کد خبر 1400125
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
خریدهای بارسا هنوز تمام نشده است

رئیس باشگاه بارسلونا از کار بر روی خرید و بستن قراردادهای بیشتر خبر داد و گفت: اکنون زمان کار بر روی دفاع است.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا در مورد نحوه حرکت بارسلونا در بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: کار به اینجا ختم نمی‌شود و اهرام‌های دیگر و موارد بیشتری در راه است.

وی که با هریستو استویچکوف از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا، گفت‌وگو می‌کرد، افزود: من در مورد اهرم‌ها و خریدها اطمینان خاطر دارم. می‌خواهیم یک تیم رقابتی بسازیم و برای رسیدن به این هدف، ابزارهای لازم را در اختیار ژاوی قرار می‌دهیم و فکر می‌کنم در مسیر درستی هستیم.

رئیس باشگاه بارسا، در مورد نقل و انتقالات جدید این باشگاه یادآور شد: رؤیای من این است که بارسا دوباره به یک مرجع جهانی تبدیل شود و ما برای آن کار می‌کنیم اما اگر چالش اقتصادی بهبود پیدا نکند این امر بسیار دشوار خواهد بود. ضمن اینکه فوتبال منتظر نمی‌ماند پس باید سخت‌تر کار کنیم و امیدوارم با عثمان دمبله، رافینیا، لواندوفسکی، کسیه، اوبا، فرانکی دست‌یافتنی شود هرچند ماتئو آلمانی و جوردی کرایف کارشان را خوب انجام می‌دهند.

لاپورتا درباره خرید جدید بارسا هم خاطرنشان کرد: بارسا مانند هر تیم بزرگی به مهاجمی نیاز دارد که گل‌زنی کند؛ البته روبرت لوادونفسکی یک مسلسل است و باسابقه دریافت چندین بار کفش طلا، گل‌ها را تضمین می‌کند؛ چیزی که هر تیم بزرگی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه برای جذب لوادونفسکی با تیم‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن و چلسی رقابت کرد، تأکید کرد: اکنون وقت آن است که روی دفاع کار کنیم. البته ژاوی ما را روی یک سری بازیکنان متمرکز کرده است که امیدوارم  بتوانند کاتالان‌ها را به شادی‌های دیگر برسانند.

گفته‌های لاپورتا حکایت از فعال‌شدن اهرم‌های اقتصادی این باشگاه دارد؛ اهرم‌هایی مانند فروش درصدی از حق پخش تلویزیونی بارسا که تا چند روز دیگر رسمی خواهد شد که بعد از فعال‌سازی آن فروش ۴۹ درصدی سهام بارسا انجام خواهد شد که به نوشته رسانه‌های اسپانیایی، با فعال‌شدن این اهرم‌ها، بارسا عملاً از شرایط بد اقتصادی خارج شده و در مجموع، بیش از ۵۰۰ میلیون یورو درآمد برای باشگاه به ارمغان خواهد آورد که می‌تواند علاوه بر اینکه پروژه بازسازی نیوکمپ را استارت بزند، می تواند بازیکنان جدید خود را ثبت کند زیرا تنها پس از ثبت نام بازیکنان، می تواند شماره تیم را به خریدهای جدید خود بدهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس