کد خبر 1399825
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
پیشنهاد ۱۱ میلیاردی پرسپولیس به یک ستاره/ انتقالی که نهایی شد اما...

پرسپولیس و یحیی به دنبال جذب آقای گل فصل قبل بودند اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش مشرق، پس از پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس و در روزگاری که درویش و پرسپولیس از تمام تیم ها در نقل و انتقالات جلوتر بودند، باشگاه پرسپولیس با منشا هم به توافق کامل رسید و قرار بود دو روز بعد از ثبت قرارداد با صادقی، منشا را هم جذب کند تا تمام هم و غم خود را روی جذب کاسیانو بگذارد.

جالب این که طرفین از نظر مالی هم به توافق رسیده بودند و قرار بود باشگاه پرسپولیس در ازای پردخت ۳۲۰ هزار دلار به منشا برای یک فصل و همین طور رقم ۳۰ هزار دلار پاداش این بازیکن را جذب کند. حتی قرار شد بخشی از این مبلغ نیز با کمک یکی از هوادارهای متمول باشگاه پرداخت شود. اما دقیقا در همان روزهایی که منشا کار خود را با پرسپولیس تمام شده می دانست به یک باره از پرسپولیس خبری نشد. منشا چند روزی هم صبر کرد و بالاخره مسی ها که متوجه توافق کامل پرسپولیس و منشا شده بودند پا پیش گذاشتند و پیشنهاد خود را به این مهاجم ارائه کردند.

در همان روزها وقتی منشا چند روزی منتظر ماند و از باشگاه خبری نشد و شایعه توقف نقل و انتقالاتی سرخ ها را از چند نفر شنید، تصمیم گرفت کار را با مس تمام کرده و با تیم سابقش تمدید کند.

این گونه شد که پس از توافق کامل ۳۲۰ هزار دلاری پرسپولیس و منشا و ۳۰ هزار دلار پاداش برای این بازیکن، باشگاه پرسپولیس دیگر پیگیری نکرد تا منشا به مس بپیوندد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بوفالوی عجیب IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    چون قلبش پیش یکی دیگه بود ، قلبش تیک تیک تیک تاک تاک .... واسه دیگه میزنه
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      آقا مهاجم بیارید. اگر امسال تیم نتیجه نگیره به والله هواداران شمارو رها نمیکنن. از جمله من و اطرافیانم که پایه ثابت استادیوم هستیم. بسه دیگه فریب دادن هوادار. حتما باید بیاییم جلوی درب ساختمان باشگاه بر علیه سرمربی و مدیرعامل شعار بدیم؟
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    این طرفدارهای متمول چقدر با سخاوت هستند که به ندای عشقی دلشون کرور کرور دلار را خرج فوتبال مفلوک می کنند.نهادهای نظارتی هم همچون همیشه در خواب
  • پرسپولیسی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    آخه منشا به چه کار تیم میاد؟ اینا تو تیمهای شهرستانی خوب بازی میکنن، چون فشار روشون نیست" چرا مهاجم ایرانی جذب نمیکنید؟ هر روز هوادارها دارن کامنت میزارن که دست از سر کاسیانو بردارید، من هر روز صبح منتظر این هستم تیتر بزنن که مهاجم جدید قرارداد بست" خدا ازتون نگذره که دارید میلیونها هوادارو فریب میدید" تو کل دنیا فقط کاسیانو بکار تیم پرسپولیس میاد" مدیر بی لیاقت و سرمربی بی لیاقت تر"
    • قرمزته IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      دو هفته دیگه فصل جدید شروع میشه اما کاسیانو تبدیل شده به کابوسیانو. فقط دارید دروغ میگید که این هفته میاد سه روز دیگه پنج روز دیگه. آقا یحیی خسته نشدید از دروغ گفتن؟ امسال هوادار نتیجه میخواد و اگر نتونی نتیجه بگیری باید با سرافکندگی برای همیشه از باشگاه بری. چرا انصاری فرو جذب نمیکنی؟ این صدمین باره که کامنت میزارم تا شاید به خودتون بیایید و دست از یقه کابوسیانو که واقعا هم کابوس ما شده بردارید‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس