کد خبر 1399242
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
تاکتیک ویژه سرمربی پرتغالی استقلال برای تکرار قهرمانی/ زیاد بخند؛ با همه رفیق باش!

ریکاردو ساپینتو با وجود اینکه مدت زمانی کمی است هدایت تیم آبی را برعهده گرفته، رابطه خوبی با بازیکنان این تیم برقرار کرده است.

به گزارش مشرق، ساپینتو در تمرینات فان استقلال در کنار آبی ها توپ می زند و با شاگردانش کری می خواند و با وجود جدیت در تمرینات فان لبخند از چهره او دور نمی شود و به نظر می رسد بازیکنان استقلال هم رابطه خوبی با سرمربی برقرار کرده اند. 

با وجود همه تاکتیک ها و ایده هایی که برای پیروزی در زمین وجو د دارد و ساپینتو در این مسیر گام بر می دارد به نظر می رسد، رفاقت با بازیکنان و ایجاد همدلی در تیم، مهمترین تاکتیک برای کسب سه امتیازها است.

بیشتر بخوانید:

جدایی ستاره استقلال قطعی شد

کری های پیروزی در تمرینات استقلال نشان می دهد ساپینتو و شاگردانش برای شروع یک لیگ قدرتمند آماده می شوند. تکرار قهرمانی بدون شک کار سختی است اما ساپینتو که در کنار خط خط جنب و جوش های جالبی دارد امیدوار است بار دیگر آبی ها را به مقام قهرمانی برساند و تلاش می کند با ایجاد رفاقت با بازیکنان یک صدا به سوی جام گام بردارند. 

ساپینتو امروز ۷ بازیکن را از لیست آبی ها کنار گذاشت اما با این وجود لبخند از چهره او در تمرینات تیم آبی دور نشد و این نشان می دهد در روزهای سخت تصمیم گیری هم می تواند چهره شاد و مبارز داشته باشد. 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    کلا استقلال از ریشه فان هست. درست تشخیص دادی. دمت گرم
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 0
    طفلک انقدر اعصابش خرابه که با شاگرداش هم کری خونی میکنه خخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس