جدیدترین موضع گیری خصمانه لاپید علیه ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه به طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی پرداخت.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی واهی خواستار بسط تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی شد.

«یائیر لاپید» امروز یکشنبه و چند روز مانده به سفر رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی در اظهاراتی نه چندان تازه گفت: تحریم های اقتصادی باید دوباره علیه ایران اعمال شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که به تازگی یک کابینه متزلزل را تحویل گرفته و رژیم متبوعش از دارندگان کلاهک هسته ای به شمار می رود، مدعی شد: تل آویو حق آزادی عمل سیاسی و نظامی در خصوص پرونده هسته ای ایران، را برای خود محفوظ می داند.

لاپید با اشاره به سفر قریب الوقوع «جو بایدن» به منطقه خاورمیانه گفت: ما با بایدن و تیم وی راه‌های گسترش همکاری مشترک امنیتی در برابر تمامی چالش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اشاره تلویحی به پیگیری روند عادی سازی روابط تل آویو با سازشکاران در سفر بایدن، مدعی شد: این رژیم دست خود را به سوی همه کشورهای منطقه دراز می کند ومی خواهد با آنها روابط برقرار کند و (با هم) تاریخ را تغییر دهند.

رئیس جمهوری آمریکا نیز در آستانه سفر به منطقه در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست به چرایی انجام سفر پرداخت و ادعا کرد: تا زمانی که ایران به توافق هسته‌ای برجام برنگردد، فشار اقتصادی و دیپلماتیک واشنگتن ادامه می‌یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 0
    چه غلطا!
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    این نامشروع و غاصب زندگی فلسطینیان با ارازلگری می خواد چهار صباح رئیس یک رژیم نامشروع باشد مشکل اسرائیل نامشروع مشروعیت است.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    3 0
    درخواست موکد ما
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    درخواست مؤکد ما اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس