرش؛ خدایا ما رو ببخش و ما رو از جنون لحظه ای محافظت کن.
  • سینا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    1 0
    اقایون مسئول، تا کی قرار کتاب و فیلم ها و خبرها قطعه قطعه کردن و اموزش نحویه کشتن انسان در اینترنت و خبرگزاری پخش بشه! همه میدون این خبرها، بیشتر از اینکه جنبه خبری یا فیلمی یا اطلاع رسانی داشته باشه،اموزشی برای نحویه کشتن و فرار از محلکه است! جالب انکه در کشور اسلامی! ما حتا یک سری سایت داریم،تخصصی در امور قتل ها و مسائل جنسی و .. باقی منکرات می پردازند! و خودش جزوی از عوامل ترویج این جنایت ها و خشونت ها هستن! از ابتدایی بشریت تا به امروز کشتن انسان ها انجام میشد،اما کی و کجا قطعه قطعه کردن و جنایت ها خشونت بار چنین بوده؟! هرچند که معمولا اینجور افراد، وضعیت نرمال هم ندارن،زندگی کاملا دور از خدا، شراب خواری و مواد مخدر و اهل زنا و همجنس باز .. یا یکی از انها و .. دارن که اینطور به جنون میرسن،اما معرفی راهکار و اموزش ان توسط خبرگزارهای و سایت و اشتراک ویدئوها و وبلاگ ها و کتاب ها و فیلم ها سینمایی و .. در کشور ما نیز تاثیر گذار است!. مگر افراد جامعه قاضی دادگاه هستن،که باید به صورت فوق تخصصی از همه اتفاقات افتاده در قتل باخبر بشون! نتیجه انتشار ریز گزارشات و پخش ان در سطح مردم،این میشود،که یک منافق،کافر،بی دین هم یاد میگیرید و این روش را پیاده سازی میکند..خبرگزاری مشرق منتشر کن!
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 1
    آخه آدم که مینویسی اکثر این جنایت هارا عربگرایان با افکار آمریکایی انجام می‌دهند تمام این جنایت ها در خانواده های بیسواد وفقیر وتربیت نشده پدر ومادر انجام می‌شود کمی وسعت دید خودت رابالاتر ببر صحبت از کشتن یک انسان هست که تو اینچنین بی رحمانه از کنارش میگذری که باور نداری گرفتن جان یک انسان با هدف شخصی قتل است وگرفتن جان ادمها فقط بر خق آفریدگار هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس