کد خبر 1399489
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
علت اصلی عدم انتقال رونالدو به بایرن

سرمربی بایرن و خبرنگاران آلمانی و انگلیسی نسبت به شایعات انتقال رونالدو به بوندسلیگا واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، شب گذشته انتقال لواندوفسکی به بارسلونا نهایی شد و این ستاره لهستانی پس از ۸ سال گلزنی آلیانس را به مقصد نیوکمپ ترک کرد.

بسیاری از همان ابتدای علاقه بارسا به لواندوفسکی مدعی شدند که رونالدو جانشین ستاره لهستانی در بایرن مونیخ خواهد بود. با رفتن این بازیکن، شایعات انتقال رونالدو نیز به اوج رسید که واکنش بسیاری را به همراه داشت.

ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ گفت: لواندوفسکی ۸ سال فوق العاده در بایرن داشت. برای ما چالش بزرگی است که جانشین او را پیدا کنیم. با این حال من نگران این موضوع نیستم و به دقت انتخاب جانشین او را بررسی خواهم کرد. رونالدو را من هم در اخبار خواندم. چنین خبری درست نیست.

کریستین فالک، خبرنگار مشهور آلمانی نشریه بیلد نیز شب گذشته در فضای مجازی نوشت: اینکه برخی مدعی شدند، رونالدو به یک موضوع در بایرن مونیخ بدل شده، غلط است. کریستیانو به هیچ وجه جانشین لواندوفسکی نخواهد شد.

تری فلیورز، خبرنگار انگلیسی نیز موضوع انتقال رونالدو به بایرن مونیخ را یک طرفه خواند و مدعی شد که ژرژ مندز سعی دارد بایرن را برای انتقال رونالدو متقاعد کند.

علت اصلی عدم انتقال رونالدو به بایرن

به نظر می‌رسد مشکل بزرگ انتقال رونالدو به بایرن مونیخ، دستمزد بالای او باشد.

رونالدو در این پنجره تابستان به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد منچستریونایتد را به مقصد تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ترک کند. با این حال هیچ تیمی به سراغ او نیامد و به نظر در منچستریونایتد ماندنی خواهد شد.

این بازیکن که هنوز به اردوی پیش فصل یونایتد نرفته، باید دید چه برنامه‌ای برای روزهای آتی خود دارد؟ آیا به منچستریونایتد بازمی‌گردد یا به تیمی سطح دو منتقل خواهد شد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس