کد خبر 1400863
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
آخرین پاسخ باشگاه پرتغالی به پرسپولیس/ کاسیانو سرخپوش می‌شود؟

مدیران پرسپولیس در نامه ای به باشگاه ویزلا خواستار مشخص شدن شدت مصدومیت این بازیکن شده بودند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس بیش از یک ماه است که به دنبال به خدمت گرفتن کاسیانو مهاجم برزیلی است. در این خصوص دخالت برخی از ایجنت‌ها باعث شد تا هم رقم درخواستی این بازیکن و هم باشگاه ویزلا افزایش پیدا کند. با این حال اصرار عجیب یحیی به جذب این بازیکن تا به امروز ادامه داشته است.

حتی مصدومیت هفته قبل کاسیانو هم باعث نشد تا سرمربی پرسپولیس گزینه دیگری را به باشگاه معرفی کند. با این حال مدیران پرسپولیس در نامه ای به باشگاه ویزلا خواستار مشخص شدن شدت مصدومیت این بازیکن شدند که پاسخ باشگاه پرتغالی دوری دو هفته ای مهاجم این تیم از تمرینات بوده است.

بنابراین به نظر می‌رسد با اصرار یحیی گل محمدی این بازیکن سرخپوش شود. پرسپولیس هفته آینده مبلغ رضایتنامه کاسیانو را به باشگاه پرتغالی پرداخت خواهد کرد تا گزینه اصلی سرمربی سرخ‌ها به این تیم بپیوندد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    6 0
    بازیکن مصدوم ۳۲ساله ؟؟؟؟چه مبلغ گیر دلالان میاید که اینقدر پافشاری دارند برای انتقال او به پرسپولیس شاید خود یحیی استفاده بر مالی است
    • محمد IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      1 0
      استاد اسدي از اين بهتره
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    3 0
    صددرصد پای منافع کسانی در میان هست که اینچنین پافشاری در جذب چنان بازیکن مصدومی را دارن.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    1 0
    هنوز این برای خیلی از ما هواداران جای سوال است که چرا گلمحمدی فقط گیر داده به این بازیکن؟؟؟ آیا در بین ۲۰۰ کشور جهان؛ ۲ بازیکن پیدا نمیشه که بکاره تیم پرسپولیس بیاد؟؟ همین کاسیانو رو هم که عرضه آوردنشو نداشتید!
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      0 0
      منوچهر صفروف و... بقیه رو بگو
  • حميد TR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    واقعا انقدر خوبه يا مثل تميروف و صفروف ,,,اون يكيه ..دلالاي كه با يحيي در ارتباط هستن چه پولهايي از جيب بيت المال شريكي ميخورن باهاش ايا اين پول حلاله …الله اعلم …كمك مربي خوب كه ميخوان بيارن يعني چي خوب چه پولي به سر مربي الكي ميدين با اين همه خريد باز خدا كنه يحيي هفته پنجم باز تقصيرات خودش رو گردن دشمن تخيلي نندازه كه هي قهر كنه و بگه نميخوان قهرمان بشيم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس