افراد زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که به نگهداری از گل و گیاه علاقه‌مند هستند. با توجه به کم شدن فضای زندگی، این کار سخت‎تر شده و همین مسئله، اهمیت دانستن اطلاعات درباره نگهداری از گل‌های آپارتمانی را بیشتر از قبل افزایش داده است. نگهداری از این گیاهان کار نسبتا دشواری محسوب می‌شود و باید آن را با دقت انجام دهید، در ادامه برخی تعدادی از زیباترین این گیاهان و بهترین کود شیمیایی برای گیاهان آپارتمانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین گل‌های بری نگهداری در آپارتمان

ممکن است علاقه زیادی به نگهداری از گیاهان آپارتمانی داشته باشید، اما ندانید که کدام یک برایتان مناسب‌تر است. در ادامه چند نمونه از این گیاهان را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید نسبت به سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  1. گل عنگبوتی

یکی از محبوب‌ترین گل‌های آپارتمانی است که می‌توانید از آن در خانه نگهداری کنید. گل عنکبوتی ازجمله گل‌‎هایی است که به سرعت رشد می‌کند. این گیاه در طول 1 متر هم دیده شده، البته میزان رشد آن به شرایط نگهداری بستگی دارد. اگر نور کافی به خانه شما نمی‌تابد، می‌توانید گل عنکبوتی یا گل گندمی را انتختب کنید، چون این گل نیاز زیادی به نور ندارد و می‌تواند در محیط‌های کم نور هم رشد کند. گل عنکبوتی مقابل نور کم، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. می‌توانید این گل را در رنگ‌های ابلق و سبز خریداری کنید.

  1. گل فیکوس

این گیاه طرفداران زیادی دارد. اگر وارد خانه‌ای شوید که چند گلدان در آن وجود داشته باشد، حتما می‌توانید فیکوس را هم بین آن‌ها مشاهده کنید. فیکوس برگ‌های بزرگ، سبز و پهنی دارد که وجود آن‌ها باعث زیبایی این گل شده. مهمترین خاصیت این گل که باعث افزایش محبوبیت آن هم شده، قدر تصفیه کنندگی بالای آن است.

گل فیکوس می‌تواند بخش زیادی از هوای محیط را تصفیه کرده و محیط خانه را پر از هوای تازه کند. این گیاه به نور غیرمستقیم و خیلی زیاد برای رشد نیاز دارد. برای نگهداری از این گیاه باید خاک آن همیشه مرطوب باشد و محلی ثابت برای آن در نظر بگیرید. جاجبا شدن این گل باعث کم شدن سرعت رشد یا از بین رفتن آن می‌شود. مشاهده شهد یا شیره روی برگ و ساقه این گل می‌تواند یکی از دلایل وجود آفت باشد و باید با استفاده از سم، آن‌ها را از بین ببرید.

  1. گل برگ انجیری

این گیاه ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد دارد. دلیل زیبایی گل برگ انجیری، برگ‌های پهن و شیاردار است که آن را از دیگر گیاهان متمایز کرده. برخی از افراد به این گل، مونسترا می‌گویند. گل برگ انجیری جز گیاهان آپارتمانی لوکس محسوب می‌شود و معمولا از آن برای تزئین خانه‌های مدرن استفاده می‌شود. این گیاه برای رشد بهتر به آبیاری زیادی نیاز دارد. همچنین برای نگهداری از این گیاه نیازی نیست که نور زیادی به آن تابیده شود و حتی می‌تواند در نور مهتابی هم به رشد خود ادامه دهد.

مناسب‌ترین کودها برای گیاهان آپارتمانی

شرکت‌های مختلفی در سرتاسر دنیا وجود دارند که کودهای گوناگون را تولید می‌کنند، اما از کجا باید متوجه شویم که کدام‌یک از این کودها مناسب‌تر هستند؟ ما می‌خواهیم در ادامه برخی از بهترین شرکت‌های تولید کود در دنیا را معرفی کرده و فروشگاهی معتبر برای خرید آن‌ها را نام ببریم.

شرکت گرین ایتالیا

یکی از بهترین شرکت‌های تولید کود در دنیا، گرین ایتالیا است. محصولات این شرکت به‌دلیل کیفیت بالا، در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیم تحقیقاتی این شرکت همیشه درحال بررسی و مطالعه روی گیاهان هستند تا بتوانند مواد مورد نیاز برای رشد بهتر هرکدام از گیاهان را فراهم کنند. کود گرین ایتالیا در مقایسه با کیفیت، قیمت مناسبی دارد و می‌توانید از آن برای بهبود رشد گیاهان آپارتمانی استفاده کنید.

این شرکت به‌دلیل انجام مطالعات و تحقیقات گسترده، توانسته تعداد زیادی از کودهای مختلف را تولید کرده تا بتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. محصولات شرکت گرین ایتالیا چندین سال است که در بازار ایران به فروش می‌رسد و می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه اینترنتی دمبرگ خریداری کنید.

کود پوکون

یکی‌دیگر از کودهای مناسب برای گیاهان آپارتمانی، کود پوکون است. اگر می‌خواهید مواد مورد نیاز برای این گیاهان فراهم شود، بهتر است نسبت به خرید خرید کود پوکون اقدام کنید. این ماده که یکی از بهترین کودهای موجود در بازار ایران است، حاوی مواد غذایی ضروری و ترکیبی کامل بوده و پیشنهادی عالی برای تامین مواد غذایی مورد نیاز به‌منظور رشد گیاهان آپارتمانی محسوب می‌شود.

به‌دلیل وجود موادی مانند عصاره هوموسی و محرک‌های طبیعی، پس از مصرف این کود، گیاهتان شاداب‌تر و سالم‌تر از قبل خواهد شد. وجود منیزیوم و آهن در کود پوکون باعث می‌شود برگ‌های گل‌های آپارتمانی نسبت به قبل شاداب‌تر شده و درخشندگی بیشتری داشته باشند. پس از خرید این کود، باید آن را طبق اصول نوشته شده روی بسته‌بندی به خاک گلدان اضافه کنید.

خرید کود و گلهای آپارتمانی به صورت آنلاین از دمبرگ

ممکن است بخواهید کودهای نام برده شده را از فروشگاه مطمئن خریداری کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این محصولات را از فروشگاه دمبرگ خریداری کنید. در فروشگاه دمبرگ انواع محصولات کشاورزی با کیفیت بالا به فروش می‌رسد. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید از قیمت کود مطلع شده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

ما در این مطلب 2 مورد از بهترین گل‌های آپارتمانی را به شما معرفی کردیم. همچنین 2 مورد از بهترین کودها برای گیاهان آپارتمانی را هم معرفی کردیم تا بتوانید با اطلاعاتی کامل‌تر نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

کدام کود شیمیایی برای گیاهان آپارتمانی مناسب هستند؟کدام کود شیمیایی برای گیاهان آپارتمانی مناسب هستند؟کدام کود شیمیایی برای گیاهان آپارتمانی مناسب هستند؟


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس