پایگاه های نظامی آمریکا در سوریه باعث احیای داعش و النصره می شود

یک نویسنده و تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که پایگاه های آمریکا در سوریه باعث احیای داعش گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه و عراق می شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المعلومه، هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی با بیان اینکه پایگاه‌های آمریکا در سوریه باعث احیای گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره در عراق و سوریه می‌شود، تاکید کرد: پایگاه نظامی آمریکا در سوریه غیر قانونی است و این پایگاه‌ها سلاح در اختیار گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند.

وی افزود: آمریکا مصمم است به تعهدات خود در قبال تروریست‌ها به طور کامل به ویژه در پایگاه نظامی التنف در جنوب سوریه، عمل کند، همانطور که از نیروهای قسد (نیروهای دموکراتیک سوریه) در استان‌های مختلف سوریه حمایت می‌کند.

این تحلیلگر لبنانی یادآور شد: زندان‌های آمریکا که نیروهای قسد اداره آن را بر عهده دارند، مملو از هزاران تروریست داعش و جبهه النصره است که در حال آماده شدن برای اقدامات تروریستی در سوریه و عراق هستند.

سوریه در ۹ سال گذشته شاهد حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون‌ها آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

نظامیان اشغالگر آمریکا و گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت ارتش ایالات متحده، بخش عمده‌ای از میدان‌های نفتی در منطقه الجزیره در سوریه در دو استان حسکه و دیرالزور را در اختیار دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس