کد خبر 1399116
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
التماس رونالدو برای رسیدن به بایرن

رسانه‌های اروپایی از اصرار مندز برای رساندن رونالدو به بایرن مونیخ صحبت کردند.

به گزارش مشرق، شب گذشته باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا بر سر انتقال ۴۵ میلیون یورویی لواندوفسکی به توافق رسیدند.

بایرن مونیخ که در این پنجره نقل و انتقالاتی سادیو مانه، نصیر مزراوی و رایان گراونبرخ را خریداری کرده در تلاش است تا با پولِ فروش لواندوفسکی، خط تدافعی خود را تقویت کند.

طبق اعلام دقایق پیش فابریزیو رومانو، باشگاه بایرن پیشنهاد جدیدی برای خرید «ماتیاس دلیخت» به یوونتوس ارائه داد. پیشنهادی که انتظار می‌رود بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو باشد!

التماس رونالدو برای رسیدن به بایرن

از طرف دیگر بایرن مونیخ اصرار دارد تا هافبک اتریشی لایپزیگ را خریداری کند. کانرد لایمر، هافبک تدافعی لایپزیگ به گزینه اصلی سران مونیخ بدل شده و آنها قصد دارند پس از خرید سال گذشته سابیتزر ، این بازیکن را به آلیانس‌آرنا آورند.

نکته مهم در پنجره کنونی بایرن مونیخ، احتمال جذب رونالدو است. بازیکنی که بسیاری معتقدند با رفتن لواندوفسکی می‌تواند جای خالی او را به خوبی پر کند. از طرف دیگر رونالدو شدیدا مشتاق است تا راهی مونیخ شود.

طبق گزارش رومانو در صفحه یوتیوب خود، ژرژ مندز اصرار دارد تا رونالدو را به بایرن مونیخ برساند. با اینکه هم سالیحمیدزیچ و هم کان از خرید رونالدو صرف نظر کردند ولی مندز تا آخرین لحظات تلاش خود را برای این انتقال خواهد کرد.

التماس رونالدو برای رسیدن به بایرن

برخی رسانه‌ها پس از تلاش همه جانبه مندز برای انتقال رونالدو به بایرن مدعی شدند که او دیگر در حال التماس کردن مونیخی‌هاست تا فوق ستاره پرتغالی را خریداری کنند.

خط تهاجمی بایرن با لواندوفسکی ضربه بزرگی خواهد خورد و مونیخی‌ها امیدوارند تا با حضور مانه، این خسران را جبران کنند. البته باید دید آیا رونالدو می‌تواند جانشین لواندوفسکی در بایرن شود یا این بازیکن در منچستریونایتد باقی خواهد ماند؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس