کد خبر 1395927
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
نوکیا

جی ۱۱ پلاس جدیدترین گوشی نوکیا محسوب می‌شود که دارای صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی و ۴ گیگابایت رم است.

به گزارش مشرق، نوکیا از گوشی G۱۱ خود در ماه فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) رونمایی کرد و امروز نیز از مدل پلاس پرده برداشت. به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، نوکیا جی ۱۱ پلاس، صفحه‌نمایش ۶٫۵۱ اینچ با وضوح +HD، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز با بریدگی‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل دارد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در قسمت پشت، درون برآمدگی مستطیلی شکل قرار گرفته که با دوربین ۲ مگاپیکسل و فلاش LED همراه شده است.

گوشی نوکیا G۱۱ پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

پنل پشتی این گوشی بافت مخصوصی دارد و همچنین اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده است. وب‌سایت رسمی نوکیا تراشه‌ی به‌کاررفته‌شده در G۱۱ Plus را اعلام نکرده؛ اما به‌گفته‌ی شرکت، گوشی مذکور از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت توسط کارت microSD بهره می‌برد.

نوکیا G۱۱ پلاس را با وعده‌ی دو سال ارتقای سیستم‌عامل اندروید و سه‌ سال به‌روزرسانی امنیتی ماهانه ارائه می‌دهد. شرکت مذکور اعلام نکرده که جی ۱۱ پلاس چه نسخه‌ای از اندروید را اجرا می‌کند؛ اما احتمالاً اندروید ۱۲ است.

گوشی نوکیا G۱۱ پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

نوکیا جی ۱۱ پلاس را با عمر باتری سه روزه بدون گفتن ظرفیت باتری تبلیغ می‌کند. باوجوداین، ازآنجاکه G۱۱ معمولی باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد، مدل پلاس نیز احتمالاً از ظرفیتی مشابه یا شاید بیشتر استفاده کند.

گوشی جدید نوکیا دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C است و دو رنگ آبی و خاکستری دارد. قیمت و وضعیت دسترسی در بازارهای مختلف G۱۱ پلاس هنوز مشخص نیست.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس