کد خبر 1397915
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
دست رد یوونتوس به سینه بایرن مونیخ

اولین تلاش باواریایی‌ها برای خرید مدافع میانی هلندی تیم فوتبال یوونتوس به در بسته خورد، چرا که تیم ایتالیایی رقم بالاتری می‌خواهد.

به گزارش مشرق، پیشنهاد اول حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به یوونتوس برای خرید ماتیس دلیخت از سوی باشگاه تورینی رد شد.

صالیحمیدزیچ که روز گذشته برای مذاکره با بانوی پیر راهی تورین شده بود، در اولین تلاش خود برای خرید مدافع هلندی ۶۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون پاداش ارائه کرده که مورد قبول یووه قرار نگرفته به خصوص که نیمی از پاداش در نظر گرفته شده وابسته به تحقق شروطی بسیار سخت است.

اگرچه صالیحمیدزیچ به مونیخ برگشته اما با این حال بایرن مونیخ همچنان پیشتاز کورس جذب دلیخت محسوب می‌شود و شانس آن بیشتر از چلسی و منچسترسیتی است. مدیرورزشی باواریایی‌ها پس از بازگشت به آلمان به خبرنگاران گفت: ما صحبت کردیم. حالا باید دید چه می‌شود. دوست دارم جزئیات بیشتری در این باره به شما بگویم اما نمی‌توانم. مهمترین چیز مذاکره است. حالا باید دید که چه اتفاقی می‌افتد.

مطابق گزارش نشریه بیلد و رسانه‌های ایتالیایی فاصله میان پیشنهاد اول بایرن مونیخ و رقمی که یوونتوس می‌خواهد چیزی نزدیک به ۲۰ میلیون یورو است، چرا که حداقل مبلغ مورد نظر یووه به عنوان رقم پایه قرارداد ۸۰ میلیون یورو است که البته ۱۰ میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش باید به آن اضافه شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که خود بازیکن با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافته که به موجب آن او بالغ بر ۱۰ میلیون یورو در فصل حقوق می‌گیرد. به هر حال سفر صالیحمیدزیچ شروع مذاکرات رسمی میان دو باشگاه بوده و انتظار می‌رود که این مذاکرات همچنان ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس