کد خبر 1395601
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
گوشی

سری گوشی‌های میت ۵۰ هوآوی پرچمدار بعدی این شرکت است که در آینده عرضه خواهد شد. این سری گوشی ها به فناوری و ویژگی‌های جدید مجهز خواهند شد.

به گزارش مشرق، به تازگی رندرهای جدیدی از  هوآوی میت ۵۰ پرو منتشر شده است که مشخصات این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارند.

این گوشی با یک نمایشگر آبشاری با انحنای زیاد در سمت چپ و راست عرضه می‌شود؛ همچنین نمایشگر آن به فناوری ناچ برای دوربین جلو مجهز شده است. در پشت گوشی انحنای زیادی در قسمت چپ و راست، کلیدهای تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورند. دوربین پشتی این گوشی هوشمند از یک دوربین دو حلقه شبیه دوربین هوآوی P50 پرو برخودار است. سه لنز دیگر نیز در سمت راست ماژول دوربین مشاهده می‌شود. دوربین پشتی به یک فلاش LED نیز مجهز شده است.

رندرهای مفهومی گوشی هوآوی میت ۵۰ پرو +عکس

سری میت ۵۰ هواوی:

طبق گزارش‌های قبلی، هوآوی میت ۵۰ پرو، لبه‌های کمی خمیده به طرفین و یک بریدگی بزرگ مجهز به سنسورهای مختلف بر روی صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. این پرچمدار از جدیدترین پردازنده اسنپدراگون کوالکام برخوردار خواهد بود. با این حال، این تراشه ممکن است فاقد قابلیت 5G باشد و از یک کیس شبکه 5G برای دریافت این قابلیت استفاده کند.

رندرهای مفهومی گوشی هوآوی میت ۵۰ پرو +عکس

قسمت پشتی گوشی به یک سیستم دوربین گرد که نسخه بهبود یافته سری میت ۵۰ هوآوی است، مجهز شده است. سری میت ۵۰ هوآوی از چهار مدل میت ۵۰، میت ۵۰ پرو، میت ۵۰ پرو پلاس و میت ۵۰ RS پورشه دیزاین تشکیل شده است. طبق برخی گزارش ها، ممکن است این شرکت ارائه مدل پروپلاس را لغو کند.

رندرهای مفهومی گوشی هوآوی میت ۵۰ پرو +عکس

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    معنی رندر چی میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس