کد خبر 1397484
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

به گزارش مشرق، کاربر توییتری نوشت:

‏ایران آنقدر خوب عمل کرده که اکنون از میان آن همه گزینه های روی میز، برای آمریکا تنها دو گزینه "بد و بدتر" باقی مانده است. بدِ مذاکره، و بدترِ جنگ!

اینکه جنگ برای دشمن بدتر از مذاکره است، یعنی جمهوری اسلامی به بازدارندگی قابل اتکایی رسیده که آمریکا و متحدانش از تقابل با ما عاجزند!

چرا جنگ برای دشمن بدتر از مذاکره است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    11 0
    پادوهای داخلی دشمن (اصلاح طلبان)بمراتب ازدشمن خارجی خطرناک تر هستند
    • علی2 IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      2 0
      غربی تا جای مقدور برای خود هزینه نمی تراشند بخصوص در بحث نظامی مگر اینکه بدانند صددرصد به نتیجه دلخواه می رسند و در حال محاسبه هزینه و فایده ان هستند. بسیار بعید می دانم به اندازه کمترین ذره ای فکر حمله به ایران را داشته باشند. چون می دانند قسر در نمی روند! نهایتا مثل کره شمالی در تحریم مطلق - اصلا برو بمب اتمی بساز ! هیچی دیگه شما برو اتمی داشته و یک اقتصاد فشل .. اما روسیه بسیار بی حوصله و عجول تا جوری می شود فورا دستش پای شلیک است ....
    • DE ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      غربی تا جای مقدور برای خود هزینه نمی تراشند بخصوص در بحث نظامی مگر اینکه بدانند صددرصد به نتیجه دلخواه می رسن و در حال محاسبه هزینه و فایده ان هستند.برای همین امریکا ۷۵ سال است بعد ازجنگ جهانی فقط مشغول جنگ است و کلکسیونی از شکست های مفتضح مخصوصا این ۴۳ ساله بعد از انقلاب را همراه دارد و هزاران میلیارد دلار هزینه کشتن ۲۰۰۰۰۰۰۰ بیش از بیست میلیون نفر کرده است.هرجا قتل و خونریزی و جنایت هست امریکا و صهیون همانجا مشغول جنایت هستند. صدها گروه تروریستی برای خونریزی درست کرده اند .اگر شوروی به اندازه یک صدم امریکا بیفرهنگ و گاوچران بودنصف کره زمین را گرفته بود و اگر روسیه یک هزارم اکنون امریکا جنایتکار بود ظرف مدت چند هفته با بمباران شدید کیف و کل اوکراین توانسته بود اوکراین را باز به روسیه متصل کند.امریکای جنایتکار اگر لحظه ای احساس کندمیتواند به ایران حمله کند حمله میکند لیکن امریکا بدون بمب اتمی ببر کاغذی بی دندانی بیش نیست.وقتی ۷ بیلیارد دلار فقط در محیط ما صرف جنایت کردند و ازافغانستان در رفتنداین دیگراوج قدرت ابرقدقد پیر بی دندان بود.۴۳ سال قبل از آن هم ملت ایران با اوردنگی امریکا را ازایران انداختند بیرون.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 2
    زرشک !!!!! «ایران آنقدر خوب عمل کرده که . . . ؟؟؟؟» واقعا فکر میکنید ایران خوب عمل کرده ؟ 8 سال تعطیلی کشور و گره زدن تمام مقدرات کشور به برجام بتن ریزی در راکتور تعطیلی مرکز فضایی ایران و به تعویق افتادن بخش عمده ای از فعالیت های علمی پژوهشی ایران در عرصه فضا کاهش حدود هفت برابری نرخ ارز (دلار کمتر از 4 تومان به نزدیک 30 هزارتومان) این ها همگی نمراتی در کارنامه عملکردی خووووووب !!!! ایران است اگر تدابیر حکمیانه رهبر عزیز انقلاب نبود موشکی و نانو را هم به باد فناد میدادند. حالا که کمتر از یک سال است قسمت کوچکی از عقبگردها (نه درجا زدن ها)ی دولت قبل جبران شده است اسمش را میگذارید عملکرد خوب ایران ؟؟
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      4 0
      عزیز جان، گفته ایران خوب عمل کرده نه دولت بنفش قلابی و همپالگیهایش که این همان تدابیر رهبری عزیز هست و سربازان مخلص ایشان در همه سازمانها و جاهای مختلف
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    5 1
    ایران باروسیه وچین تعامل داردودورزدن تحریم وخودکفایی راانجام داده
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    بورس
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    درخواست مؤکد ما اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس