تداوم سیاسی‌ کاری آمریکا علیه ایران با مهره‌ای به نام «ژاوی»/ وضعیت سرمربی بارسلونا چه شد؟

خبرنگار اسپانیایی اطلاع داد که مشکل گذرنامه ژاوی در حال حل شدن است و این سرمربی امروز صبح می‌تواند راهی آمریکا شود.

به گزارش مشرق، بارسلونا در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۲ (شنبه ۲۵ تیر) تور پیش فصل خود در آمریکا را آغاز و از بارسلونا به مقصد میامی فلوریدا سفر کرد.

با اینکه همه چیز برای سفر خوب بارسلونا مهیا شده بود ولی یک مرتبه سفارت آمریکا بهانه‌ای مضحک تراشید و به سرمربی اسپانیایی آبی‌اناری‌ها اجازه ورود نداد.

موندو دپورتیوو شنبه عصر در یک گزارش مدعی شد که به خاطر سفر ژاوی به همراه تیم السد به کشور ایران، آمریکا اجازه ورود به این سرمربی نخواهد داد و باید یک اجازه ویژه ژاوی از سفارت آمریکا بگیرد. از همان ساعات ، باشگاه بارسلونا برای برطرف کردن این مشکل تلاش خود را به کار گرفت ولی هنوز نتوانسته این موضوع عجیب را بر طرف سازد.

تداوم سیاسی‌ کاری آمریکا علیه ایران با مهره‌ای به نام «ژاوی»/ وضعیت سرمربی بارسلونا چه شد؟


تمرین بارسلونا بدون حضور ژاوی

بارسلونا از یکشنبه کمپ تمرینی خود در کشور آمریکا را آغاز کرد ولی همچنان بدون مربی که این موضوع به سوژه رسانه‌های اروپایی بدل شده است.

راجر ترولو، خبرنگار موندو دپورتیوو گزارش داد که پس از ۳ روز از سفر بارسلونا به آمریکا امروز اخبار حاکی از این است که مشکل ژاوی در حال برطرف شدن است.

خبرنگار موندو نوشت: مشکل گذرنامه ژاوی در حال برطرف شدن است و این سرمربی اگر مشکل دیگری پیش نیاید، صبح سه شنبه راهی میامی آمریکا خواهد شد.

بارسلونا بامداد فردا از ساعت ۴:۳۰ میهمان اینترمیامی آمریکا خواهد بود و بارسلونا بسیار امیدوار است تا پیش از این مسابقه ژاوی به آمریکا برسد.

تداوم سیاسی‌ کاری آمریکا علیه ایران با مهره‌ای به نام «ژاوی»/ وضعیت سرمربی بارسلونا چه شد؟


ترولو در توییتی عنوان کرد که ژاوی با حل مشکل گذرنامه‌اش به این مسابقه خواهد رسید و در اولین بازی پیش فصل آبی‌اناری‌ها حضور خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    وقتی کشور امریکا بزرگ است و ایران کوچیک . مردم ترجیح می دهند به ایران نیایند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس