کد خبر 1399021
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
توافق نهایی بارسلونا با لواندوفسکی

خبرنگار سرشناس ایتالیایی از توافق نهایی لواندوفسکی با بارسلونا خبر داد و اعلام کرد که آبی اناری ها به زودی این انتقال را رسما اعلام خواهند کرد.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقال روبرت لواندوفسکی به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی که معمولا انتقال‌های بزرگ فوتبال اروپا را زوتر از باشگاه‌ها و رسانه‌های معتبر اعلام می‌کند از توافق نهایی لواندوفسکی با بارسلونا خبر داد و اعلام کرد که این مهاجم لهستانی راهی بارسلونا خواهد شد.

لواندوفسکی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما به صراحت اعلام کرد که دوست دارد این تیم را ترک کند تا راهی آبی اناری ها شود.

بارسلونا پیشنهاد ۳۵ و ۴۰ میلیون یورویی برای جذب لواندوفسکی ارائه داد که باشگاه بایرن مونیخ هر دو پیشنهاد را رد کرد.

بایرن برای فروش لواندوفسکی ۵۰ میلیون یورو می‌خواهد و به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا با فروش فرانکی دی یانگ این رقم را به بایرن پرداخت خواهد کرد تا این مهاجم لهستانی پیراهن آبی اناری ها را برتن کند.

لواندوفسکی چند روز پیش با پایان دادن به تعطیلات تابستانی خود به مونیخ برگشت و در تمرینات بایرن شرکت کرد. به نظر می رسد که او در سن ۳۳ سالگی راهی لالیگا خواهد شد تا پیراهن بارسلونا را برتن کند.

آبی اناری ها فعالیت خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته‌اند. این تیم با کریستینسن، فرانک کسیه و رافینیا قرارداد امضا کرده است و به نظر می رسد که لواندوفسکی و کوندی مدافع فرانسوی سویا را هم جذب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس