کد خبر 1393684
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
تهران

براساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، ماندگاری هوای گرم در پایتخت تا روز شنبه ادامه دارد و از روز یکشنبه کاهش ۳ تا ۶ درجه دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا، آسمانی صاف، در ارتفاعات گاهی کمی ابری و در بیشتر ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید با خیزش موقت گردوخاک در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال طوفان گردوخاک در مناطق مستعد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب در نیمه غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.

از یکشنبه هوا خنک‌تر می‌شود

طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران، تا روز شنبه ماندگاری هوای گرم و از روز یکشنبه کاهش ۳ تا ۶ درجه دما مورد انتظار است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ورامین با بیشینه دمای ۴۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و فیروزکوه با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین شهرهای استان تهران بودند. بیشترین دمای هوای تهران نیز در این مدت ۴۱ درجه سانتیگراد بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    0 0
    سلام مسلمانان باید بابت این همه گرمای که به مسلمانان دادتشکر کنم ولی خداوند به اروپا درتمام فصل ها باران می هد همیشه تابستان خنک وبهاری دارند اما ایران بدبخت نه زمستان درست حسابی دارد ولی درعوض خداوند تابستان دغاعی وهوایی همیشه باگردخاک این یک ظلم به مسلمانان اما اروپایی ها همیشه درناز نعمت هوای خوب ایشالله خداوند همیشه اروپا دوراز گرما نکادار ولی خاورمیانه همیشه درهوای کثیف وگرم این یک واقعیت است
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      0 0
      به جای غر زدن و ابراز بدبختی عرضه داشته باش از این نعمت خدادادی استفاده کن از این افتاب برق بگیر خانه ات را خنک کن مثل یخچال چیزهایی که ما داریم اروپا حسرتش را می خورد مثل نفت معادن و ... خاک تو سر انهایی که بی عرضه و نق نقو هستن
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      1 0
      تو که ادعای عرضه داری چه غلطی مثلا میتونی انجام دهی بنال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس